ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد


کاپیتان تیم ملی معتقد است پیروز شدن در بازی‌ها از به ثمر رساندن گل‌های زیاد مهم تر است.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی معتقد است پیروز شدن در بازی‌ها از به ثمر رساندن گل‌های زیاد مهم تر است.

 جواد نکونام پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. سه بازی تدارکاتی برگزار کردیم و از نظر بدنی به شرایط خوبی رسیدیم.

وی افزود: با توجه به این که در این اردو همه بازیکنان حضور داشتند، شرایط خیلی بهتر از اردوی آفریقای جنوبی بود. امیدوار هستم روند آماده سازی را ادامه دهیم تا با آمادگی کامل به بازی نیجریه برسیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین در باره مصدومیت خودش در بازی با آنگولا نیز گفت: دو روز قبل در تمرینات ضربه ای به پایم برخورد کرد اما به تمرینات ادامه دادم و دیروز هم مجددا ضربه ای به همان منطقه از پایم وارد شد که تصمیم گرفتم برای جلوگیری از تشدید مصدومیت از بازی خارج شوم. امروز پزشکان تیم معاینه‌ام می‌کنند و امیدوار هستم مصدومیتم جدی نباشد.

وی در پایان درباره اینکه تیم ملی کم گل می‌زند، خاطرنشان کرد: ما در سه بازی آخری که در مقدماتی جام جهانی انجام دادیم با تک گل پیروز می‌شدیم. مهم نیست کم گل بزنیم بلکه مهم این است که پیروز شویم.


ویدیو مرتبط :
جواد نکونام | نکونام بدون مصاحبه ورزشگاه دستگردی را ترک کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حقیقی مصدوم شد ولی بازی کرد / امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد، سرشار از انگیزه‌ام



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,حقیقی

علیرضا حقیقی در بازی یک‌شنبه‌شب، وقتی قصد داشت در صحنه‌ای توپی را مشت کند، برخورد بسیار شدید با مهاجم توندلا داشت و مصدوم شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا حقیقی دومین بازی‌‌اش را برای ماریتیمو انجام داد اما اولین بازی فیكس. او هفته قبل پس از مصدومیت سلین، دروازه‌بان فرانسوی، به زمین رفت ولی این بار فیكس بود. علیرضا 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و عملكرد خوبی داشت. اولین بازی حقیقی برای ماریتیمو با اتفاقاتی همراه بود...


معجزه در بازی ماریتیمو
اخراج بازیكن ماریتیمو در دقیقه 60 بدترین اتفاق ممكن بود. یك خطای تنه به تنه و همین‌طور یك خطای ساده برای زدن توپ هوایی، باعث شد تا داور «كوشتا» را از زمین بازی اخراج كند. بعد از اخراج او ماریتیمو كه با تاندولا یك - یك مساوی بود، دو گل خورد. تا دقیقه 90 هم بازی 3 بر یك به نفع میزبان بود اما در سه دقیقه ناگهان معجزه شد. دو گل متوالی از ماریتیمو باعث شد تا این تیم 10 نفره بتواند میزبان خود را شكست دهد. پس از بازی وینگادا هیجان‌زده بود و از همه بازیكنانش تشكر كرد اما علیرضا حقیقی در گوشه رختكن نشسته بود و نمی‌توانست كتف خود را تكان دهد.


22 هفته، 16 اخراجی!
در جزیره مادیرا یك شایعه مهم وجود دارد‌؛ اینكه فدراسیون موافق نیست این جزیره كوچك سه تیم در لیگ حرفه‌ای پرتغال داشته باشد. به همین خاطر مسئولان ماریتیمو تصور می‌كنند اشتباهات داوری و اخراج چندین و چند باره بازیكنان‌شان به این مسئله بی‌ارتباط نیست. در 22 هفته گذشته این تیم 16 بازیكن اخراجی داشته كه آمار بسیار عجیبی است. این تیم فقط در بازی مقابل «یونیو مادیرا» سه بازیكن اخراجی داد.


مصدومیت نابهنگام علیرضا
علیرضا در بازی یك‌شنبه‌شب، وقتی قصد داشت در صحنه‌ای توپی را مشت كند، برخورد بسیار شدید با مهاجم توندلا داشت. او درباره این صحنه می‌گوید: «می‌خواستم با مشت توپ را دور كنم كه او هم به سمت من آمد.

 

برخورد بسیار شدیدی داشتیم و كتفم آسیب دید.» این همان كتفی است كه در جام ملت‌ها هم آسیب دید. او در بازی ایران و عراق، در اواسط نیمه دوم، با خطای بسیار شدید بازیكن عراق نقش بر زمین شد اما مجبور شد به خاطر انجام سه تعویض تیم، در زمین بماند. در بازی یك‌شنبه‌شب ماریتیمو دوباره همین كتف آسیب دید. علیرضا در این‌باره می‌گوید: «برایم بسیار اتفاق بدی بود. خیلی ناراحتم و امیدوارم این مصدومیت جدی نباشد.» حقیقی دیروز به بیمارستان رفت و از كتف مصدوم خود MRI گرفت. او قرار شد موقتاً استراحت كند تا جواب آزمایش كتفش مشخص شود.

 

علیرضا خیلی انگیزه دارد و می‌گوید اصلاً نمی‌خواهد بیرون از میدان باشد: «سرشار از انگیزه هستم. یك‌شنبه هفته آینده بازی داریم و خدا را شكر بین دو مسابقه ما یك هفته فاصله است. امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد. دوست ندارم حتی یك بازی بیرون باشم. باانگیزه‌ام و دوست دارم بازی كنم.»

حقیقی پس از برد شیرین تیمش مقابل تاندولا می‌گوید: «نشان دادیم كه در فوتبال باید تا ثانیه آخر مبارزه كرد و جنگید. درباره خودم باید بگویم بالاخره بعد از یك نیم‌فصل، توانستم اولین بازی ثابتم را انجام دهم. خدا را شكر می‌كنم كه توانستیم برنده این مسابقه باشیم. متأسفانه داور در اوایل نیمه دوم بازیكن ما را از زمین بازی اخراج كرد كه با انتقاد كارشناس‌های داوری هم همراه شد.

 

در حالی كه بازیكن ما خطای خاصی نكرد، در دو دقیقه به او دو بار كارت زرد داد. آمار اخراجی‌های ماریتیمو در 22 هفته گذشته نشان می‌دهد داوران با بازیكنان ما خیلی بداخلاق هستند. هفته گذشته هم كه مقابل براگا كاملاً واضح بود مدافع ما توپ را زده ولی داور به اشتباه او را اخراج كرد.

 

خدا را شكر مقابل تاندولا در سه دقیقه دو گل زدیم و مسابقه‌ای را 10 نفره بردیم كه همه فكر می‌كردند می‌بازیم.» حقیقی در پایان می‌گوید: «باید از مردم و هواداران تشكر كنم كه در این مدت همه‌جوره به من انرژی دادند و حمایتم كردند. دوست دارم نماینده موفقی برای ایران در پرتغال باشم. رفته‌رفته شرایطم بهتر می‌شود. در ماریتیمو هم واقعاً همبازی‌ها و كادر فنی به من كمك زیادی می‌كنند.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین