ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام از قطر دیپورت می شود؟


آل شافی، مدیر مستعفی باشگاه العربی دست بردار نیست و هر گاه تیم می بازد او در رسانه های قطر به زولا و جواد نکونام حمله می کند و در یک کلام سیاست های مدیران این باشگاه را به باد انتقاد می گیرد.

افکارخبر: آل شافی، مدیر مستعفی باشگاه العربی دست بردار نیست و هر گاه تیم می بازد او در رسانه های قطر به زولا و جواد نکونام حمله می کند و در یک کلام سیاست های مدیران این باشگاه را به باد انتقاد می گیرد. آل شافی پیشتر به باشگاه العربی و زولا پیشنهاد کرده بود به جای بخدمت گیری جوااد نکونام – پائولینهو  بازیکن برزیلی خود را به تیم لخویا بدهند و دو بازیکن از این تیم بخدمت بگیرند اما این پیشنهاد با مخالفت جدی دکتر احمد العمادی مدیر اصلی باشگاه العربی و علی السلیطی مدیر فوتبال باشگاه العربی مواجه شد. این دو حامی اصلی نکونام و زولا هستند.
 
باخت 3- 1 العربی به السد در هفته بیستم لیگ قطر و حضور العربی در رده ششم جدول دوباره بهانه دست آل شافی داد تا به زولا و هم چنین جواد نکونام حمله کند.
 
با توجه به فشارهایی که از سوی آل شافی به مدیران این تیم آورده می شود و با توجه به حضور العربی در رده ششم جدول که انتقادات هواداران را هم به همراه داشته است و اینکه این تیم هیچ بختی برای قهرمانی ندارد محتمل است آخر فصل زولا رفتنی شود. در این صورت جواد نکونام هم باید از این تیم قطری جدا شود و راه ایران را پیش گیرد.
 
جواد در صورت بازگشت به ایران و اگر تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد دستیار کی روش خواهد شد. مگر اینکه بخواهد یک فصل دیگر بازی کند.


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی صحبت های جواد نکونام بعد از بازی با قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الغرافه قطر با نکونام وارد مذاکره شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

الغرافه قطر با نکونام وارد مذاکره شد

تیم فوتبال الغرافه قطر با هافبک تیم ملی ایران وارد مذاکره شد.

به نقل از پایگاه خبری الکاس، جواد نکونام اعلام کرد مذاکرات خوبی با باشگاه الغرافه قطر داشته است.

کاپیتان تیم ملی ایران که از سال 2006 در اوساسونا توپ زده در این زمینه گفت که هر چند پیشنهادهایی از باشگاه‌های قطری و ترکیه دارد اما تمایل دارد کارش را در لیگ اسپانیا ادامه دهد به خصوص اینکه سال‌های خوبی را با اوساسونا پشت سر گذاشته‌ است.

الکاس همچنین نوشت: الغرافه پیشنهاد 2 میلیون یورویی به باشگاه اوساسونا ارائه داده است.

جواد نکونام گفته دوستانش به او توصیه کرده‌اند کار خود را در اسپانیا ادامه دهد اما به نظر می‌رسد این بازیکن هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته است.

گفتنی است، میگل آرچانو که به تازگی به عنوان رئیس باشگاه اوساسونا انتخاب شده از جدایی قطعی نکونام خبر داده و مبلغ رضایت‌نامه او را 2.5 میلیون یورو اعلام کرده است.

این در حالی است که باشگاه استقلال نیز مدت‌ها از مذاکره با نکونام صحبت می‌کرد اما با توجه به مبلغ بالای رضایت‌نامه مشخص بود که این مذاکرات سرانجامی نخواهد داشت./ورزش3