ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکته نگران‌کننده برای هواداران پرسپولیس / مراقب باش آقای برانکو!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

پرسپولیس در پنج بازی اخیرش برابر سایپا اصلا عملكرد قابل دفاعی نداشته است.

این تیم بازی رفت سال گذشته را در مسابقه‌ای كه هرگز پخش تلویزیونی نشد به سایپا باخت.

درخشان بعد از آن مسابقه گفته بود: «كاش بازی پخش می‌شد و مردم فوتبال تیم مرا می‌دیدند.» با این وجود بعدتر هم كه اختلاف فدراسیون و صداوسیما حل شد و بازی‌ها روی آنتن رفت، مردم چیزی از تیم حمیدخان ندیدند! در بازی برگشت فصل گذشته هم در حالی كه سرخپوشان با دو گل از حریف پیش بودند، سایپا در نهایت كار را به تساوی كشاند. بازی رفت امسال هم با شكست قرمزها همراه بود تا پرسپولیس از این سه بازی فقط یك امتیاز گرفته باشد.

 

نكته جالب دیگر در این زمینه به ضعف اساسی مدافعان راست پرسپولیس در مقابل سایپا مربوط می‌شود. فصل گذشته در بازی برگشت، بابك حاتمی روی گل اول مقصر بود و یك گل به خودی هم زد. امسال هم در بازی رفت، داور خطای هند پنالتی رامین رضاییان را گرفت، گرچه در نهایت مشخص شد توپ به سر او خورده است.

خلاصه اینكه پرسپولیس اگر می‌خواهد طلسم ناكامی برابر سایپا را بشكند، بیشتر از هر چیز دیگری باید مراقب دفاع راست‌هایش باشد! آخرین برد پرسپولیس برابر سایپا به بازی برگشت لیگ سیزدهم برمی‌گردد كه سرخپوشان با تك‌گل محسن مسلمان توانسته بودند حریف را از پیش رو بردارند. جالب اینكه دایی هم بازی رفت آن سال را با یك گل به سایپا باخته بود تا روشن شود این تیم برای قرمزها چه حریف سرسختی است.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
نگران نباش، مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده صحت اینجاست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار نگران کننده پرسپولیس در چهار بازی/ چه بلایی سر تیم دایی آمده؟



اخبار ,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - آمار نگران کننده پرسپولیس در چهار بازی/ چه بلایی سر تیم دایی آمده؟

تیم فوتبال پرسپولیس که تا چند هفته پیش یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آمد، چهار هفته است که رنگ پیروزی را ندیده و از 12 امتیاز ممکن در خوشبینانه‌ترین حالت، فقط 2 امتیاز را از آن خود کرده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که در نیم فصل اول پیش‌بینی می‌شد شاگردان دایی در نیم فصل دوم کار سخت‌تری پیش رو خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی، تیم‌های مدعی قهرمانی به تدریج با افزایش امتیازاتشان، جای خود را در صدر جدول مستحکم‌تر می‌کنند. در میان تیم‌های بالانشین جدول، پرسپولیس اوضاعی متفاوت‌تر از سایر حریفانش دارد.

شاگردان علی دایی که نیم فصل دوم را امیدوارانه شروع کرده بودند، به یکباره با افت مواجه شدند. آنها آخرین برد خود را در هفته بیستم به دست آوردند و از چهار بازی فقط دو امتیاز کسب کرده‌اند؛ تا جایی که حالا حتی کسب سهمیه آسیایی را هم در خطر می‌بینند.

باخت پرسپولیس به گسترش فولاد در حالی رخ داد که با وجود برگزاری بازی در تبریز، سرخپوشان به سه امتیاز آن نیاز مبرم داشتند. با وجود این پرسپولیس حتی موفق نشد یک امتیاز از این مسابقه خارج از خانه کسب کند تا کسب عنوان قهرمانی، حالا دورتر از قبل به نظر بیاید.

در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن پرسپولیس از چهار مسابقه گذشته خود می‌توانست 12 امتیاز کسب کند. بازی با تیم‌های بالانشین جدول، این مزیت را برای علی دایی و تیمش داشت تا با شکست این رقیبان جدی، با اختلاف زیاد صدرنشین باشد ولی نتیجه مساوی برابر نفت تهران، باخت برابر فولاد و تساوی مقابل استقلال این شانس را از سرخپوشان گرفت. باخت به گسترش فولاد هم تیر خلاصی بود بر کسب حداکثر امتیاز از چهار مسابقه پی در پی تا کار پرسپولیس برای برگشتن به صدر جدول دشوارتر از قبل بشود.

هرچند رقابت دیگر تیم‌های بالانشین در هفته‌های باقیمانده مجددا این شانس را برای دایی و تیمش فراهم می‌کند که اختلاف امتیازاتش را با آنها کمتر کند، ولی حالا همه چیز در دست رقیبان پرسپولیس است. البته زمانی که اکثر بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل اول در تهران برگزار می‌شد، بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کردند که تیم دایی به خاطر بازی‌های خارج از خانه در نیم فصل دوم با افت و کسر امتیاز مواجه شود.

کسب دو امتیاز از چهار مسابقه آن هم بعد از تساوی کسل کننده برابر استقلال در دربی 78 و باخت به گسترش فولاد، حالا هواداران پرسپولیس را ناامید کرده است؛ بخصوص اینکه وضعیت این باشگاه بعد از استعفای محمد رویانیان هم مبهم است. باید دید پرسپولیس از دو بازی سرنوشت ساز آتی خود برابر فولاد خوزستان در جام حذفی و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر می‌تواند سربلند خارج شود یا اینکه شاگردان دایی جام قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را دورتر و دورتر از دستان خود خواهند دید.
اخبار ورزشی - مهر