ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نژادفلاح: از استعفای سیاسی خبر ندارم


قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس گفت: من با اختیارات مدیرعامل به این باشگاه آمده‌ام و کل مسئولیت پرسپولیس با من است.

خبرگزاری مهر: محمد حسین نژادفلاح درباره انتخابش به عنوان قائم مقام باشگاه و خبر استعفای حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس در زندان، اظهار کرد: من با مسئولیت مدیرعامل به پرسپولیس آمده‌ام. کل مسئولیت باشگاه با من است و از استعفای آقای سیاسی خبر ندارم. با این حال طبیعی است وقتی به عنوان یک مدیر به باشگاه بیایم، پیگیر وضعیت ایشان هم باشم.

وی درباره اینکه با وجود انتخابش به عنوان قائم مقام باشگاه، وضعیت علی اکبر طاهری (نایب رئیس باشگاه) چه خواهد شد، گفت: طاهری عضو هیات مدیره بود و حتی در همان مقطع هم از من دعوت شد که مسئولیت باشگاه را بپذیرم ولی در آن مقطع برای من و وزارت ورزش شرایط فراهم نشد. من الان قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم نه قائم مقام طاهری. البته برای طاهری و دیگر همکاران احترام زیادی قائلم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته بود کاری می‌کند تمام مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شود، گفت: من به اینصورت نگفتم که کاری می‌کنم تا باشگاه دیگر مشکل مالی نداشته باشد. ما در باشگاه پرسپولیس دو نوع مشکل مالی داریم که یکی از آنها به بدهی‌های انباشته باشگاه در سال‌های گذشته بر می‌گردد که طبیعتا حل این مشکل در مقطع زمانی فعلی مقدور نیست

وی اضافه کرد: نوع دوم مشکل ما به مسائل مالی سال جاری بر می‌گردد که تلاش ما این است این بخش را با کمک دوستانمان حل کنیم تا اثرات منفی روی پرسپولیس ایجاد نشده و تیم بتواند بدون این دغدغه به کارش ادامه بدهد.

نژادفلاح در مورد احتمال ایجاد تغییرات در کادرفنی هم اینگونه اظهار نظر کرد: حمید درخشان به عنوان پیشکسوت وقت گذاشته و اذیت شده است. اگر ایشان هم سرمربی نبود، وظیفه داشتم قبل از حضور در باشگاه به عنوان پیشکسوت از ایشان رخصت بگیرم.

وی اضافه کرد: من با ایشان نشستی دارم و صحبت‌ها و برنامه‌هایش را می‌شنوم اما در پایان فصل باید در صورت توفیق یا ناکامی تیم، پاسخگوی هواداران باشم، بهترین تصمیم را در این خصوص می‌گیرم زیرا با موفقیت و پیروزی‌های متوالی تیم، دنبال جلب نظر هواداران هستم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از مشورت با پیشکسوتان و اهالی ورزش برای پیدا کردن راه برون رفت پرسپولیس از این وضعیت خبر داد و گفت: شاید یکی از این راه‌ها تغییر مدیریت بوده و شاید راه‌های دیگر را هم در نظر بگیریم. البته باید از حمید درخشان و بازیکنان تیم به خاطر زحماتی که کشیده‌اند، تشکر کرد اما در این مدت خیلی از مسائل دست به دست هم داد تا تیم نتیجه نگیرد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با نژادفلاح و سیاسی (نود ۳۱ فروردین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر شبکه ماهواره ای دانشمند ایرانی ناسا را شوکه کرد: من که اصلاً دختر ندارم!



 

 

 

 

خبر شبکه ماهواره ای دانشمند ایرانی ناسا را شوکه کرد: من که اصلاً دختر ندارم!

 

دكتر فیروز نادری دانشمند ایرانی ناسا در صفحه فیس بوك خود خبر كشته شدن دختر نوجوان خود راتكذیب كرد.

دكتر نادری با اشاره به اینكه شبكه تلویزیونی پارس در خبری اعلام كرده كه دختر 12 ساله وی به هنگام بازی با یك اسلحه با چكاندن ماشه به شدت مضروب شده و كشته شده است ، این خبر را تكذیب كرد.

دكتر نادری در این باره در صفحه فیسبوك خود نوشته است :‌" ظاهرا شبكه پارس تی وی  گفته كه دختر نوجوان من به هنگام بازی با یك اسلحه كشته شده است . من از این خبر شوكه شدم چون اصلا دختری ندارم".

گفتنی است دكتر نادری یكی از دانشمندان ایرانی ناسا و از دست اندرکاران پروژه بررسی نشانه های حیات در كره مریخ بوده است.

جالب اینجاست که این شبکه ماهواره ای با ادعای این که دختر 12 ساله نادری حین بازی با اسلحه ، با شلیک ناخواسته تیر کشته شده است ، این دانشمند ایرانی را مورد نکوهش قرار داد که چرا 12 دلار خرج خرید قفل ماشه اسلحه نکرده است تا این اتفاق نیفتد؟!

دكتر نادری 64 سال سن دارد و متولد شهر شیراز است...../تحلیل:عصرایران