ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نویر: آلمان بازهم باید پیشرفت کند


دروازه‌بان تیم ملی آلمان گفت: مقابل لهستان خوب بودیم و باید بازهم پیشرفت کنیم.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در ادامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا(یورو 2016) تیم ملی آلمان موفق شد در فرانکفورت انتقام باخت 2 بر صفر بازی رفت را با برد 3 بر یک بگیرد.

مانوئل نویر بعد از بازی اظهار داشت:اشتباهات در بازی رخ می‌دهند اما لازم است که دروازه‌بان در این حالت ایستادگی کند. به نظرم در کل عملکرد خوبی داشتیم. اما باید همچنان پیشرفت کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

در این مصاف توماس مولر دقیقه 12 گل نخست را به ثمر رساند. 7 دقیقه بعد ماریو گوتسه گل دوم را زد. در حالیکه دقیقه 36 روبرت لواندوفسکی با ضربه سر یکی از گل ها را پاسخ داد.

نیمه دوم و دقیقه 82 گوتسه گل دوم خود و سوم ژرمن‌ها را زد.


ویدیو مرتبط :
بازهم مانوئل نویر وکارهای منحصر به فردش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عراقچی: مذاکرات بسیار سازنده بود/ آلمان:در مذاکرات پیشرفت حاصل شد/ فرانسه:توافقی بین ایران و ۱+۵ حاصل نشد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

عراقچی: مذاکرات بسیار سازنده بود/مذاکرات بعدی در سطح معاونان وزیر خواهد بود

معاون وزیر خارجه ایران گفت: مذاکرات فشرده و طولانی داشتیم و فکر می‌کنم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در محتوای بحث‌های صورت گرفت اما اختلاف‌هایی باقی است.

به گزارش ایسنا، سیدعباس عراقچی پس از نشست خبری مشترک ظریفو اشتون گفت: دیدگاه‌ها باید به تدریج به هم نزدیک شود و به همین خاطر مذاکرات سه روزه شد و وزیران خارجه به مذاکرات ملحق شدند.

او گفت: مذاکرات بسیار سازنده بود.

مذاکره کننده ارشد ایران با 1+5 افزود: بر اساس توافق دو طرف قرار شد تا 20 و 21 نوامبر (29 و 30 آبان) اگر نیاز باشد بیش‌تر در ژنو مذاکرات در سطح معاونان وزیران خارجه برگزار شود.

این عضو هیات ایرانی ادامه داد: اگر در نشست بعدی به توافق 100 درصدی دست یافتیم نشست نهایی را با حضور وزیران خارجه برگزار خواهیم کرد.

 

---------------------------------------------------------------
وستروله: در مذاکرات پیشرفت حاصل شد
وزیر خارجه آلمان پس از پایان سه روز مذاکرات فشرده از بروز پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «گیدئو وستروله» وزیر خارجه آلمان بامداد یکشنبه بعد از پایان سه روز مذاکرات فشرده در ژنو از بروز پیشرفت در روند گفت‌وگو‌ها خبر داد.


-------------------------------------------------------------------
فابیوس: توافقی بین ایران و ۱+۵ حاصل نشد/ مسائلی هستند که باید بررسی شوند
وزیر خارجه فرانسه پس از اتمام گفت‌وگوهای ایران و کشورهای ۱+۵ گفت توافقی بین طرفین حاصل نشد و مسائلی باقیمانده‌اند که باید حل شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس، لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه پس از  اتمام گفت‌وگوهای طولانی ایران و کشورهای 1+5 گفت توافقی در این مذاکرات حاصل نشد. وزیر خارجه فرانسه گفته هنوز مسائلی هستند که باید به آنها بپردازیم.