ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نویدکیا: کسی حق توهین به فرکی را ندارد


محرم نویدکیا که در اولین تجربه اش روی نیمکت سپاهان موفق شد تیمش را به مرحله بعدی جام حذفی ببرد در پایان بازی درباره حواشی آن صحبت کرد.

ورزش سه: محرم نویدکیا که در اولین تجربه اش روی نیمکت سپاهان موفق شد تیمش را به مرحله بعدی جام حذفی ببرد در پایان بازی درباره حواشی آن صحبت کرد.

سرمربی موقت سپاهانی ها که دقایقی در برابر راه آهن به عنوان کاپیتان تیم نیز به میدان رفت، درباره پیروزی بر شاگردان تارتار و حضور در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صحبت کرد.

کسی حق توهین به فرکی را ندارد

حرکت آنها را تایید نمی‌کنم، حسین فرکی واقعاً یکی از با اخلاق‌ترین مربی‌ها است که به هر دلیل از تیم سپاهان جدا شده‌اند اما هیچکس به هیچ دلیلی نباید کوچکترین توهینی به وی بکند. فرکی در اصفهان خیلی زحمت کشیدند و تیم را قهرمان کردند که همین امر نام او را در تاریخ سپاهان ماندگار می‌کند، بدون شک وظیفه همه سپاهانی‌ها است که به فرکی احترام بگذارند.

برای جلوگیری از تصمیم عجولانه سرمربی موقت شدم

در مورد بازی باید بصیرت صحبت کند. من فقط یک بازی به عنوان مربی در خدمت سپاهان بودم و آن هم فقط به خاطر توجیه باشگاه بود که از من خواهش کردند که برای عدم تصمیم‌گیری عجولانه برای انتخاب سرمربی فقط همین بازی تیم را هدایت کنم.

چرا بصیرت سرمربی موقت نشد؟

یک سری توجیهاتی برای من انجام دادند که من راضی شدم و درخواست آنها را قبول کردم، چون دو کمک مربی داشتند نمی‌خواستند از بین آنها مسئولیت را به یک نفر بدهند. بصیرت بازیکن سپاهان بوده است و از طرف دیگر زاغی‌نژاد کمک اول فرکی بود، به خاطر همین نمی‌خواستند بین این دو مربی سوء تفاهمی پیش بیاید، به همین دلیل ترجیح دادند من هدایت تیم را به عهده بگیرم که فقط همین بازی بود و امیدوارم در روزهای آینده سرمربی تیم را هر چه زودتر معرفی کنند.

مقابل راه آهن از بصیرت و زاغی نژاد مشورت گرفتم

واقعیت این است که در جلسه‌ای که داشتیم با خود آقایان بصیرت و زاغی‌نژاد هم صحبت کردند و باشگاه به آنها گفت که ما چنین تصمیمی می‌گیریم و شما هم اگر امکان دارد به محرم کمک کنید. درست است که تصمیم آخر را در مورد بازی با راه آهن من گرفتم اما من هم جسارتی نکردم و تصمیمات در مورد بازی با مشورت ۳ نفر بود. در این چند روز همه چیز را با هم چک کردیم و در آخر تصمیم گرفتیم چگونه، با چه سیستمی و با چه نفراتی بازی کنیم. البته با احترامی که برای آنها قائلم من ارنج تیم را می‌چیدم چون بالاخره باید یک نفر تصمیم می‌گرفت.

فردا با باقریان جلسه دارم

به من گفتند جدا هر نتیجه‌ای که در بازی با راه آهن اتفاق بیفتد شما فقط همین بازی را مربی تیم هستید. البته امروز دوباره باقریان به من گفت که فردا جلسه داشته باشیم و صحبت کنیم، حالا باید بروم و ببینم چه صحبتی دارند.

پیشنهاد مربی _ بازیکن؟

پیشنهادی نداشته‌ام؛ درست است که من امروز مسئولیت داشتم اما هنوز سر مواضع قبلی خودم با باشگاه سپاهان هستم و از آنها عقب‌نشینی نکرده‌ام. به من گفتند که دیگر در کارهای باشگاه دخالت نکنم، من هم این کار را می‌کنم و کاری به باشگاه ندارم، هر تصمیمی دوست داشتند می‌توانند بگیرند و من هیچ پیشنهادی نمی‌کنم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با باقریان درمورد شرایط سپاهان،فرکی و نویدکیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نویدکیا موقتا جانشین فرکی شد/ انتخاب سرمربی سپاهان تا آخر هفته



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مسئولیت فنی تیم سپاهان در بازی مقابل راه آهن به محرم نویدکیا رسید.

با تصمیم مدیریت باشگاه سپاهان محرم نویدکیا در بازی این تیم مقابل راه آهن در جام حذفی که روز 5شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد مسئول فنی زردپوشان اصفهانی است. این درحالی است که روز گذشته باشگاه سپاهان مجید بصیرت را به عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی کرده بود. امروز جلسه ای پیش از آغاز تمرین سپاهان برگزار شد و محرم نویدکیا به عنوان مسئول فنی تیم به بازیکنان معرفی شد. در همین حال حسین فرکی، احمد سجادی و علی صالح نیا سه مربی هستند که از کادر فنی گذشته سپاهان خارج شدند. در حال حاضر مجید بصیرت و قاسم زاغی نژاد در کادر سپاهان باقی ماندند.

*بصیرت و زاغی نژاد به نویدکیا کمک می‌کنند
اصغر باقریان درباره انتخاب سرمربی جدید تیم سپاهان اظهار داشت: از آنجا که فرصت زیادی نداشتیم و برای انتخاب سرمربی به جمع بندی نرسیدیم مدیریت بازی با راه آهن را به محرم نویدکیا کاپیتان تیم سپردیم و در این بازی مسئولیت فنی تیم را بر عهده خواهد گرفت. البته در این راه کادر فنی که همچنان در کنار تیم هستند او را یاری خواهند رساند. بنابراین بصیرت و زاغی نژاد به نویدکیا کمک می‌کنند.

وی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم گفت: برای انتخاب سرمربی جدید هنوز به گزینه مشخصی نرسیده ایم. اما رزومه تعدادی از مربیان را گرفته‌ایم تا زمانی که به دو، سه نفر نهایی رسیدیم بارها مذاکره می کنیم و تا آخر این هفته سرمربی جدید را معرفی خواهد کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس