ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

«نویدکیا سالاری» در باشگاه سپاهان


در باشگاه سپاهان که مدیران آن بارها مدعی حرفه‌ای بودن و ساختارگرایی کرده‌اند، گویا ساختاری جز «نویدکیا سالاری» وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم: بازهم محرم و بازهم اتفاقات عجیب در سپاهان؛ بازیکنی که محبوبیت بسیار زیادی در بین هواداران سپاهان دارد و هرکاری هم که انجام دهد، با «به‌به» و «چه‌چه» همراه است. به نوعی «نویدکیاسالاری» در باشگاه سپاهان که مدیران آن بارها مدعی حرفه‌ای بودن و ساختارگرایی کرده‌اند، وجود دارد. ساختاری که جز «نویدکیاسالاری» نیست و پایه اساس این باشگاه طبق تصمیماتی است که این بازیکن می‌گیرد.

محرم نویدکیا محبوب، بازیکنی تکنیکی و حرفه‌ای، ستاره تمام میدان‌ها و بازیکنی است که در نبود او سپاهان نیمی از قدرتش را از دست می‌دهد. در هیچکدام از این مسائل تردیدی نیست، اما اینکه یک بازیکن هرچقدر هم محبوب و ستاره، تمام سیاست‌های یک باشگاه را تعیین کند در شأن فوتبال نیست. در سپاهان چنین اتفاقی رخ داده و تمام اتفاقات از کانال محرم نویدکیا رقم می‌خورد. سپاهانی‌ها نیز او را روی دوش خود می‌برند تا این بازیکن بیشتر به خود قرّه برود.

در ابتدای فصل و پس از اینکه اردوی سپاهان در کشور ترکیه به پایان رسید، حاشیه‌های محرم نویدکیا آغاز شد. کاپیتان‌ها در تمام تیم‌ها وظیفه جمع کردن حاشیه‌ها را دارند، اما در سپاهان برعکس است. نویدکیا پس از غیبت طولانی‌مدت در تمرینات و پاسخ ندادن به سرمربی، سرپرست و مدیرعامل درباره علت این غیبت، نامه خداحافظی داد؛ نا نامه خداحافظی از فوتبال، بلکه خداحافظی از سپاهان تا معنا و مفهومی پشت این کار او باشد. معنا و مفهوم چنین نامه‌ای هم یعنی اینکه با ساختار موجود در تیم و باشگاه مخالف است و با آنها مشکل دارد. مسئله‌ای که خود او هم کتمان نکرد و در مصاحبه‌اش پس از بازگشت اعلام کرد، مشکلش با باشگاه سپاهان حل شدنی نیست و آنها را در دلش نگه می‌دارد.

اختلافات بالا گرفت و پس از اینکه نویدکیا نتوانست با بازگشت به تیم با شرایط موجود بسازد، از این تیم جدا نشد. در این میان رسول خوروش، سرپرست تیم استعفا کرد و حسین فرکی هم با باشگاه توافق کرد تا جدا شود. جدایی سرمربی سپاهان هم فقط و فقط به دلیل اختلاف با کاپیتان این تیم رقم خورد و گفته شد محرم بود که فرکی را نخواست. سرمربی‌ای که فصل گذشته تیم بحران‌زده سپاهان را تحویل گرفت و در پایان فصل قهرمان کرد، اما گویا مسئولان باشگاه سپاهان خیلی زود زحمات فرکی را فراموش کردند و با «نویدکیاسالاری» مربی موفق خود را کنار گذاشتند؛ آن هم در حالی که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

ادامه این جریان‌ها در باشگاه سپاهان شاید آنجایی جالب باشد که محرم نویدکیا به عنوان جانشین موقت حسین فرکی انتخاب می‌شود تا یک دهان‌کجی دیگر به سرمربی کنار رفته این تیم شود. با این وضعیت شاید از نظر فنی سپاهانی‌ها ضربه نخورند، اما روز به روز ساختار این باشگاه زیر سؤال می‌رود و مدیریت فوتبال در این باشگاه اصفهانی رو به قهقرا است.


ویدیو مرتبط :
نویدکیا مهمان صدای سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی خبر سایت باشگاه سپاهان درباره...



 

حسینی خبر سایت باشگاه سپاهان درباره...

 

حسینی خبر سایت باشگاه سپاهان درباره تمدید قرارداد را تكذیب كرد

مدافع فصل گذشته سپاهان با رد خبر سایت این باشگاه گفت: هنوز قراردادم را تمدید نكردم و فقط با آنها مذاكره داشتم.

سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی درباره خبر سایت باشگاه سپاهان مبنی بر تمدید قرارداد با این تیم اظهار داشت: نمی دانم چرا سایت باشگاه این خبر را گذاشته است. قراردادم را هنوز با این تیم تمدید نكرده ام و در تهران هستم.
وی در مورد مذاكراتش با پرسپولیس عنوان كرد: توافقات اولیه با این تیم داشته ام اما هنوز تصمیمی نگرفته ام. این را هم بگویم كه با باشگاه سپاهان مذاكرات جدی داشته ام اما هنوز تمدید نكرده ام.

سید جلال حسینی خبر تمدید قرارداد خود با سپاهان را تكذیب كرد كه سایت این باشگاه علاوه بر خبر دادن از تمدید قرارداد در دفتر مدیرعامل سپاهان، از حسینی مصاحبه ای مبنی بر رضایت از این موضوع روی خروجی خود قرار داده است.