ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوری:هرگز این پنالتی سیاه را فراموش نخواهم کرد



 

 

نوری:هرگز این پنالتی سیاه را فراموش نخواهم کرد

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌: مطمئن باشید اگر می دانستم پنالتی گل نمی شود هرگز پشت توپ قرار نمی گرفتم.

محمد نوری درباره شکست 2 بر صفر برابر استقلال اظهار داشت: بعد از اینکه یک بازی خوب مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم به دنبال این بودیم تا در دربی پیروز شویم ولی بازی را بد شروع و بد تمام کردیم. اصلا در حد و اندازه خودمان نبودیم تا شرمنده تک تک هواداران شویم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم دلیل اینکه پرسپولیس واقعی نبودیم چه چیزی بود. هیچ بازیکنی دوست نداشت که این اتفاق بیفتد. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد که یکی از آنها آن ضربه پنالتی سیاه بود که به اوت زدم.

نوری خاطرنشان کرد: رحمتی دست من را خوانده بود اما اگر توپم داخل چارچوب بود به احتمال زیاد دست او به توپ نمی‌رسید. متاسفانه من خودم توپ را به اوت زدم و هرگز این پنالتی سیاه و روز بد را فراموش نخواهم کرد. اگر می‌دانستم گل نمی‌شود هرگز پشت توپ نمی‌رفتم.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌دانم روز گذشته را چطور پشت سر گذاشتم. نمی‌خواهم با حرف‌های تکراری و خودخواهی بگویم که من تقصیری ندارم. هواداران بدانند شرمنده آنها هستم و بعد از بازی حتی نمی‌دانستم به کدام طرف باید حرکت کنم.

نوری در پاسخ به این سؤال که دلیل اصلی عدم موفقیت پرسپولیس چه بود، گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این بازی را ببازیم. شاید غرور باعث شد بد بازی کنیم و شاید مسئله‌ای دیگر. امیدوارم این موضوع را فراموش کنیم. اگر زیاد بخواهیم به این مسئله فکر کنیم شاید در آینده برای ما بدتر شود. کاری نمی‌شود کرد؛ بد بودیم، نتیجه نگرفتیم و باید شرمندگی این هواداران را تحمل کنیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانم این موضوع را جبران کنم.

وی در پایان درباره دعوت نشدن به تیم ملی گفت: حرفی در این باره ندارم. فعلا باید کاری کنم که برای پرسپولیس مؤثر باشم و روز تلخ دربی را جبران کنم.


ویدیو مرتبط :
هرگز تو را فراموش نخواهم كرد-سامی یوسف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر فراموش نشدنی محمد نوری و یک کار عجیب در نقل و انتقالات!



اخبار,اخبارورزشی,نقل و انتقالات

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس می‌توانست با کمی زرنگی در این تیم بماند تا محبوبیتش بیشتر شود.

محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس به مسیمیر قطر رفت تا با این تیم تازه صعود کرده به لیگ ستارگان، روزهای جدید را تجربه کند و به قول خودش از ژاوی نکاتی را بیاموزد. این در حالی است که پرسپولیس در این فصل به شدت به او نیاز داشت و شاید نوری می توانست با کمی تعامل در این تیم بماند.

بازیکن متعصب تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای فصل گذشته هم در لیست مازاد علی دایی قرار داشت و خودش گفته بود به تیمی می رود که همه متعجب شوند. شاید جالب باشد، کاپیتان پرسپولیس وقتی در لیست مازاد است از این تیم جدا نمی شود و وقتی باشگاه به او احتیاج دارد از این تیم جدا می شود. همه این مسائل را بگذارید در کنار اظهار نظری از او، پس از بازی با لخویا؛ « خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیسی‌ها بامعرفت‌ترند».

 اخبار  ورزشی  -  بانک ورزش