ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوری: لازم باشد دروازه بان هم می‌شوم


محمد نوری کاپیتان پرسپولیس معتقد است بعد از برد پرگل قرمزها در بازی بعدی پرسپولیس هواداران استادیوم را پر می کنند.

ورزش سه: محمد نوری کاپیتان پرسپولیس معتقد است بعد از برد پرگل قرمزها در بازی بعدی پرسپولیس هواداران استادیوم را پر می کنند.

نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: الان سه بازی است که من در پست هافبک دفاعی بازی می کنم . من خودم دوست دارم به پست اصلی ام یعنی هافبک نفوذی برگردم. اما مربی تشخیص داده که من در دفاع بازی کنم ومن هر جا مربی تشخیص بدهد بازی می کنم حتی اگر مجبور باشم در دروازه بایستم.

مشکل خط دفاع و گلزنی را حل کردیم

بازی ما مقابل لخویا یک فوتبال خوب و روان بود همه بچه ها با غیرت بازی کردند و سنگ تمام گذاشتند و توانستیم 3 امتیاز مهم بگیریم و اولین گام را محکم برداریم. والله باورکنید پرسپولیس همیشه همین طور بوده اما در لیگ متاسفانه توپ هایمان در گل نمی رود و یک مقدار هم ساختار دفاعی مان را بهبود بخشیدیم که خداراشکر در مقابل لخویا هم گل زدیم و گل نخوردیم.

پرسپولیس نشان داد می تواند حرف اول را در ایران و آسیا می زند

اینکه ما لخویا را با 3 گل شکست دادیم دلیل نمی شود که تیم بدی باشد .لخویا بهترین و قوی تریم حاضر قطر و یکی از تیم های جاندار آسیاست. قیمت دو، سه بازیکن خارجی آنها به اندازه کل بودجه یک سال پرسپولیس است. ما این تیم را متمول را با وجود بازیکنان خارجی و مربی نامدارش شکست دادیم.اما پرسپولیس نشان داده که می تواند حرف اول را در ایران و آسیا بزند. ما فقط به زمان و ثبات نیاز داریم.

نقطه قوت پرسپولیس هواداران هستند

نقطه قوت پرسپولیس هواداران هستند اگر دیروز تماشاچیان در آزادی بمطمئن باشید نتیجه دیگری رقم می خورد. حضور آنها و حمایت و تشویق هایشان تا دقیقه آخر باعث شد که ما تا ثانیه های پایانی بازی شوق گلزنی داشته باشیم.

ایرانی ها روی کشورهای عربی حساس هستند

اگر بازی در دقایق پایانی کمی فیزیکی شده بود علتش این است ایرانی ها یک ذره روی کشورهای حوزه خلیج فارس حساس هستند. قطری ها شیطنت می کردند و در حالی که در زمین خودشان نبودند عقب نکشیدند. به هر حال بازی فوتبال است و وقتی تیمی فیزیکی بازی می کند تیم مقابل هم نمی تواند پا پس بکشد اما خداراشکر بازیکنان ما کار نکردند که بخواهند کارت زرد یا قرمز بگیرند و از بازی های بعدی محروم شوند.

پرسپولیس ثبات می خواهد

نوری در پاسخ به این سوال بحث های مکرر در مورد تغییر کادر فنی و مدیریتی چه تاثیری بر پرسپولیس گذاشته است جواب داد که پرسپولیس فقط نیاز به ثبات داد و یک ذرده تامین مسائل مالی و مشکلات دیگری که البته کمرنگ تر هستند. 5 تغییر در مدیریت باشگاه و بحث هایی که در مورد تغییر کادر فنی است صد در صد روی تیم ما خیلی تاثیر گذاشت. وقتی بازیکنان بدانند چند سال با یک کادر فنی و مدیریتی قرار است کار کنند احساس ثبات بیشتری دارند و این مساله روی بازی آنها تاثیر می گذارد. تیم فوق العاده بزرگ پرسپولیس با هواداران بی شماری که دارد نیازمند آرامش و ثبات و حمایت است.

اصلا فکر نمی کردم 3 گل به لخویا بزنیم

ما اصلا فکر نمی کردیم که بتوانیم 3 گل به تیم بزرگ لخویا بزنیم تازه 4 موقعیت هم به گل تبدیل نکرده باشیم. در مورد گل سوم هم که خودم به ثمر رساندم چون من هافبک دفاعی هستم و کمتر در هجوم ها و گلزنی شرکت می کنم دوست داشتم بتوانم گل بزنم.اما حقیقت را بخواهیم مهم این است که بچه ها گل زدند و تیم برد.

بازی آینده هواداران استادیوم را پر می کنند

من از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. پیشکسوتانی که جوانی شان برای این تیم گذاشتند و هوادارانی که سرمایه های اصلی این باشگاه هستند. از این بابت خوشحالم که پیشکسوتان همه با هم یکدل شده بودند و تیم را حمایت می کردند و امیدوارم در ادامه با حضور گرم خودشان از ما حمایت کنند. من مطمئن هستم که همه پرسپولیسی ها در بازی آینده به ورزشگاه می آیند و استادیوم آزادی را پر می کنند. من دست تک تک آنها را می بوسم و همانطور که از قبل قول داده بودیم و همه بازیکنان پرسپولیس ارزش پیراهن بزرگ این تیم را که بر تن ماست را می دانیم و تمام تلاش مان را می کنیم که ناکامی لیگ را در لیگ قهرمانان آسیا جبران کنیم.

هر 4 نماینده ایران موفق می شوند

متاسفانه بازی نفت تهران همزمان با بازی پرسپولیس شد ونتوانستیم بازی این تیم را ببینیم. نباید فراموش کنیم که نفتی ها موفق شدند تیم خوب الجیش را حذف کنند. فوتبال ایران تیم های پرقدرتی دارد و من مطمئن هستم که تیم های ما می تواند نمایش قابل قبولی را در آسیا داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده دروازه بان از اون سر زمین به دروازه بان دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالوتلی: برای میلان دروازه‌بان هم می‌شوم


مهاجم ملی‌پوش میلان پیش از رویارویی با اتلتیکو مادرید اعلام کرد برای رسیدن میلان به قهرمانی حاضر است درون دروازه هم بایستد.

ورزش سه: میلان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) از ساعت 23 و 15 دقیقه در سن سیرو میزبان اتلتیکو مادرید اسپانیا است.

ماریو بالوتلی که به هیچ وجه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان گلزنی نکرده علاقمند است بتواند در این دیدار پایش به گلزنی باز شود. وی در مورد رویارویی با اتلتیکو مادرید گفت: دیدار با تیم‌های اسپانیایی همواره سخت بوده است. هیچ گاه در پیکار با اسپانیایی‌ها به پیروزی نرسیده‌ام. خیلی خوب می‌شود اگر بتوانیم اتلتیکو را شکست داده و راهی مرحله بعد شویم. درست است که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشدم اما شانس زیادی هم برای این کار نداشتم.

بالوتلی افزود: من یک مهاجم میانی هستم اما برای قهرمانی در اروپا بدون شک برای کمک به تیمم درون دروازه‌ هم می‌ایستم.