ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوری: بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیستم


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تمرین کردن را پیدا کرده‌ام اما به خاطر مصرف قرص‌های آنتی بیوتیک توان بدنی‌ام تحلیل رفته است و بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیستم.

خبرگزاری تسنیم: محمد نوری در مورد آخرین وضعیت بدنی خود، بازی فردای پرسپولیس و راه‌آهن، حساسیت جام حذفی، آینده سرخپوشان در لیگ برتر و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

درد شکمت برطرف شد؟

بله خوشبختانه از روز پنجشنبه شرایط تمرین کردن را پیدا کردم اما به خاطر مصرف قرص‌های آنتی بیوتیک توان بدنی‌ام تحلیل رفته است و تا حدودی از شرایط آرمانی فاصله گرفته‌ام.

با شرایطی که داری می‌توانی در بازی با راه آهن به میدان بروی؟

شاید نتوانم 90 دقیقه بازی کنم اما توان 70 دقیقه بازی را دارم. البته تصمیم با کادرفنی است و هر چند دقیقه که آنها صلاح بدانند در میدان حضور خواهم داشت. هرچند از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارم و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

به نظر می‌آید بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست در دیدار با سایپا از نظر روحی و روانی شرایط چندان خوبی نداشته باشند.

متأسفانه به خاطر شرایطی که داشتم نتوانستم این بازی را از نزدیک تماشا کنم. بچه‌ها اعتقاد داشتند سایپا در این بازی قدر تک موقعیت خود را دانسته و بازی را برده است اما ما چند فرصت مسلم گلزنی را از دست داده‌ایم. به هر حال این مسابقه تمام شده و بازیکنان ما در حال حاضر فقط روی بازی با راه‌آهن تمرکز دارند.

انگار روی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اید...

جام حذفی برای ما فوق‌العاده بااهمیت است و باید همه توان خود را در این جام به کار بگیریم تا انشاءالله با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

به نظرت این پرسپولیس توان قهرمانی دارد؟

صددرصد، تیم ما اگر بدشانسی نیاورد و هر هفته چند بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست ندهد می‌تواند در هر سه جام مدعی باشد، ضمن اینکه قرار است چند بازیکن جدید هم در نیم‌فصل به جمع ما اضافه شوند.

آیا به این فکر کرده‌اید که در صورت حذف از جام حذفی هیچ توجیهی برای هواداران قابل قبول نیست؟

حق با شماست، ما در لیگ به هیچ وجه نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم و تنها راه جبران ناکامی در لیگ، قهرمان شدن در جام حذفی است، هر چند در لیگ هم می‌توانیم با کسب دو برد پیاپی به جمع مدعیان برگردیم.

این هفته چند بازیکن مصدوم دارید؟

فکر کنم فقط علی عسگری شرایط بازی کردن نداشته باشد. نوروزی و دغاغله در تمرینات گروهی حضور دارند و این خبر خوبی برای کادر فنی است.

گویا قطع همکاری باشگاه با اسپانسر باعث شده از لحاظ مالی به مشکل بخورید؟

پرداخت‌ها به صورت هفتگی همچنان انجام می‌شود و ترجیح می‌دهم راجع به مسائل مالی بیشتر از این صحبت نکنم.


ویدیو مرتبط :
۹۰ گل رونالدو از دقیقه ۱ تا ۹۰

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند



 

 

 

عیدی با طعم تساوی

 

 

تیم‌های پرسپولیس و پاس همدان نیز از ساعت 19:45 در حضور بیش از 18 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند كه این دیدار در نهایت با تساوی یك بر یك خاتمه پیدا كرد.

محمد نوری در دقیقه 15تك گل پرسپولیس را به ثمر رساند، اما در دقیقه 91 مهدی آقا محمدی كه در دقیقه 80 به بازی آمده بود، توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

شاهین حاج‌بابایی، داور مسابقه در این مسابقه به نادر احمدی، همت عابدی‌نژاد و وحید علی‌آبادی از پاس همدان كارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و پاس همدان نیز 12 امتیازی شد..../تحلیل:عصرایران