ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوروزی: قرار شد فقط در آسیا بازی کنم


مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که با تصمیم کادرفنی این تیم فقط در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سرخپوشان را همراهی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: رضا نوروزی پس از جلسه امروز (سه‌شنبه) خود با حمید درخشان در باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیتش گفت: با تصمیم و تأیید کادر فنی قرار شد نامم از فهرست پرسپولیس برای لیگ برتر خارج شود تا تیم را فقط در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا از این موضوع ناراحت هستی؟»، اظهار داشت: شرایطی است که پیش آمده و من هم مجبورم با آن کنار بیایم. باشگاه به من گفت امکان دارد مهاجم جدید برزیلی هم دچار مصدومیت شود و اگر من هم قرار باشد در فهرست لیگ برتر پرسپولیس باشم آن وقت ریسک بزرگی خواهد بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل بعد هم در جمع سرخپوشان خواهد بود، عنوان کرد: من قراردادم با پرسپولیس در پایان این فصل تمام می‌شود و باید ببینیم تا آن موقع شرایط چیست و تکلیف سرمربی و مدیریت باشگاه چه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
بازی پرطرفدارترین تیم‌های آسیا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی در صدر گلزنان بازی‌های آسیایی قرار گرفت



 

 

 

حسینی در صدر گلزنان بازی‌های آسیایی قرار گرفت

 

مدافع تیم فوتبال امید در صدر گلزنان فوتبال بازی‌های آسیایی قرار دارد.

در پایان مرحله مقدماتی فوتبال بازی ها، سید جلال حسینی مدافع تیم امید، با 3 گل زده، همراه احمد خلیل مهاجم تیم امید امارات در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

جدول گلزنان رقابت های فوتبال بازی های آسیایی به شرح زیر است:

3 گل: جلال حسینی (ایران)، احمد خلیل (امارات)

2 گل: کریم انصاری فرد (ایران)، کنسوکه ناگای (ژاپن)، آیو ییونگ چونگ، چان مان فای (هنگ کنگ)، کو جا چئول (کره جنوبی)، خالد عجب (کویت)، معتصم الموخاینی، ولید السعدی (عمان)، جارلله المری (قطر)، تراسیل دانگدا، داتساکورن تونگلائو (تایلند)، الکساندر بولیان، ارسلان مراد امانوف (ترکمنستان)، محمد فوزی (امارات)، نگیوئن آن، ترونگ هوانگ (ویتنام)

44 بازیکن نیز یک گل به ثمر رسانده اند که در بین آنها نام مهدی دغاغله بازیکن تیم ایران دیده می شود.