ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوروزی: رمضانی جراحی می‌شود


معاون پزشکی باشگاه استقلال از جراحی پای چپ هافبک تیم فوتبال استقلال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی، درباره آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا رمضانی گفت: رباط صلیبی و مینیسک داخلی پای چپ او دچار آسیب دیدگی شده است و با مشاوره‌ای که با جراحان داشته‌ایم؛ نظر به انجام جراحی داشتند.

وی ادامه داد: منتظر هستیم تورم زانوی این بازیکن کمتر شود تا این بازیکن را جراحی کنیم.


ویدیو مرتبط :
تقدیر از امیران سرتیپ دوم عباس رمضانی ، رضا رمضانی ، سی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوروزی تا ۲ هفته دیگر جراحی می‌شود


پزشک معالج رضا نوروزی گفت: این بازیکن تا دو هفته دیگر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کل درمان 6 ماه به طول می انجامد و برنامه این است که او در ماه اسفند به تمرینات بازگردد.

خبرگزاری فارس: سهراب کیهانی پزشک معالح رضا نوروزی گفت: با انجام معاینات و مشاهده  MRI پارگی کامل رباط صلیبی زانوی رضا نوروزی تایید شد و او تا دو هفته دیگر تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این دو هفته با انجام فیزیوتراپی و مصرف دارو نسبت به کاهش التهاب و آماده‌سازی زانو جهت انجام عمل جراحی اقدام می‌کنیم. طول دوره درمان شش ماه خواهد بود و این بازیکن در ماه اسفند آماده بازگشت به تمرینات خواهد شد تا بتواند در بازی های نیم فصل دوم و جام قهرمانان آسیا تیمش را همراهی کند.

دکتر کیهانی افزود: جراحی‌های موفق بسیاری در ایران انجام شده است که از جمله آنها جراحی صورت گرفته روی پای دیگر رضا نوروزی در چند سال قبل بود. با توجه به آشنایی وی نسبت به شرایط موجود و همکاری خوبی که خواهد داشت برای یک دوره بازتوانی هم جای نگرانی نیست. در حال حاضر ایران میزبان ورزشکاران کشورهای همسایه است که برای این نوع جراحی و موارد مشابه از امکانات ما استفاده می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانی مانند هادی نورزی، امید عالیشاه، سوشا مکانی و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن همین آسیب‌دیدگی بدون مشکلی به میادین بازگشتند.