ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نورمحمدی: به این راحتی‌ها گل نمی‌خوریم


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس حالا تیمی است که به این راحتی‌ها نمی‌شود به آن گل زد و از ابتدای فصل حتی زمانی که نتیجه نگرفته‌ایم از نظر فنی، سرتر از حریفان بوده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس به سوالاتی پاسخ داد.

بعد از بازی سنگین داربی حالا بازی مرگ و زندگی حذفی را پیش رو دارید، آمادگی لازم را خواهید داشت؟

شرایط بازیکنان خوب است. ما در هر بازی با انگیزه پیروزی به میدان می‌رویم. بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند که نتیجه‌اش برتری فنی بر حریفان از روز اول مسابقات بود. البته جدا از محرومان، یکی دو مصدوم داریم ولی نفرات تیم خیلی خوب تمرین می‌کنند و تمام فکر و تمرکز ما روی کسب پیروزی و راهیابی به مرحله بعد بازی‌ها است.

با توجه به عدم حضور سوشا مکانی و مهدی طارمی، برای هواداران نگرانی‌هایی وجود دارد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد پس از هفته‌های ابتدایی فصل در مواجهه با چنین شرایطی خوب عمل کرده‌اید؟

قطعا در مواجهه با مشکلات دست روی دست نمی‌گذاریم و به جنگ آنها می‌رویم ولی وقتی تیم کامل باشد شرایط خیلی بهتر خواهد بود. این بازی هم یک بازی تک حذفی است. ممکن است کار به وقت اضافه بکشد، مثل بازی با ملوان و وقتی تیم کامل باشد دست کادر فنی هم برای تعویض‌ها و تغییرها بازتر خواهد بود. حضور نفراتی مثل سوشا و مهدی طارمی از نظر روحی هم به سود تیم است ولی حالا هم که نیستند با علم و آگاهی وارد بازی می‌شویم و نفرات جایگزین هم توانایی‌ها و انگیزه‌های خاص خود را دارند و هر کس به پرسپولیس می‌آید، خود را باید برای بازی‌های بزرگ آماده ‌کند.

در ابتدای فصل وقتی گل‌های زیادی دریافت کردید با انتقادهای فراوانی روبرو شدید ولی حالا کمتر از کم گل خوردن پرسپولیس و کلین شیت‌های متعدد در 9 بازی صحبت می‌شود؟

در این باره از من پرسیده‌اند. طبعا عدم هماهنگی در ابتدای فصل به ضرر ما بود. در عمل شرایطی داشتیم که در بازی‌های پیاپی مرتب با ترکیب‌های جدید بازی می‌کردیم. خود من کنار اومانا، بنگر و ماریچ بازی کردم. در یک مرحله من محروم بودم. سوشا مکانی برای چند بازی نبود. بابک حاتمی تازه به جناح چپ رفته بود. رضائیان تازه به جمع ما اضافه شده بود. عدم هماهنگی خیلی وحشتناک بود ولی حالا تیمی هستیم که خیلی سخت گل می‌خوریم و به این راحتی‌ها نمی‌شود دروازه پرسپولیس را باز کرد.

و ذوب آهن که در 9 بازی اول لیگ 8 گل زده بود در دو بازی اخیر هم به این تعداد گل زده است، با مهاجمان حریف تقابل جالبی خواهید داشت؟

بازی‌های قبل را نمی‌توان ملاک قرار داد. شرایط تیم‌ها بازی به بازی فرق می‌کند. بویژه وقتی پای جام حذفی در میان است، همه چیز می‌تواند متفاوت باشد. اینکه آنها چند گل زدند مهم نیست. قطعا دو تیم روی ضعف و قوت‌های یکدیگر کار می‌کنند. در مورد پرسپولیس هم اینطور است که بعد از شروع فصل در یک بازی هم از نظر فنی نسبت به حریف ضعیف‌تر و مورد انتقاد نبودیم. البته به بازی خوب هم امتیاز نمی‌دهند، هر چند هواداران با حمایتی که کردند به ما امتیاز دادند تا اکنون پرسپولیس هم خوب بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد. در هر صورت بازی‌های جام حذفی همیشه شرایط سخت خود را دارد و تمرکز اهمیت زیادی دارد.

در بحث و جدل استقلالی‌ها با سرمربی تیم ملی پای سوشا مکانی را هم وسط کشیدند، نظرت به عنوان کاپیتان تیم چیست؟

قطعا کار درستی نبود. سوشا مکانی از نظر فنی و اخلاقی مورد قبول بازیکنان و کادر فنی است. اگر شایستگی لازم را هم نداشت، هیچگاه به تیم ملی دعوت نمی‌شد ولی جدای از این مطالب، اخلاقی و حرفه‌ای نبود که بخواهند در موضوعی که ما و همبازی ما در آن دخالت نداریم؛ اسم سوشا مکانی را بیاورند. مگر سوشا مکانی حرفی زده بود؟ مگر ما در باره بازیکنان استقلال صحبت کردیم؟ بازیکن ما کار خودش را می کند و مسئولان محترم استقلال هم باید درباره مشکلات و نقاط ضعف خودشان صحبت کنند. ما همه امیدواریم در آینده این مسائل و اصول حرفه‌ای رعایت شود.


ویدیو مرتبط :
چیزی که می خوریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با چند مرحله به راحتی گل ها را خشک کنید



 

خشک کردن گلهای طبیعی, روش خشک کردن گل

 

با این مراحل تمامی گل هایی را که دوست دارید خشک کرده و برای تزئین منزل تان از انها استفاده کنید.

 

دیگر گل‌ها را دور نریزید. با استفاده از یک روش ساده، غنچه گل‌های رنگی را به یادگار نگه دارید.

 

برای آشنایی با این هنر

 

1 -  ابتدا گل‌ها و گیاهانی را انتخاب کنید که دارای ساقه‌های سفت و بی‌آب یا بی‌گوشت باشند.

 

2 - گل‌های مناسب را انتخاب کنید. ما گل‌های رز، صدتومانی، بومادران، هورتانسیا و سنبل را پیشنهاد می‌کنیم.

 

3 - حتما گل‌ها را قبل از آن که کاملا باز شوند، به صورت غنچه انتخاب کنید.

 

4 - برگ‌ها را کنده، گل‌ها را با پیچیدن یک بند پارچه‌ای یا لاستیکی دور ساقه‌ها، به صورت دسته‌گل درآورید.

 

5 - روی گل‌ها تافت بزنید.

 

6 - گل‌ها را به صورت سر و ته چهار هفته، در جایی خشک و تاریک آویزان کنید.

 

7 - آن‌ها را داخل گلدان گذاشته یا روی آن، با روبان پاپیون بزنید.

 

خشک کردن گلهای طبیعی, روش خشک کردن گل

 

خشک کردن گل های طبیعی

 

خشک کردن گلهای طبیعی, روش خشک کردن گل

 

خشک کردن گل های طبیعی

 

خشک کردن گلهای طبیعی, روش خشک کردن گل

 

خشک کردن گل های طبیعی

 

خشک کردن گلهای طبیعی, روش خشک کردن گل

 

خشک کردن گل های طبیعی

 

خشک کردن گلهای طبیعی, روش خشک کردن گل

 


 

منبع : hamshahrionline