ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوجوان 13 ساله قهرمان شطرنج ایران شد


نوجوان ۱۳ ساله شطرنج کشور به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی مردان ایران در سال ۹۴ دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: نوجوان ۱۳ ساله شطرنج کشور به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی مردان ایران در سال ۹۴ دست یافت.

به گزارش سایت فدراسیون شطرنج، رقابت‌های شطرنج قهرمانی مردان کشور با قهرمانی علیرضا فیروزجا، شطرنجباز 13 ساله مازندرانی به پایان رسید.

در دور یازدهم و پایانی این مسابقات که از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شده بود، فیروزجا پیروزی مقابل مازیار باقری برای نخستین بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. پس از فیروزجای 8 امتیازی، آرین غلامی با 7 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پرهام مقصودلو با همین امتیاز سوم شد.

در دیگر دیدارهای دور یازدهم پرهام مقصودلو و سید خلیل موسوی به نتیجه تساوی رضایت دادند، دیدار احسان قائم‌مقامی با نیما جوانبخت، پوریا درینی با سید جعفر خمیسی و شاهین لرپری زنگنه با امید نوروزی با تساوی به پایان رسید. ضمن اینکه آرین غلامی مسعود مصدق‌پور را شکست داد.


ویدیو مرتبط :
عملیات انتحاری نوجوان 13 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار قهرمان 13 ساله شطرنج با علی دایی


قهرمان شطرنج ایران در سال ۹۴ قرار است با آقای گل فوتبال ملی جهان دیدار کند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا فیروزجا نوجوان 13 ساله شطرنج کشور که در بهمن سال 94 به مقام نخست مسابقات قهرمانی مردان ایران دست یافت، قرار است با علی دایی، سرمربی حال حاضر تیم فوتبال صبای قم دیدار کند.

مقدمات این ملاقات در تهران فراهم شده و به احتمال فراوان طی یکی دو روز آینده این دیدار انجام خواهد شد.

فیروزجا قرار است از امروز به اردوی تیم ملی شطرنج بزرگسالان اضافه شود. این اردو که از روز 29 فروردین زیر نظر میروشنیچنکو، مربی اهل اوکراین آغاز شده، 12 روز به طول می‌انجامد.

هم‌اکنون ساراسادات خادم‌الشریعه، میترا حجازی‌پور، مصعود مصدق‌پور و پرهام مقصودلو شطرنج‌بازان هستند که در اردوی تیم ملی شطرنج حضور دارند.