ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوازی: نباید مقابل فولاد غفلت کنیم


مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تیمش نباید مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی غفلت کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد نوازی در خصوص شرایط تیم استقلال و دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: چهارشنبه بازی حساسی مقابل فولاد داریم و بازیکنان باید آمادگی خودشان را برای این بازی حفظ کنند.

وی افزود: دیدار با فولاد به دلیل اینکه تک حذفی بوده، مهم است. امیدوارم با برتری مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کنیم. فولادی‌ها با وجود شکست‌های اخیر، تیم خوبی دارند و نباید مقابل این تیم غفلت کنیم.

مربی استقلال با اشاره به اینکه پرسپولیسی‌ها خودشان را در دربی تیم برتر می‌دانستند، گفت: پرسپولیسی‌ها مدعی شدند که استقلال در دربی شانس آورد. در پاسخ باید بگویم که استقلال گل اول را زد و این پرسپولیس بود که شانس آورد. آنها طوری بعد گل‌ شادی کردند که گویا قهرمان لیگ شده‌اند. زمانی که متوجه شادی پرسپولیسی‌ها شدم، به بزرگی استقلال پی بردم و افتخار کردم که یک استقلالی‌ هستم.


ویدیو مرتبط :
فولاد خزر پیشرو | فولاد vcn150 فولاد spk فولاد mo40 فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فولاد - السد؛ لب‌کارون و میهمان نوازی از رائول


تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه میزبان تیم السد قطر است و در صورت پیروزی می تواند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه میزبان تیم السد قطر است و در صورت پیروزی می تواند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

فولاد خوزستان که قهرمان ایران است در مرحله برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم السد قطر است. بازی رفت دو تیم در دوحه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و شاگردان حسین فرکی راه سختی برای صعود به مرحله یک چهارم و رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا ندارند.

آنها با حضور تماشاگران پرشور و یکدل خوزستانی می توانند عرصه را بر حریف پولدار خود در ورزشگاه غدیر اهواز تنگ کنند.

رائول گونزالس که سرشناس ترین چهره تیم السد قطر است اگر همراه السد به ایران بیاید اولین سفرش را به کشورمان انجام می دهد و او در این سفر هم می تواند مزه میهمان نوازی برتر ایرانیان را بچشد و هم با تمام وجود حس کند که فوتبال در ایران و بخصوص استان خوزستان در وجود مردم است و ضمن اینکه شاگردان فرکی به او همبازیانش یک دسته گل ! هم تقدیم کنند تا رائول هیچ وقت خاطره خوش حضور در ایران را فراموش نکند.