ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوازی: حواشی برای استقلال وجود دارد


مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید حواشی برای این تیم همیشه وجود دارد اما خودمان باید این حواشی را کنترل کنیم.

خبرگزاری فارس: محمد نوازی که امروز در هیأت تهران برای ثبت قراردادش حضور پیدا کرده بود درباره شرایط آبی‌پوشان گفت: ما تعدادی بازیکن مصدوم داریم و یکی دو بازیکن خارجی هم باید اضافه شود. شرایط خوبی داریم. شاید از نظر بدنی مشکلاتی باشد اما این به دلیل فشار بدنسازی بوده و مسئله خاصی نیست.

وی درباره نخستین بازی استقلال مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: در بازی اول هم از هم شناخت ندارند اما از هفته دوم شرایط بهتر می‌شود. این تیم تازه به لیگ برتر آمده و مقابل ما انگیزه زیادی دارد.

نوازی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید شرایط میزبانی سیاه جامگان برای شما حاشیه‌هایی به وجود بیاورد خاطرنشان کرد: حواشی همیشه برای استقلال وجود دارد اما خودمان باید سوار بازی شویم.

مربی تیم استقلال درباره بایگانی شدن پیراهن شماره 7 که زمانی وی خودش آن‌را می‌پوشیده تصریح کرد: اگر قرار باشد در این باره کسی صحبت کند باید اسطوره‌ها و اشخاصی مثل حسن روشن صحبت کنند. هر بازیکنی لیاقت داشته باشد این لباس را می‌پوشد و من فکر می‌کنم چیزی باشد که بخواهند آن‌را بایگانی کنند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه و حواشی استقلال خوزستان و استقلال (نود ۲۴ آذر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: حواشی دیدار استقلال اهواز-پرسپولیس


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.