ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نه رونالدو نه مسی؛ یک استونیایی در صدر رنکینگ کفش طلا



 

مسی , رونالدو

 

مهاجم تیم ترانس نروا با 46 گل زده در لیگ استونی بالاتر از مسی و رونالدو صدرنشین لیست کفش طلای یوفا شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از مرجع خبری رئال مادرید، الکساندر چکولایفس، مهاجم 25 ساله استونیایی، صدرنشین لیست کفش طلاست. هر چند که در لیگ این کشور هر گل، با یک امتیاز محسوب می شود. این مهاجم تیم ترانس نروا، 46 گل زده است و پس از او نیز کریستیانو رونالدو با 40 امتیاز (20 گل با ارزش هر گل 2 امتیاز) قرار گرفته است.

این مهاجم، نقشی کلیدی در رسیدن تیمش به رتبه سوم لیگ استونی داشته و با 46 گلی که زده، امتیازی بیش از رونالدو (40 امتیاز)، سیدو دومبیا (36)، مسی (34) و ماریو گومز (32) کسب کرده است.

چکولایفس در این زمینه گفت: «فعلا آرام هستم، می دانم که زدن 46 گل یک کار خاص است.»

جالب این است که هیچ کدام از گل های او پنالتی نبوده اند. بی تردید اگر پنالتی ها را به او می دانند، آمارش به بیش از 50 گل می رسید که آمار فوق العاده ای است.

وی در این باره که در رنکینگ توپ طلا بالاتر از رونالدوست نیز گفت: «در سایت یوفا دیدم که بالاتر از رونالدو برای کفش طلا هستم و بی تردید این یک افتخار بزرگ برای من است. خیلی دوست دارم او را از نزدیک ببینم، حتی بیشتر از مسی.»


ویدیو مرتبط :
۴۸ گل رونالدو در لالیگا (کفش طلا در دستان رونالدو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی با 31 گل از رونالدو عبور کرد و به کفش طلا نزدیک‌تر شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جدال مسی و رونالدو بر سر تصاحب کفش طلا همچنان ادامه دارد.

به گزارش فارس، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با گلی که از روی نقطه پنالتی مقابل ایبار به ثمر رساند رقم گل‌های زده خود در فصل جاری را به 31 رساند و از کریستیانو رونالدو پیشی گرفت.

در اواسط ماه اکتبر فصل جاری مسی از رقیب قدرتمند خوب 13 گل کمتر به ثمر رسانده بود و با دو گلی که امشب وارده دروازه ایبار کرد نه تنها از رونالدو سبقت گرفت بلکه با 31 گل گمانه زنی‌های تمام کارشناسان را به هم زد.

رونالدو که در فصل گذشته به همراه سوارز مشترک نائل به دریافت جایزه کفش طلایی شده بود از آغاز سال جدید میلادی تنها 5 گل در لالیگا به ثمر رسانده است.

در نقطه مقابل مسی که با توجه به قد و قامت کوتاهش در نیمه دوم دیدار مقابل ایبار روی ضربه کرنر ارسالی راکتیچ با ضربه سر به گل رسید فاصله گل‌های خود را با رونالدو به عدد 2 رساند.

فوق ستاره فوتبال آرژانتین در مجموع 39 دیداری که در چارچوب تمام رقابت‌ها برای کاتالان‌ها به میدان رفته 42 گل به ثمر رسانده است.


اخبار ورزشی - فارس