ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نهمین قهرمانی نادال در اوپن فرانسه


رافائل نادال قهرمان مسابقات تنیس رولان گاروس شد.

خبرگزاری ایسنا: فینال رقابتهای تنیس اوپن فرانسه "رولان گاروس" بین رافائل نادال مرد شماره یک جهان از اسپانیا و نواک جوکوویچ تنیس باز شماره دو جهان از صربستان برگزار شد که نادال موفق شد در یک نبرد سنگین به برتری 3-1 برسد و فاتح یک گرند اسلم دیگر شود.

در این مسابقه که سه ساعت و 31 دقیقه طول کشید نادال ست اول را 3-6 باخت اما سه ست دیگر را 7-5، 6-2 و 6-4 به سود خود به پایان رساند تا اولین تنیس بازی باشد که پنج دوره پیاپی در اوپن فرانسه قهرمان می شود.

این چهاردهمین قهرمانی نادال در رقابتهای گرند اسلم بود. او بیشترین عناوینش در گرند اسلم را در همین اوپن فرانسه بدست آورده و تابحال 9 بار اوپن فرانسه را فتح کرده است. دو قهرمانی در ویمبلدون، دو قهرمانی در اوپن آمریکا و یک قهرمانی در اوپن استرالیا دیگر عناوین نادال در مسابقات گرند اسلم هستند.

نادال با این قهرمانی به همراه پیت سمپراس با 14 گرند اسلم در رده دوم تاریخ تنیس جهان قرار گرفت. راجر فدرر سوئیسی با 17 گرند اسلم همچنان پرافتخارترین تنیس باز جهان است. فدرر در این مسابقات با شکست مقابل گولبیس حذف زود هنگامی داشت.

جوکوویچ هم تا به حال فاتح 6 گرند اسلم بوده است.

نادال 28 ساله تاکنون بیش از 68 میلیون دلار جایزه از رقابتهای مختلف تنیس برنده شده است.


ویدیو مرتبط :
هایلایت بازی نادال-بردیچ(اوپن استرالیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمانی شاراپوا در اوپن فرانسه


ماریا شاراپوا قهرمان مسابقات تنیس اوپن فرانسه شد.

خبرگزاری ایسنا: فینال رقابتهای تنیس زنان اوپن فرانسه بین ماریا شاراپوا از روسیه و سیمونا هالپ بازیکن 22 ساله رومانیایی برگزار شد که شاراپوا با پیروزی 2 بر یک برای دومین بار در سه سال اخیر فاتح رولان گاروس شد.

شاراپوا ست اول را 6-4 برد اما در ست دوم 6-7 بازنده شد. در ست سرنوشت ساز نیز این بازیکن 27 ساله روسی بود که توانست 6-4 برنده شود و قهرمانی اش را جشن بگیرد.

این پنجمین گرند اسلمی است که شاراپوا قهرمان می شود.