ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نمی دانم منظور قلعه نویی از عمر و عاص کیست



اخبار,اخبارورزشی , بهرام افشارزاده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «همچنان به قهرمانی امیدوار هستیم زیرا فاصله کمی با صدر جدول داریم.»

بهرام افشارزاده در رابطه با توقف استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار داشت:‌ «بازی خوبی نبود و شرایط جوی و باد به 2 تیم اجازه نداد تا بازی خوبی را به نمایش بگذارند. همچنین سرما نیز بازیکنان ما را اذیت کرد اما هر چه در توان داشتند،‌ گذاشتند. البته تمام این مسائل دلیلی نمی شود که تیم ما مقابل یک تیم که در جدول شرایط خوبی ندارد، متوقف شود و فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. متاسفانه با اینکه می توانستیم با پیروزی در این دیدار به صدر جدول برسیم و انتظارمان از تیم بیشتر بود، به تساوی رسیدیم. البته در کل از روند تیم راضی هستیم و الان زمان انتقاد از تیم نیست.»

 وی درباره برنامه تیمش در تعطیلات 2 هفته ای لیگ افزود: «می خواستیم اردوی یک هفته ای را در کیش برگزار کنیم اما به دلیل برگزاری چند سمینار گردشگری در این هفته هتل ها به ما جا نمی دهند. باید در روزهای آینده بررسی کنیم تا ببینیم که در کدام منطقه می توانیم یک اردو برگزار کنیم که آمادگی تیم حفظ شود.»

مدیرعامل استقلال در واکنش به انتقاداتی که از تعلیق محرومیت کرار می شود، تصریح کرد: «یادمان نرود که اصلا کرار نباید اینقدر جریمه می شد و حالا هم اگر بخششی صورت گرفته در همین راستا بوده است. من نمی توانم به رای کمیته انضباطی ورود کنم اما به آنهایی که از بازی کردن کرار انتقاد می کنند،‌ می توانم بگویم که چرا آن موقع که کرار به ناحق 2 جلسه محروم شد، سکوت کرده بودند؟ خواهش من این است که رسانه ها نیز به این بحث دامن نزنند. همین مسائل باعث شد تا کرار در بازی گسترش فولاد تمرکز نداشته باشد و خوب هم بازی نکرد. البته ما هم خیلی با او صحبت کردیم که دیگر رفتار بدی نداشته باشد.»

وی درباره تحریم نشست خبری قلعه نویی توسط خبرنگاران تبریزی به دلیل پاسخ ندادن سرمربی استقلال به سوالات گفت: «یکسری مسائل هست که واقعا آدم نمی تواند به آنها جواب بدهد. من حق را به قلعه نویی می دهم که نمی خواهد خودش و تیمش را وارد حاشیه کند اما این را هم باید بگویم که باید در مقابل رسانه ها انتقادپذیر باشیم.»

 افشارزاده در پاسخ به این سوال که شما می دانید عمروعاص که قلعه نویی از آن نام برده، چه کسی است؟،‌ افزود: «من نمی دانم این شخصی که می گویند کیست و امیدوارم که رابطه رسانه ها با استقلال بهتر شود.»

وی در خصوص مشکلات مالی این تیم و احتمال آمدن اسپانسر جدید عنوان کرد: «فعلا نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم زیرا وضعیتمان با اسپانسر مشخص نیست. این ماجرا را امروز و فردا پیگیری می کنیم تا به زودی مشکلات مالی حل شود.»

 مدیرعامل استقلال در پایان گفت: «همچنان به قهرمانی امیدوار هستیم زیرا فاصله کمی با صدر جدول داریم. باید تا پایان لیگ با قدرت به کارمان ادامه دهیم. می توانستیم بعد از بازی با گسترش فولاد نیز صدرنشین شویم اما قسمت نشد.»

 اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
عمر و عاص های زمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی:نمی‌دانم ما چرا باید فردا بازی کنیم و پرسپولیسی‌ها چهارشنبه؟!



نگفتم نکونام برود بهتر است / پیشنهاد قرارداد ۴ماهه به مجیدی ندادم

سرمربی تیم استقلال گفت: نمی‌دانم ما چرا باید فردا بازی کنیم و پرسپولیسی‌ها چهارشنبه؟!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: سایپا واقعا با برنامه است و در بازی رفت ما را شکست داده است. البته ما هم تغییراتی دادیم و فردا بازی سختی داریم. با توجه به اینکه 2 بازی گذشته را شکست خورده‌ایم از لحاظ روحی و روانی کار کرده‌ایم و بازیکنان ما پیشرفت خوبی داشتند و با آرامش بیشتر به مصاف حریف می‌رویم. هم آنها ما را می‌شناسند و هم ما نسبت به تیم سایپا شناخت داریم و تصور می‌کنم بازی سختی خواهد بود.

وی در خصوص اینکه چرا شما فردا بازی می‌کنید و پرسپولیس روز چهارشنبه گفت: برای من هم عجیب است؛ چرا باید این اتفاق بیفتد؟ دیدید که ما به یک سفر رفتیم و چه بلاهایی بر سرمان آوردند و روند داوری را هم که دیدید اما برای خود من هم عجیب است که چرا باید چنین برنامه‌ریزی شود.

سرمربی تیم استقلال در خصوص ناراحتی جواد نکونام و اینکه او مجددا نسبت به حضور در این تیم بی تمایلی نشان داده است، گفت: 2 ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات محمد محمدی و ایمان مبعلی نزد من آمدند و خواهان جدایی شدند. زندی هم در نیم فصل اول همین کار را کرد ولی من اعتقاد دارم بازیکن باید با قلبش بازی کند ولی نکونام تا این لحظه حرفی از جدایی نزده است.باید علت‌یابی کنیم تا ببینیم مشکل او چیست. شاید او مشکلاتی داشته باشد که ما نمی‌دانیم.

خبرنگاری در خصوص علت حضور پژمان منتظری در مسابقات غرب آسیا سوال پرسید که قلعه‌نویی گفت: برای من هم عجیب است چون لزومی نداشت که منتظری به آنجا برود. ما کلاً سه مدافع وسط داریم که یکی از آنها در شرایط ایده‌آل نیست، حالا اگر آن بازیکن را نمی‌دادیم می‌گفتند قلعه‌نویی می‌خواهد به تیم ملی ضربه بزند.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به کمبود مدافع قصد به خدمت گیری بازیکنی در این پست را ندارید گفت: سه مدافع برای استقلال کافی است و من هم قبول دارم که تیمی که می‌خواهد در سه جام رقابت کند باید 5 مدافع قوی و خوب داشته باشد اما فعلا برای ما همین تعداد کافی است.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا با توجه به گذشته استقلال در جام حذفی این مسابقات را جدی می‌گیرید با تمرکزتان روی لیگ برتر و آسیا است گفت: ما که هیچ وقت نمی خواستیم در جام حذفی حذف بشویم و تیم‌ها ما را شکست می‌دادند، ضمن آنکه 2 قهرمانی در جام حذفی داریم اما قطعا همان نگاهی که روی لیگ برتر داریم روی جام حذفی نیز خواهیم داشت.

سرمربی استقلال در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه خاطر نشان: بازیکن برزیلی قرار بود به تهران بیاید اما این اتفاق نیفتاد و رایزنی‌هایی را انجام دادیم که فردا یا پس‌فردا به تهران بیاید. همچنین کاماچو ارزه را از روی فیلم انتخاب کردیم و با توجه به شناختی که به آقای بیات مدیرعامل شارلوا داشتیم می‌دانستیم که او می‌خواهد به استقلال کمک کند. در این دو جلسه‌ای که این بازیکن را دیدم او در حد استقلال است.

وی در خصوص شرایط میلاد میداوودی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن از روز سه‌شنبه در تمرینات شرکت  خواهد کرد گفت: من از این موضوع خبری ندارم.

به گزارش فارس سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا باشگاهی با بازیکنان شما مذاکره کرده است یا خیر، عنوان کرد: قانونی در نیم فصل وجود دارد که تیم‌ها می‌توانند نقل و انتقالات انجام دهند که این قانون هم خوب است. اتفاقا اگر این قانون با رایزنی صورت بگیرد بهتر خواهد بود.با بازیکنان ما در میانه راه صحبت کردند و من موضعی نگرفتم چون اعتقاد دارم بازیکن باید با قلبش بازی کند و اگر این گونه نباشد بهتر است که برود. اگر هم یک بازیکن مثلا از استقلال به سایپا رفت دلیل بر ضعف او نبوده و نتوانسته خودش با این تیم هماهنگ کند.

وی در خصوص مذاکره استقلال با غلامرضا رضایی گفت: من خبری ندارم و چنین اتفاقی نیفتاده است.

یکی از خبرنگاران پرسید روزنامه‌ها نوشته‌اند شما از فرهاد مجیدی خواسته‌اید قرارداد 4 ماهه ببیند ولی او می‌‌خواهد قراردادش یک سال و نیمه باشد که قلعه‌نویی پاسخ داد: روزنامه‌ها خیلی چیزها می‌نویسند. امروز از قول من نوشته شده اگر نکونام از استقلال برود بهتر است، من نمی‌دانم آنها فکر نمی‌کنند که خدایی وجود دارد و آخرتی است! مجیدی سرمایه ملی و سرمایه استقلال است. اول فصل هم خودم پیشنهاد دادم بیاید. نظر مردم و احترام به نظر آنها نیز مهم است ولی اگر این بار گفتم او به استقلال برگردد به خاطر شخصیت خودش بود. ما هم که صدرنشین هستیم اگر مثلا استقلال ششم بود می‌گفتیم او نیاید. در زمان من دو بازیکن خداحافظی کردند و دوست داشتم در مورد مجیدی هم همین اتفاق بیفتد. اگر دوست داشت بیاید و بازی کند و اگر توانست ادامه دهد، اگر هم دوست نداشت خداحافظی کند. اما من پیشنهادی مبنی بر قرارداد چهارماهه به او ندادم./فارس