ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نمی‌شود جاسوس نیجریه را تشخیص داد!


مدافع تیم ملی به دلیل آغاز زودهنگام تمرینات ایران، اوضاع تیم ملی را بهتر از سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی به دلیل آغاز زودهنگام تمرینات ایران، اوضاع تیم ملی را بهتر از سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌داند.

 احمد آل نعمه با ایده آل توصیف کردن شرایط اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: شرایط اردو به لحاظ امکانات بسیار مناسب است. تمرینات با برنامه و فشرده ای را در اردو انجام داده ایم و روز به روز به آمادگی بهتری می رسیم.

مدافع تیم ملی افزود: تمرینات بدنسازی بسیار خوبی را در زمین چمن و سالن انجام داده ایم. تمرینات بسیار سنگینی که بدون شک وضعیت بدنی بازیکنان را در شرایط ایده آل قرار خواهد داد. کی‌روش در نظر دارد با انجام تمرینات سنگین میزان دوندگی بازیکنان را به شرایط ایده آل و استاندارهای روز فوتبال دنیا برساند و مسلما او به خواسته خود دست خواهد یافت.

آل نعمه  تصریح کرد: در حالی که اکثر تیم های دنیا مشغول برگزاری مسابقات باشگاهی شان هستند ما برای جام جهانی در آفریقا اردو زده ایم. این شروع زودهنگام می تواند برنامه های ما را به شکل ایده آلی جلو ببرد و برنامه و اهداف کی‌روش را در جام جهانی عملی کند. حضور بازیکنان فولاد، استقلال، تراکتورسازی و منتظری هم روحیه بچه ها را بالا برده است.

مدافع ملی پوش نفت تهران درباره تاثیر اردوهای طولانی مدت گفت: شاید اردوهای طولانی مدت به لحاظ روحی بازیکنان را با مشکل مواجه کند اما از آنجا که تمرینات برای جام جهانی برگزار می شود بازیکنان انگیزه کافی دارند و همین موضوع به هیچ وجه روحیه آنها را با مشکل مواجه نمی کند.

آل نعمه در پاسخ به این سوال که آیا جاسوس نیجریه را در تمرین تیم ملی دیده اید، اظهار داشت: من هم شنیده ام که جاسوسی از سوی تیم ملی نیجریه اطراف کمپ تیم ملی رفت و آمد می کند اما از آنجا که اینجا همه سیاه هستند، واقعا نمی توان جاسوس نیجریه را تشخیص داد!


ویدیو مرتبط :
جاسوس پروری : تبدیل افراد میانه رو مذهبی به جاسوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسوس نیجریه در تمرینات تیم ملی


یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال نیجریه از فرستادن مربی به اردوی تیم ملی ایران خبر داده است.

آی اسپرت: یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال نیجریه از فرستادن مربی به اردوی تیم ملی ایران خبر داده است.

فدراسیون فوتبال نیچریه برای موفقیت تیم ملی این کشور در جام جهانی، از تمام راههای ممکن استفاده می کند. یکی از این راهها جاسوسی از حریفان این تیم در جام جهانی اشت. به نوشته سایت Allafrica، فدراسیون فوتبال نیجریه یکی از مربیانش را به افریقای جنوبی فرستاده تا آمار تیم ملی ایران را دربیاورد و آخرین وضعیت تیم کی روش را به گوش استفن کشی سرمربی تیم ملی نیجریه برساند. البته تیم ملی ایران با شرایط ویژه ای به افریقا آمده و با 11 بازیکن و بدون دروازه بان، اولین اردویش برای جام جهانی را برگزار می کند. یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال نیجریه، خبر اعزام یک مربی نیجریه ای به افریقا را تائید کرده و گفته که جاسوس آنها، حرکات تیم ملی را زیر نظر دارد.