ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نمایندگان اسپانسر استقلال معرفی شدند


نماینده تام‌الاختیار وزیر برای حل و فصل مسائل و مشکلات و همچنین فرآیند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس، افجه‌ای و توفیقی را به عنوان نمایندگان اسپانسر باشگاه استقلال معرفی کرد.

تسنیم: نماینده تام‌الاختیار وزیر برای حل و فصل مسائل و مشکلات و همچنین فرآیند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس، افجه‌ای و توفیقی را به عنوان نمایندگان اسپانسر باشگاه استقلال معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم درباره نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: بعد از مطرح شدن بحث واگذاری 2 باشگاه به بخش خصوصی که به صورت جدی مطرح شد، بر اساس جمع‌بندی که داشتیم بحث مشکلات مالی و حامیان مالی را در اولویت قرار دادیم.

وی افزود: بعد از آن حامیان مالی مختلفی آمدند، اسپانسر جدیدی آمد و پیشنهادهایی شد و به عدد 20 میلیارد تومان رسیدیم. با ورود توفیقی به عنوان اسپانسر در نهایت موضوع  به تایید رسید و به موازات آن چارچوب هیئت مدیره را انتخاب کردیم. بهرام افشارزاده هم زحمت مدیرعاملی را قبول کرد.

خادم با بیان این مطلب که در استقلال افرادی هستند که از باشگاه حمایت‌ مالی می‌کنند، خاطرنشان کرد: افجه‌ای و توفیقی نمایندگان اسپانسر باشگاه هستند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر در مورد حل و فصل مسائل و مشکلات و همچنین فرآیند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس گفت: در جمع‌بندی که در هیئت مدیره داشتیم از ترکیب فنی و اقتصادی که سال‌ها فعالیت‌های اقتصادی داشته‌اند استفاده کردیم و در مجموع چارچوب خوبی بسته شد.


ویدیو مرتبط :
معرفی اسپانسر برنامه با تقلید صدای گوینده تیزر فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسپانسر استقلال رسما معرفی شد



اخبار,اخبار ورزشی,اسپانسر استقلال

همراه اول رسما به عنوان اسپانسر استقلال برگزیده شد.

شرکت همراه اول به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال در این فصل انتخاب شد و قرار است تا آخر هفته اولین واریزی خود را به حساب باشگاه انجام دهد.

همراه اول حامی مالی پرسپولیس نیز می باشد.

اخبار ورزشی - جام نیوز