ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نماد باشگاه راه آهن درفرابورس گشایش یافت



 

 

نماد باشگاه راه آهن درفرابورس گشایش یافت

 

بدون حضور خریداران؛

نماد باشگاه راه آهن درفرابورس گشایش یافت

نماد معاملاتی باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن تهران روز یکشنبه بدون حضور خریداران در شرکت فرابورس ایران بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، نماد باشگاه راه آهن ساعت 9 و 20 دقیقه امروز با قیمت پایه 41 میلیارد و 500 میلیون ریال در بازار سوم فرابورس گشایش یافت اما تاکنون هیچ خریداری درخواست خود را برای تصاحب سهام این باشگاه ارائه نکرده است.
تعداد سهام قابل واگذاری 1000 سهم است که به صورت 15 درصد نقد و مابقی اقساط 5 ساله واگذار خواهد شد.
سهام باشگاه راه آهن روز پنجم تیرماه جاری با قیمت پایه 5 میلیارد و 900 میلیون تومان در شرکت فرابورس عرضه شد، اما خریداری برای آن وجود نداشت.


ویدیو مرتبط :
بازیکنان لورکوزن و شوخی با نماد شیر باشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن رونمایی شد+ عکس



اخبار ورزشی - از نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن رونمایی شد

نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن در اولین بازی خانگی تیم فوتبال این باشگاه در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر،رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن؛ این نماد که تمساح سبز می باشد،نمادی از مقاومت،سرسختی و جنگندگی است که برگرفته از تمساح پوزه کوتاه ایرانی(گاندو) است از گونه های در معرض خطر خزندگان است.

باشگاه ذوب آهن در راستای رسالت خود در حمایت از محیط زیست،برای حمایت از این گونه جانوری اقدام به ساخت نماد عروسکی خود با شکل تمساح كرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه ذوب آهن

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین