ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نقل و انتقالات میلیون‌ یورویی فوتبال ایران



اخبار,اخبار ورزشی,نقل و انتقالات  فوتبال ایران


اخبار ورزشی - نقل و انتقالات میلیون‌ یورویی فوتبال ایران

آخرین بازیکنی که در این لیست جای گرفته، بختیار رحمانی، بازیکن میانی تیم فوتبال خوزستان است که با پنج گل زده در لیست بهترین گلزنان لیگ قرار‌ دارد. بختیار رحمانی نیز سابقهٔ حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید را داراست و این سایت از احتمال پیوستنش به تیم ایتراخت فرانکفورت با قیمت احتمالی ۱.‌۵۰۰.‌‌۰۰۰ یورو خبر داده که اگر چنین شود، ‌گران‌ترین بازیکن این لیست خواهد بود.

نقل و انتقالات میلیون‌ یورویی فوتبال ایران‌به تازگی سایت ترنسفرمارکت در صفحهٔ شایعات ترنسفر فوتبال ایران از بازکنانی چون پیام صادقیان، کریم انصاری فر، رضا حقیقی، پژمان منتظری و بختیار رحمانی به لیگ‌های خارجی خبر داده و در همین حال، احتمال پیوستن پیام صادقیان هافبک تبریزی تیم پرسپولیس تهران به بورسیا دورتموند را ۵% ارزیابی کرده است.

به گزارش «تابناک»، پیام صادقیان که با تیم ذوب آهن اصفهان به افتخاراتی چون نایب قهرمانی لیگ قهرمان آسیا (۲۰۱۰) و نایب قهرمانی نهمین دوره (۸۸-۸۹) لیگ بر‌تر ایران دست یافته‌، در کارنامه ملی خود سابقه کاپیتانی تیم ملی نوجوانان ایران و یک گل زده (مقابل تیم جوانان گامبیا) ‌دارد و در فصل جاری با به ثمر رساندن ۲ گل و ۶ پاس گل آمار متوسطی از خود ارائه کرده است. ترنسفر مارکت، قیمت احتمالی این بازیکن را نزدیک ۸۰۰.‌۰۰۰ یورو برآورد کرده است.

دومین بازیکن ایرانی که سایت ترنسفر مارکت، در حکم ‌بخت انتقال به لیگ‌های خارجی معرفی کرده، کریم انصارفرد است. او که با ۹ گل زده در کنار رضا عنایتی و لوسیانو پریرا در ردیف بهترین گلزنان لیگ بر‌تر است، با سابقهٔ حضور در تیم‌های ملی زیر هفده سال، زیر بیست سال و زیر ۲۳ سال و اکنون تیم ملی بزرگسالان ایران، سابقهٔ درخشانی ‌در تیم‌های ملی دارد و با ۷ گل زده در عرصهٔ ملی نیز بازیکن موفقی بوده است.

انصاری فرد که در سال ۹۱ با تیم سایپا ۲۱ گل به ثمر رساند تا لقب آقای گلی لیگ بر‌تر فوتبال ایران را از آن خود کند، حالا شانسی برای پیوستن به تیم بوخوم آلمان پیش روی خود می‌بیند. تیم بوخوم که پیشتر با ‌داشتن بازیکنانی چون وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا و محرم نوید کیا، تجربه ‌داشتن بازیکنان ایرانی را داشته، گویا هم اکنون‌ می‌خواهد بار دیگر با در اختیار گرفتن یکی از موفق‌ترین بازیکانان لیگ بر‌تر، شانس خود را ‌با بازیکنان ایرانی امتحان کند که البته برای این کار، باید قیمت احتمالی ۹۵۰.‌۰۰۰ یورو را پرداخت کند.

سومین بازیکن این لیست، رضا حقیقی، هافبک پرسپولیس است. این بازیکن نیز سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید را داراست؛ اما تاکنون موفق نشده برای این تیم گلی به ثمر برساند. با این حال این سایت از احتمال پیوستن رضا حقیقی به تیم دیناموکیف اوکراین با قیمت احتمالی ۸۰۰.‌۰۰۰ یورو خبر داده است.

پژمان منتظری، دیگر بازیکنی است که به عنوان گزینه انتقال به لیگ‌های خارجی با رقمی قابل توجه مورد اشاره قرار گرفته است. مدافع اهوازی تیم استقلال تهران است که از احتمال پیوستنش به تیم دیناموکیف اوکراین سخن به میان آمده او نیز در ویترین افتخارات خود، سه بار قهرمانی لیگ بر‌تر با تیم‌های فولادخوزستان (۱بار) و استقلال تهران (۲بار) دارد. باید دید آیا او با قیمت احتمالی ۱. ۲۰۰. ۰۰۰ یورو به تیم قطر اسپرت خواهد رفت یا در ایران باقی خواهد ماند؟

و سر‌‌انجام آخرین بازیکنی که در این لیست جای گرفته، بختیار رحمانی، بازیکن میانی تیم فوتبال خوزستان است که با پنج گل زده در لیست بهترین گلزنان لیگ قرار‌ دارد. بختیار رحمانی نیز سابقهٔ حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید را داراست و این سایت از احتمال پیوستنش به تیم ایتراخت فرانکفورت با قیمت احتمالی ۱.‌۵۰۰.‌‌۰۰۰ یورو خبر داده که اگر چنین شود، ‌گران‌ترین بازیکن این لیست خواهد بود.

این گمانه‌زنی‌ها هر فصل صورت می‌پذیرد؛‌ بنابراین، باید دید در‌ ‌‌نهایت تحقق خواهد یافت و آیان این بازیکنان با چنین ارقامی، راهی لیگ‌های خارجی خواهند شد یا در ایران‌ می‌مانند؟
اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
نگاهی به نقل و انتقالات فوتبال ایران.سال92:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اخبار نقل و انتقالات در فوتبال ایران



اخبار نقل وانتقالات در فوتبال ایران,اخبار ورزشی

علی دایی خبر داد؛ جذب 3 بازیکن جدید برای پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پرسپولیس را برای قهرمانی در فصل پیش روی لیگ برتر می‌بندم که امیدوارم در این زمینه تیم در دو ماه آینده به مرز آمادگی کامل برسد.»

علی دایی صبح امروز در بدو ورود به زادگاهش اردبیل همراه با تیم پرسپولیس برای برگزاری یک اردوی 10 روزه در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «ضمن حفظ اکثر بازیکنان و استخوان‌بندی تیم سعی خواهیم کرد در اولین اردوی تدارکاتی در اردبیل و شهر سرعین بازیکنان را به مرز آمادگی جسمانی برسانیم که به دلیل شرایط ویژه استان اردبیل و شهر سرعین و ارتفاع مناسب، در قدم اول این شهر را مقصد آماده‌سازی تیم قرار دادیم.»

وی با اشاره به اینکه ظرف روزهای آینده سه بازیکن جدید جذب پرسپولیس می‌شود، خاطرنشان کرد: «هنوز نمی‌توانم در این زمینه اسامی بازیکنان را اعلام کنم.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: «اردوی اردبیل آغاز راهمان است و پیش‌بینی می‌کنیم حدود 50 درصد اهدافمان را در این اردو محقق کرده و در ادامه مسیر بتوانیم بازیکنان پرسپولیس را به مرز آمادگی برسانیم.»

مربی این تیم نیز با یادآوری اینکه تاکنون میلاد غریبی از سایپا، مهرداد کفش‌گری از راه‌آهن و یونس شاکری را از ابومسلم به خدمت گرفته‌ایم، گفت: «چند بازیکن نیز مدنظرمان است که ظرف 10 روز آینده قرارداد نهایی را با آنها می‌بندیم.»

محمد دایی افزود:‌ «اردوی پرسپولیس در اردبیل با حضور 15 بازیکن و 10 کادر فنی برگزار می‌شود که ما در شهرهای اردبیل، سرعین و نیر تمریناتمان را به صورت صبح و عصر دنبال خواهیم کرد.»

وی در خصوص بازی پرسپولیس با آرتا سبلان نیز تصریح کرد: «تلاش می‌کنیم با چند تیم خوب کشورمان به ویژه تیم تازه تاسیس آرتا سبلان که امتیاز یک تیم دسته اولی را اخذ کرده بازی دوستانه‌ای برگزار کنیم.»

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ورود به اردبیل و به صورت مستقیم از فرودگاه راهی سرعین شد تا تمرینات خود را آغاز کند. 

پیشنهاد میلیاردی رویانیان برای جذب شاه مهره سپاهان

جدال پرسپولیس و سپاهان در فصل نقل و انتقالات به اوج هیجان خود رسیده و تیم پایتخت برای شكست رقیب اصفهانی اش به سیم آخر زده است.

مشكلات 2 باشگاه پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد. این 2  باشگاه كه در فصل نقل و انتقالات بدجوری به پر و پای هم پیچیده اند قصد دارند یكدیگر را در این بازار آشفته شكست بدهند.

از جمله كارهای این دو باشگاه ارائه پیشنهاد به بازیكنان یكگدیگر است. بعد از اینكه رویانیان از پیشنهاد 3.5 میلیاردی سپاهان به 2 بازیكن پرسپولیس پرده برداشت حالا شنیده می شود رویانیان و علی دایی دست گذاشته اند روی محمدرضا خلعتبری، شاه مهره سپاهان كه به تنهایی روی 27 گل این تیم در لیگ دوازدهم دخالت مستقیم داشت.

گفته می شود خلعتبری كه با توجه به ممنوعیت حضور بازیكنان ایرانی در امارات نمی تواند راهی لیگ این كشور شود حالا منتظر پیشنهادهای داخلی اش نشسته. یكی از این پیشنهادها تمدید قرارداد با سپاهان است و دیگری پیشنهاد  میلیاردی پرسپولیس. به نظر می رسد با توجه به حضور علی دایی در پرسپولیس و اینكه خلعتبری همیشه گفته كه فوتبال ملی اش را مدیون او است شاید بخت پرسپولیس برای جذب این مهاجم ملی پوش بیشتر از سپاهان باشد. البته یك سال موفق در اصفهان و حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس سپاهان را برای جذب خلعتبری بیشتر می كند.

باید دید در نهایت خلعتبری چه تصمیمی برای ادامه فوتبالش می گیرد. حضور در پرسپولیس یا سپاهان؟ شاید هم او به لیگ ستارگان قطر برود./جام ورزشی