ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نقل‌ و‌ انتقالات برای بارسلونا تا 14 ماه ممنوع!


فیفا باشگاه بارسلونا را به مدت 14 ماه از فعالیت در نقل‌و انتقالات ممنوع کرد.

ایسنا: باشگاه بارسلونا به دلیل نقض قوانین مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان به مدت یک فصل حق خرید بازیکن جدید نخواهد داشت.

در بیانیه ‌ سایت فیفا آماده است: "کمیته انضباطی فیفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین باشگاه بارسلونا را به خاطر نقص قوانین مربوط به ترانسفر‌های بین المللی بازیکنان و حق ثبت قرارداد و بستن قرارداد با بازیکنان زیر ۱۸ سال، جریمه خواهد کرد و باشگاه بارسلونا به مدت یک فصل حق خرید و شرکت در فصل نقل و انتقالات را نخواهد داشت."

فیفا به خاطر مشاهده چندین تخلف از قوانین توسط باشگاه بارسلونا، تصمیم گرفته است که این باشگاه را برای دو دوره نقل و انتقالات و تا تاریخ ١٥ ژوئن 2015 محروم کند و این باشگاه ۹۰ روز زمان دارد تا جریمه ۴۵۰ هزار فرانکی را پرداخت کند.

در صورتی که فیفا این رای را تایید کند، باشگاه بارسلونا که قرار شده بود تر‌اشتنگن دروازه‌بان مونشن‌گلادباخ را نیز به نیوکمپ بیاورد از این کار منع خواهد شد.

باشگاه بارسلونا در واکنش به این رای اعلام کرد قصد دارد فیفا را متقاعد کند تا این رای را تعلیق کند.


ویدیو مرتبط :
10 نقل و انتقالات برتره بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقل و انتقالات زمستانی:جانشین جانواریو هم به بارسلونا گل زده و هم لیورپول!



نقل و انتقالات زمستانی:جانشین جانواریو هم به بارسلونا گل زده و هم لیورپول!

 باشگاه استقلال یک صربستانی را جانشین جانواریوی مصدوم می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین ؛ باشگاه استقلال امروز رسما قراردادی 1.5 ساله را با حسن اشجاری امضا کرد . اشجاری که به دلیل ناسازگاری با کرانچار از تیم اصفهانی جدا شده بود به تهران می آید تا خلاء استقلالی ها را در سمت چپ زمین پر کند.

اشجاری که در آستانه عقد قرارداد با ملوان قرار داشت در حالی به گفته فتح الله زاده و به خواست قلعه نویی استقلالی شده است که او در همان سال اول حضور ژنرال آبی ها در سپاهان از این تیم جدا شد و به امارات رفت چون قلعه نویی هاشم بیک زاده را به این بازیکن ترجیح می داد!

همچنین استقلالی ها دیروز یک بازیکن صرب به نام بویان زائیچ را به تهران آوردند تا امروز در تست پزشکی شان شرکت کند. این بازیکن 33 ساله و 186 سانتی متری که در چند سال آخر فوتبالش در تیمی نوروژی بازی کرده ، سابقه گلزنی در بازی های دوستانه به تیم های بارسلونا و لیورپول را دارد .

او در مسابقه دوستانه تیمش با بارسا که با پیروزی 4 بر 2 یاران مسی همراه بوده در دقیقه 63 به زمین می آید و در دقیقه 66 گل دوم تیمش را می زند. این هافبک نفوذی و بازی ساز قرار است جای خالی جانواریوی مصدوم را برای آبی ها پر کند.

دیگر خبر نقل و انتقالات هم به اصفهان بر می گردد ، جایی که سپاهانی ها به جای اشجاری یک مدافع استرالیایی را جذب کردند. میلان پوشیک از تیم تیان جین تدای چین جدا شده و به سپاهان آمده تا 18 ماه در لیگ ایران بازی کند. این درحالی است که هنوز پرسپولیس پا به بازار نقل و انتقالات نگذاشته است./خبرآنلاین