ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نقش علی کریمی در خط خوردن یک ملی پوش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - فداکاری جادوگر مورد قبول کی روش واقع نشد؛
نقش علی کریمی در خط خوردن یک ملی پوش

ملی پوشان دعوت شده به اردوی پرتغال راهی سفر شدند و اهالی فوتبال خیلی مشتاقند بدانند آیا علی کریمی، دستیار جدید کی روش در انتخاب این نفرات نقش داشته است؟!

روزی که کارلوس کی روش، علی کریمی را به کادر فنی تیم ملی اضافه کرد، خیلی ها پرسیدند آیا جادوگر قرار است مثل سایر دستیاران ایرانی دکور باشد یا در تصمیمات کی روش و انتخابات تیم ملی دخیل خواهد بود؟!

حالا که اردوی تیم ملی به جای ۲۶ بازیکن با ۲۴ بازیکن در پرتغال برپا می شود، همان خیلی ها می پرسند آیا کم شدن تعداد ملی پوشان به خاطر مشاوره های کریمی بوده و اصلا جادوگر سرخ به عنوان دستیار جدید کی روش دخل و تصرفی در لیست نهایی تیم ملی داشته است؟!

 در پاسخ به این سوال، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که مایل نبود نامش فاش شود گفت: «کریمی هیچ دخل و تصرفی در لیست تیم ملی نداشت ولی یکی از نفراتی که قرار بود در اردوی پرتغال شرکت کند، به خاطر کریمی از تیم ملی خط خورد!»

 به گفته این شخص، تیم ملی طبق تصمیم کی روش قرار بود ۲۶ بازیکن در اردوی تیم ملی داشته باشد اما اضافه شدن کریمی و یکی از مسئولان فدراسیون به جمع مسافران پرتغال باعث شد به دلیل محدودیت در اعزام به این کشور کی روش ۲ ملی پوش را خط بزند و اردو را با ۲۴ بازیکن برگزار کند.

جالب اینجاست که کریمی وقتی فهمید چون هماهنگی های سفر از قبل انجام شده، در ازای حضور او و یکی از مسئولان فدراسیون در اردوی پرتغال، ۲ ملی پوش باید خط بخورند، به کی روش گفت حاضر است در اردوی پرتغال شرکت نکند تا کی روش لااقل یک بازیکن بیشتر به اردو ببرد که سرمربی تیم ملی ضمن قدردانی از احساس مسئولیت کریمی، به او اطمینان داد حضور دستیارانش در این اردو واجب تر از حضور بازیکن بیست و پنجم است!

 اخبار ورزشی - رادنیوز
 


ویدیو مرتبط :
روکم کنی ملی پوش از ملی پوش دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای جدید چند ملی پوش درباره دلیل اصلی قهر علی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - نحوه تقسیم پاداش هدایتی عامل کناره گیری جادوگر؛
ادعای جدید چند ملی پوش درباره دلیل اصلی قهر علی کریمی

طبق ادعای برخی از ملی پوشان، در جریان قهر مربی تیم ملی و نرفتنش به استرالیا، پای چند بازیکن در میان است.

 علی کریمی در حالیکه خودش را برای رفتن به استرالیا و حضور روی نیمکت تیم ملی و در مسابقات جام ملت ها آماده کرده بود، به یکباره از سمتش در تیم ملی کناره گیری کرد.

برخی عنوان کردند که وی در دفاع از محمد نوری با کارلوس کی روش دچار اختلاف شده و تصمیم به کناره گیری گرفته است. عده ای دیگر مدعی شدند که کی روش به او اعلام کرده که روی نیمکت تیم ملی، جای خالی برای حضور او وجود ندارد و باید از روی سکوها نظاره گر بازی ها شود و همین باعث ناراحتی کریمی شده است.


اما آنطور که ما خبردار شدیم، در این قضیه نه پای نوری وسط بوده و نه بحث نبودن جای خالی روی نیمکت تیم ملی در میان بوده!

مثل اینکه در جریان یکی از تمرینات تیم ملی در تهران و قبل از سفر به استرالیا، صحبت از پاداشی بوده که از سوی هدایتی به ملی پوشان وعده داده شده بوده است.

گویا در این میان برخی از بازیکنان باتجربه تیم ملی عنوان می کنند که بخش عظیمی از این پاداش باید به بازیکنانی که در جام جهانی بوده اند تعلق بگیرد.

کریمی هم در برابر آنها موضع گرفته و عنوان کرده که باید پاداش به طور مساوی تقسیم شود. صحبتی که به مذاق کی روش هم خوش نیامده تا او هم در جبهه بازیکنانش قرار بگیرد تا حالا شاهد کنار رفتن کریمی از سمتش در تیم ملی باشیم.
اخبار ورزشی - خراسان