ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نقاط ضعف استقلال از نظر عضو هیات مدیره


پورحیدری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌های پایتخت افت و خیز زیادی در نیم فصل اول داشتند، گفت: اگر بخواهیم عملکرد تیم را بسنجیم، باید بگویم استقلال در نیم فصل اول عملکرد متوسطی داشت.

خبرگزاری مهر: منصور پورحیدری در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال در نیم فصل بیان کرد: فکر می‌کنم از نظر فنی شروع خوبی داشتیم و با وجود اینکه در ابتدای فصل، ملی‌پوشان استراحت داشتند و به طور کامل از آنها استفاده نمی‌شد، تیم با ۷-۶ برد متوالی، نتایج خوبی گرفت.

وی افزود: بعد از این امتیازات خوب، به یک باره شاهد مصدومیت گروهی از بازیکنان و افت تیم شدیم و همه نیروها در اختیار کادر فنی نبود که همین عامل باعث شد چند هفته‌ای خوب نتیجه نگیریم. البته چون در شروع کار، امتیازات خوبی را جمع کرده بودیم، این افت زیاد به چشم نیامد. در مجموع اگر منصفانه عملکرد تیم را بسنجیم، باید بگویم استقلال عملکرد متوسطی داشت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا افت این تیم طولانی نبود؟ گفت: ممکن است این اتفاق برای هر تیمی رخ بدهد، ولی باید تلاش کرد تا این افت طولانی نشود که متاسفانه این طور نشد و تا نیم فصل طول کشید. البته در دو بازی اخیر خوب نتیجه گرفتیم چون چهار امتیاز در دو بازی نمی‌تواند بد باشد. حتی در جدال مقابل استقلال صنعتی چهار گل زدیم که قابل دفاع است. اما دریافت چهار گل نشان از مشکلات در ساختار دفاعی تیم است.

پورحیدری در خصوص اینکه انتقادهای زیادی نسبت به گلر تیم استقلال وارد می‌شود، عنوان کرد: به نظر من ساختار دفاعی تیم مشکل دارد که این موضوع گریبان گلر را هم می‌گیرد و فقط نباید دروازه‌بان تیم را مقصر اتفاقاتی که رخ می‌دهد، دانست.

وی درباره مشکلات بدنی تیم استقلال، یادآور شد: تیم از نظر بدنی مشکلاتی داشت اما آنچه که مسلم است سرمربی تصمیم‌گیرنده نهایی در این باره است و قلعه‌نویی احساس می‌کرد مشکلی در این خصوص وجود ندارد. الان هم که تعطیلات آغاز شده، هم می‌تواند تیم را تقویت کند و هم بدنسازی تیم را به درستی انجام بدهد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد؟ گفت: همه چیز به نظر قلعه‌نویی بستگی دارد چرا که با تیم زندگی کرده است ولی یک تفاوتی که حالا با ابتدای فصل وجود دارد، این است که بازیکنان آزاد نبوده و با باشگاه‌ها قرارداد دارند. البته مذاکرات خوبی با نفرات مورد نظر در حال انجام است تا استقلال بتواند خود را تقویت کند.

پورحیدری درباره شانس قهرمانی استقلال در نیم فصل، خاطر نشان کرد: اگر نفراتی که کادر فنی خواسته تا جذب شوند، با توجه به تعطیلات ۵۰ روزه، می‌توان هماهنگی خوبی بین آنها و سایر بازیکنان ایجاد کرد، با توجه به اینکه فاصله تیم‌ها در بالای جدول زیاد نیست، شرایط می‌تواند به نفع استقلال باشد چرا که درگیر لیگ قهرمانان آسیا نیست. این در حالی است که دیگر مدعیان باید در آسیا به میدان بروند که فشار زیادی به آنها وارد می‌کند. بنابراین شانس استقلال برای قهرمانی زیاد است.

وی در خصوص حضور ملی‌پوشان استقلال در جام ملت‌های آسیا، گفت: امیدوارم آنها این بار مثل بعد از جام جهانی، خسته برنگردند. البته با جذب بازیکنان جدید، دست کادر فنی باز می‌شود و قلعه‌نویی می‌تواند تا زمانی که ملی‌پوشان به فرم مطلوب خود برسند، از بازیکنان جدید استفاده کنند تا ملی‌پوشان را کم‌کم به ترکیب بازگرداند.


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت استقلال در گفت وگوی رادیویی با دکتر حسن زمانی عضو هییت مدیره استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس و استقلال، با نظر احمدی نژاد؟/ در دیدار علی پروین با احمدی نژاد چه گذشت؟



 

 

انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس و استقلال، با نظر احمدی نژاد؟/ در دیدار علی پروین با احمدی نژاد چه گذشت؟

 

"لیست اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس، توسط احمدی نژاد تایید شده است"

با بیان ادعای فوق، تصریح کرد: دو لیست پیشنهادی متشکل از تعدادی از چهره های سیاسی و ورزشی جهت حضور در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به رییس جمهور ارائه شد.

وی افزود: این لیست بلند بالا که سوی وزیر ورزش به آقای احمدی نژاد ارائه شد، با تایید تعدادی از اسامی از سوی احمدی نژاد و پیشنهاد ایشان مبنی بر انتخاب آقایان رویانیان و فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و استقلال، همراه بوده است.

در دیدار علی پروین با احمدی نژاد چه گذشت؟

این منبع مطلع به دیدار علی پروین با محمود احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: پس از درخواست رسانه ای علی پروین مبنی بر "تقاضای دیدار با رییس جمهور"، وی دیداری با محمود احمدی نژاد داشت.

وی اضافه کرد: پروین در دیدار با احمدی نژاد، پیشنهاداتی در مورد اعضای هیات مدیره به او داده است.

این منبع مطلع در ادامه مدعی شد: حتی برخی ناراحتی کاشانی و دلخوری او از احمدی نژاد را نتیجه ی دیدار پروین با رییس جمهور می دانند.

علی پروین که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، به صورت رسمی از احمدی نژاد حمایت کرده بود، از سوی رویانیان به عنوان "همه کاره ی مسائل فنی" معرفی شده است.

پیش از این حبیب کاشانی مدیرعامل مستعفی پرسپولیس گفته بود که "احمدی نژاد از او خواسته پرسپولیس را ترک نکند"