ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نفت و صبا قربانی زمان می شوند!


حتی اگر در آتی بهترین تصمیم برای تیم های نفت تهران و صبای قم گرفته شود زمان از دست رفته قابل بازگشت نیست و این شاید در سرنوشت دو تیم در فصل پیش رو تاثیر منفی بگذارد!

ورزش سه: صبای قم فصل گذشته هم چنین وضعیتی داشت و وقتی وارد بازار نقل و انتقالات شده بود که همه تیم ها با مطالعه در حال جذب بازیکنان مورد نظر بودند اما علی دایی اسم های پیشنهادی را یکی یکی به صبا آورد و در نهایت به عنوانی بهتر از نهمی دست نیافت. شاید اگر علی دایی مثل همه تیم ها فرصت کافی برای جذب بازیکن داشت در سیاست خرید خود تغییری می داد و تیم بهتری می بست.

حکایت فصل گذشته برای صبای قم در حال تکرار است و در روزهایی که از تیم های دیگر خبر نقل و انتقالات به گوش می رسد این تیم درگیری مزایده و مذاکره با حامیان خصوصی و مشتاقان خرید است و ناگزیر بعد از شروع تمرینات آماده سازی این تیم مجبور خواهد شد برای جبران مافات دوباره روی اسم ها تکیه کند!

از همه بدتر اینکه زوم صبا در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات باید روی بازیکنانی باشد که مورد توجه تیم های دیگر قرار ندارند!

نفت تهران هم حکایتی بدتر از صبای قم دارد. با قمیتی که این تیم تعیین کرده بعید به نظر می رسد خریدار خصوصی برای نفت پیدا شود همان طور که فصل گذشته برای فولاد نوین پیدا نشد و این تیم در نهایت به باشگاه بی پول استقلال اهواز رسید!

ملوانی که 50 درصد از قرارداد فصل گذشته بازیکنانش را بدهکار است می خواهد 25 میلیارد تومان برای خرید نفت تهران هزینه کند، هر چند قرار است قانون به نفت اجازه خروج از تهران را ندهد و در صورت اینکه خریداری برای نفت پیدا نشد فجر سپاسی جایگزین این تیم شود! فجری که اوضاع و احوالش این فصل در لیگ یک از نظر مالی تعریفی نداشت.

شاید این دو تیم به خصوص نفت تهران در شرایطی به بخش خصوصی واگذار شوند که خریداران جدید در نهایت مجبور به بستن تیمی چون راه آهن شوند. تیمی که مهدی تارتار با آنهم سابقه مربیگری اش نتوانست آن را درست کند و در نهایت با هدایت دستیار اتوره هاگل به لیگ یک سقوط کرد!


ویدیو مرتبط :
حاشیه های دیدار نفت و صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدرنشینی نفت تهران با برتری مقابل صبا/ خداحافظی گل‌محمدی با شکست





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

صدرنشینی نفت تهران با برتری مقابل صبا/ خداحافظی گل‌محمدی با شکست

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت تهران با پیروزی برابر صبای قم به صدر جدول بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم نفت تهران و صبای قم از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی تهران و در حضور حدود 200 تماشاگر آغاز شد و یک بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید.

هادی شکوری در دقیقه 79 برای نفت گلزنی کرد.

نفت تهران با این پیروزی 18 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. صبای قم نیز 14 امتیازی باقی ماند.

محسن ترکی داور مسابقه به مصطفی سیفی و احمد آل نعمه از نفت تهران و مجید حیدری و اکبر صادقی از صبا کارت زرد نشان داد.

ایمان موسوی در دقیقه 4+90 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد

یحیی گل‌محمدی که حرف و حدیث‌های زیادی درباره جدایی‌اش از صبا و حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد روی نیمکت صبا نشسته بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با شکست،‌ به پرسپولیس خواهد رفت.

دو تیم بر سر محل و زمان این مسابقه بارها با سازمان لیگ بحث کردند و مسئولان تیم صبا حتی نمی‌خواستند در این بازی در میدان حاضر شوند که در نهایت با دستور استاندار قم صبا راضی به بازی شدند. این مسابقه طبق برنامه قرار بود روز جمعه برگزار شود./فارس