ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نفت به بخش خصوصی واگذار می‌شود


باشگاه نفت تهران قرار است در مزایده‌ای تا ۱۰ روز آینده به بخش خصوصی واگذار شود.

خبرگزاری تسنیم: برای واگذاری باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی کمیته‌ای تشکیل شده و وزارت نفت افراد ذیصلاح را در این کمیته قرار داده است تا درباره نحوه واگذاری این تیم تصمیم‌گیری کنند.

در حال حاضر برنامه‌ریزی نهایی برای واگذاری نفت انجام شده و تا دو روز آینده نحوه واگذاری و شرایط مزایده اعلام خواهد شد.

طبق تصمیمی که مسئولان نفت گرفته‌اند، این باشگاه قرار است تا 10 روز آینده به بخش خصوصی واگذار شود و باید دید مشتریان این باشگاه می‌توانند با شرایطی که اعلام می‌شود در مزایده شرکت کنند یا نه.


ویدیو مرتبط :
بنادر کوچک کشور به بخش خصوصی واگذار می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود



 

 

مدارس به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود

 

 

معاون وزیر آموزش و پرورش در مدارس غیردولتی و مشاركت‌های مردمی آموزش و پرورش گفت: واگذاری ۳۰۰ مدرسه به بخش غیردولتی منتفی شد.


علی باقرزاده در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت واگذاری مدارس به بخش خصوصی گفت: در پیشنهادهای اولیه قانون بودجه سال ۸۹، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های دولتی موظف به واگذاری ۵ درصد از تصدی‌های خود شدند و پیشنهاد شد كه آموزش و پرورش ۳۰۰ مدرسه را به بخش غیردولتی واگذار كند.


پیش از این باقرزاده عنوان كرده بود كه ۳۰۰ مدرسه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.معاون مدارس غیردولتی و مشاركت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از بررسی بودجه در مجلس و اصلاح قانون، رقم ۳۰۰ مورد از پیشنهادات حذف شد و جای آن درصد قرار دادند.


به گفته او، اكنون آموزش و پرورش می‌تواند ۵ درصد از تصدی‌ها را در زمینه‌هایی كه امكان آن مهیاست واگذار كند و آن را محدود به مدرسه‌داری نكند.... /  جام‌جم آنلاین