ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نفت ابادان 1- استقلال 2؛بردبرزیلی در آبادان!



پیروزی شاگردان قلعه نویی مقابل نفت آبادان

استقلال به دو امتیازی صدر نشین رسید/کاستا امشب اخراج می شود؟

 استقلالی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک نفت آبادان را در خانه اش شکست دهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین؛استقلال زودتراز آنچه همه فکرش را می کردند بازی را یک بر صفر از نفت آبادان عقب افتاد.در دقیقه دوم این مسابقه بود که رسول نویدکیا موفق شد دروازه سید مهدی رحمتی را باز کند تا از همان دقایق ابتدایی شور و هیجان را به ورزشگاه تختی آبادان بیاورد.

شوک از همان دقیقه وارد شد و بازیکنان استقلال تمام تلاش خودشان را کردند تا در آبادان بازنده نباشند.البته در این میان نفتی ها هم دست و پا بسته نبودند و هر از گاهی حملات خطرناکی را روی دروازه استقلال انجام می دادند اما باید گفت که عزم آبی پوشان برای زدن گل تساوی راسخ تر بود تا زدن گل دوم توسط زرد پوشان نفت.

دقیقه 35 بود که توزی گل مساوی را زد تا خیال قلعه نویی و هواداران کمی راحت شود.شرایط برابر بهترین فرصت برای خودنمایی تیمی مثل استقلال است تا اگر توانست گل بزند و بتواند سه امتیاز را در خانه حریف بگیرد.اما بازی در نیمه نخست با همان نتیجه مساوی به پایان رسید تا بازیکنان دو تیم با شرایطی تقریبا برابر به رختکن بروند.

شروع نیمه دوم و همانطور که انتظار می رفت برتری محسوس آبی پوشان.استقلالی ها آمده بودند تا نیمه معروف مربیان را به نفع امیر قلعه نویی به پایان برسانند.این کار آنها برای رسیدن به هدف 13 دقیقه بیشتر طول نکشید.

در حالی که توپ بیشتر در میانه های میدان در گردش بود فابیو جانواریو روی یک پاس عرضی که میثم بائو به او داد توانست با یک شوت زیبا دروازه نفتی ها را فرو بریزد.این یک تعویض طلایی برای قلعه نویی هم به حساب می آمد.او فابیو را در نیمه دوم به زمین آورد تا این بازیکن برزیلی ثابت کند توانایی هایش بالاتر از نشستن روی نیمکت ذخیره ها است.

از زمانی که استقلالی ها گل برتری را زدند طبیعی بود که نفتی ها دایره حملات خود را تنگ تر کنند.آنها در خانه بازی می کردند و هرگز نمی خواستند مقابل چشمان هواداران خود بازنده باشند.آنها چند حمله را هم تدارک دیدند که یا سید مهدی رحمتی مانع ورود توپ به درون دروازه می شد یا اینکه بی دقتی مهاجمان آنها فرصت ها را از بین می برد.نفتی ها حتی یک بار هم موفق به باز کردن دروازه استقلال شدند اما توپی که حلافی وارد دروازه کرد با بالا رفتن پرچم کامرانی فر آفساید اعلام شد.

نا گفته نماند که ضد حملات استقلال هم خطرناک بود و در بعضی از صحنه ها آنها می توانستند اختلاف را به دو گل برسانند اما هرگز چنین اتفاقی رقم نخورد تا استقلال با همان نتیجه دو بر یک سه امتیاز را از آن خودش کند.

باخت نفت آبادان در خانه در حالی رقم خورده است که مسئولان این تیم چند هفته ای است به کاستا اولتیماتوم را داده اند.آنها امشب پنجمین باخت خانگی خود را تجربه کردند و شاید این شکست زمینه اخراج سرمربی پرتغالی را از  تیم آبادانی رقم بزند.

با این نتیجه آبی پوشان استقلالی ها 16 امتیازی شدند(البته با یک بازی کمتر نسبت به سار تیم ها) به رده ششم جدول رده بندی رسیدند.

نفت آبادان هم در همان امتیاز 7 باقی ماند و با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده هفدهم جدول رده بندی جا خوش کرد./خبرانلاین

 


ویدیو مرتبط :
گل دوم استقلال به نفت ابادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان


تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه و به یاد غلامحسین مظلومی مقابل نفت آبادان به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های نفت آبادان و استقلال از ساعت 14:40 امروز در ورزشگاه تختی آبادان و در حضور نزدیک به 4 هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی در نهایت با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار استقلال در دقیقه 42 موفق شد با گل سجاد شهباززاده از حریف خود پیش بیفتد. همچنین جاسم کرار در نیمه دوم ضربه ای خوب به توپ زد که حسین بغلانی توپ را از روی خط دروزاه نفت برگشت داد. در اواخز نیمه دوم پروژگتورهای ورزشگاه روشن و بازی زیر نور برگزار شد.

قضاوت این دیدار بر عهده جواد شرفی بود. وی به کرار، فخرالدینی، عمران زاده، هلمکه و کریمی از استقلال و رضا هاشمی از نفت آبادان کارت زرد نشان داد.

در نیمه دوم  قلعه‌نویی هلمکه و سلیمان فلاح را به جای برهانی و میلاد نوری به زمین فرستاد. در این نیمه بازیکن نفت آبادان تکل خشنی روی پای هلمکه رفت که باعث اعتراض کادر فنی تیم استقلال شد. لحظاتی بعد میلاد سلیمان فلاح هم آسیب دید و از زمین بیرون رفت و خلیلی به جای وی به زمین رفت.

اعضای تیم استقلال بلافاصله بعد از بازی راهی فرودگاه شده تا از طریق ماهشهر و اهواز در دو گروه به تهران برگردند.