ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نعمتی: قول مدال در المپیک نمی‌دهم


پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو گفت:‌ 4 ماه است که بعد از کسب سهمیه حقوقی را که وزارت ورزش قول داده نگرفته‌ام.

خبرگزاری فارس: زهرا نعمتی پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو در پاسخ به این سوال که آیا حقوقی را که وزارت ورزش برای المپیکی‌ها در نظر گرفته دریافت کرده‌اید یا خیر،‌ گفت: 4 ماه است که سهمیه گرفته‌ام اما هنوز نه حقوقی از وزارت ورزش گرفته‌ایم و نه پاداش صد میلیون تومانی را که فدراسیون قول داده بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کند به عنوان پرچمدار وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد، اظهار داشت: قول مدال در المپیک نمی‌دهم چون شرایطم سخت‌تر از بقیه است. البته اردوها به خوبی پیش می‌رود و من در شرایط بدنسازی هستم. تمریناتم را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا پیگیری می‌کنم و می‌خواهم در المپیک به اوج برسم.

کماندار تیم ملی ایران درباره حضور همزمان در المپیک و پاراالمپیک ریو یادآور شد: خسروی‌وفا هماهنگ می‌کند بتوانم در اردوی المپیک شرکت کنم. همکاری دوجانبه‌ای بین دو فدراسیون وجود دارد و من بعد از مسابقات المپیک به کاروان پاراالمپیک اضافه می شوم.


ویدیو مرتبط :
محمد خالوندی و زهرا نعمتی قهرمانان پار المپیک در 3 ستاره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نعمتی: قول مدال المپیک را نمی‌دهم


قهرمان طلایی ایران در پارالمپیک لندن می‌گوید قول کسب مدال در المپیک 2016 نمی‌دهد اما ناامید نیست.

خبرگزاری فارس: زهرا نعمتی درباره انتخابش به عنوان ورزشکار ماه نوامبر گفت: باعث خوشحالی است و لطف خدا شامل حالم شده. مردم هم به من لطف دارند و در نظرسنجی مرا انتخاب کردند. این عنوان فقط متعلق به من نیست بلکه به همه زنان ایران تعلق دارد. هرجا اسم زن ایرانی باشد باعث افتخار است.

وی درباره تمریناتش برای حضور در المپیک و پارالمپیک ریو اظهار داشت: از همان اول که شروع به کار کردم می‌دانستم حجم کار زیاد و سخت است اما دست از تلاش برنمی‌دارم.

قهرمان طلایی ایران در پارالمپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیم برای نخستین بار شاهد مدال‌آور یک بانوی ایرانی در المپیک باشیم، عنوان کرد: قطعا من فقط به کسب سهمیه بسنده نمی‌کنم و اینجا سقف آرزوهایم نیست. در المپیک هم تلاش بیشتری خواهم کرد اما قول مدال نمی‌دهم. کار مشکل است اما ناامید نیستم. امیدوارم در ریو هم افتخارآفرینی داشته باشم.