ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظر کِشی درباره جاسوسی از تیم ملی ایران


سرمربی تیم فوتبال نیجریه در مورد جاسوسی از حریفان این تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2014 از جمله ایران اظهارنظر جالبی کرد.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نیجریه در مورد جاسوسی از حریفان این تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2014 از جمله ایران اظهارنظر جالبی کرد.

تیم ملی فوتبال نیجریه در گروه F جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است. نیجریه که به دنبال صعود از مرحله گروهی است برای اینکه از رقبای مرحله گروهی خود شناخت بهتری داشته باشد از هم‌ اکنون رقبای خود در مرحله گروهی را به طور خاصی زیر نظر خواهد گرفت.

استفان کِشی، سرمربی نیجریه در این باره گفت: اولین کاری که هر مربی باید انجام دهد این است که یک نفر را مأمور نظارت بر عملکرد حریفان تیمش کند. داشتن اطلاعات اندک از رقبا ممکن است باعث سردرگمی در همه موارد شود ولی ما برای جلوگیری از این سردرگمی برنامه خاصی داریم.

وی افزود: من در 2 بازی پایانی رقبای‌ مرحله گروهی‌مان پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی 2014 حضور پیدا می‌کنم و از نزدیک بازی آنها را نظاره‌گر خواهم بود. آنالیزورهای ما هم فیلم‌هایی از این تیم‌ها تهیه خواهند کرد تا با بازبینی آنها و مطالعه بازی رقبا بدانیم که مقابل هر یک از این تیم‌ها چه باید کرد؟

قهرمان جام ملت‌های 2013 آفریقا در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی 2014 با تیم‌ ایران مقابله خواهد کرد. نیجریه در دومین بازی خود از مرحله گروهی به دیدار بوسنی می‌رود و در آخرین جدالش از مرحله گروهی با آرژانتین روبه‌رو خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نظر کارشناسان برزیلی در مورد تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقشه نیجریه برای "جاسوسی" از تیم ملی فوتبال ایران



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال نیجریه


اخبار ورزشی - جاسوسی نیجریه از ایران، بوسنی و آرژانتین

دبیرکل فدراسیون فوتبال نیجریه با بیان اینکه در صورت پیروزی مقابل ایران به مرحله بعد صعود می کنیم، گفت: از هر اقدام ضروری از جمله جاسوسی از حریفان عقاب ها برای کسب برتری در جام جهانی فروگذار نخواهد شد.

به گزارش گل، موسی آمادو گفت: در راه آماده سازی تیم ملی در جام جهانی هر اقدامی از جمله جاسوسی انجام می شود.

آمادو دبیرکل فدراسیون فوتبال نیجریه روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: این فدراسیون در انجام وظیفه خود در امر نظارت بر حریفان تیم ملی این کشور کوتاهی نخواهد کرد.

آمادو گفت کارهای زیادی در مورد جاسوسی در مورد بوسنی و هرزگووین، ایران و آر‍ژانتین انجام می شود. هر کاری برای نظارت بر بازیکنان نیجریه، بوسنی ، ایران و آر‍ژانتین می شود.

وی گفت ما بازیکنان سایر کشورها را تحت نظر داریم؛ اینکه بازی می کنند، بازیکنانی که بازی می کنند، بازیکنان مصدوم، بازیکنان پرشور و انر‍ژی مثل ‍ژکو و بازیکنانی که خیلی خوب بازی نمی کنند. در حال حاضر کارههای دشوار زیادی در حال انجام است.

عقاب ها در ماه مه دیدار دوستانه ای برابر اسکاتلند برگزار می کنند و بعد از آن برای برگزاری آخرین اردوی خود در ماه ژوئن راهی آمریکا می شوند.

دبیرکل فدراسیون نیجریه همچنین اظهار داشت: می دانم که بازیکنان بیشتری برای بازی مقابل اسکاتلند دعوت خواهند شد. بعد از آن به اردوی آمریکا می روند و در آنجا 23 بازیکنان منتخب جام جهانی برگزیده خواهند شد.

آمادو گفت فکر می کنم با اطمینان و خوش بینی باید به جام جهانی برویم.

نیجریه اول دیدار خود را در گروه اف مقابل ایران برگزار می کند. بعد از آن به مصاف بوسنی می رود. آخرین حریف این تیم در مرحله گروهی آرژانتین است.

آمادو گفت: اگر در اولین دیدار خود مقابل ایران پیروز شویم صعود می کنیم و تا آنجا که بتوانیم بالا می رویم. باور من این است که کادر فنی بسیار لایقی داریم. هیچ تردیدی در این باره ندارم.

وی در مورد سرمربی تیم ملی نیجریه نیز گفت: استفان کشی در بالاترین سطح بازی کرده است. کاملا اطمینان دارم که کادر فنی و بازیکنان توانایی کسب افتخار برای کشور را دارند.
اخبار ورزشی - گل