ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظر وکیل کرار درباره غیبت موکلش


وکیل جاسم کرار می‌گوید جلسه‌اش با اعضای کمیته انضباطی استقلال مفید بوده و فردا هم ادامه آن برگزار می‌شود.

ایسنا: وکیل جاسم کرار درباره جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره موکلش گفت: من با کمی تاخیر در این جلسه حاضر شدم و پس از صحبت‌های طرفین رایی صادر نشد. قرار شد فردا ما مدارک‌مان را به باشگاه استقلال ارائه دهیم و البته آقای نظری جویباری هم در جلسه باشند تا تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جاسم کرار در این جلسه حضور نداشت اظهار کرد: جاسم کرار حالش خوب نبود. او مریض است و به لحاظ روحی در شرایطی نیست که بتواند در این جلسه شرکت کند.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که برداشتش از جلسه امروزش با مسئولان کمیته انضباطی استقلال چه بوده است، بیان کرد: در مجموع جلسه خوبی بود و افراد حاضر در آن کسانی بودند که منطقی صحبت می‌کردند. همه حاضران در جلسه حتی خود من برای‌مان پیش از هر چیزی منافع تیم اهمیت دارد و خود من هم راضی نیستم موکلم بخواهد خلاف منافع باشگاه عمل کند و این کار را هم نکردم. ما همه تابع قانون هستیم و سرانجام هر چیزی که قانون حکم کند را می‌پذیریم.


ویدیو مرتبط :
اختلاف نظر کمیته انضباطی و استیناف درباره ی کرار ومکانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد



 

 

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد

 

 

کمیته انضباطی نظر خود را در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد-بازیکن تیم تراکتورسازی تبریزاعلام کرد.

کمیته انضباطی در خصوص خسارات وارده به تعدادی از صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز دردیدار  مورخ 18/9/89 تیم های تراکتور سازی تبریز و پیروزی تهران اعلام کرد:با توجه به اینکه رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد –بازیکن تراکتور سازی تبریز موجبات تحریک تماشاگران  را فراهم کرده و باعث ایجاد خسارت شده است،با توجه بند 10 ماده 22 آیین نامه انضباطی ،جبران خسارت وارده را بر عهده بازیکن خاطی تشخیص داده و باشگاه فرهنگی .ورزشی تراکتورسازی تبریز را ملزم کرده تا پس از بررسی  و تعیین اعلام میزان خسارات وارده توسط اداره کل تربیت بدنی استان،نسبت به کسر رقم اعلامی از باقیمانده مطالبات قرار دادی بازیکن و واریز به حساب اداره کل  اقدام کند.

گفتنی است، درخصوص تخلفات انضباطی بازیکن که با دستور موقت از همراهی تیم مربوطه معلق و محروم شده است ،پس از احضار به کمیته انضباطی و انجام تحقیقات و رسیدگی ماهیتی حکم نهایی صادر و اعلام خواهد شد.