ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظر مهدوی‌كیا درخصوص قومهای مختلف



 

 

بی‌ تردید مهدی مهدوی‌كیا یكی از بهترین‌های فوتبال ایران در دو دهه اخیر است.

به گزارش آفتاب، سیاحت و تجارت با این موشك ایرانی هامبورگ، كه پس از یك تجربه ناموفق در استیل‌آذین، به شهر باران، یعنی رشت رفته و به جمع داماشی‌ها پیوسته است،‌ گفت‌وگویی كوتاه، اما متفاوت انجام داده است كه با هم می‌خوانیم.

 

مهدی مهدوی‌كیا، خلاصه و مفید؟

متولد 5 مرداد 1356 هستم، یعنی حالا كه با شما صحبت می‌كنم، 34 سالم تمام شده و قدم به 35 سالگی گذاشته‌ام. مادرم از رفتن به بیمارستان وحشت داشت، به همین خاطر در منزل به دنیا آمدم. 7 تا برادر و 3 تا خواهر دارم و بچه دهم خانواده هستم. پدر و مادرم اصالتا اراكی هستند، اما من و همگی برادران و خواهرانم در تهران به دنیا آماده‌ایم.

عشق بزرگ زندگی‌تان؟

عسل، دخترم كه به خاطر او، خیلی از پیشنهادات بازی در تیم‌های بزرگ اروپایی را در طول دوران بازی در بوندس‌لیگا رد كردم تا در تحصیلات عسل وقفه‌ای نیفتد.

چرا فقط یك فرزند؟

با توجه به مشغله‌ای كه به عنوان یك فوتبالیست حرفه‌ای دارم، برای تنها دخترم عسل هم وقت لازم را جهت تعلیم و تربیت او كم دارم.

كدام شهر ایران را بیشتر دوست داری؟

شمال ایران، ‌به‌خاطر ساحل دریا و آب‌وهوای آن.

كار دوم پس از فوتبال؟

نمایندگی انحصاری یكی از مارك‌های مشهور لباس نو‌زاد را در اختیار دارم. البته در بازار لوازم یدكی خودرو و واردات این لوازم هم سرمایه‌گذاری‌هایی داشته‌ام.

شبیه كدام شخصیت سیاسی و هنری هستی؟

شبیه هیچ‌كس! خودم هستم، یعنی مهدی مهدوی‌كیا و فكر می‌كنم از خیلی‌ از شخصیت‌های سیاسی یا هنری، هم مشهورترم، هم محبوب‌تر و هم موفق‌تر!

بازیگر یا خواننده مورد علاقه‌ات؟

عاشق عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و محمد‌رضا فروتن هستم.

خصوصیات مهم هر كی از قومیت‌های زیر از نظر تو چیست؟

تهرانی‌ها: با معرفت و رفیق‌باز.

اصفهانی‌ها: زرنگ

كرد‌ها: با غیرت

لرها: شیرین

ترك‌ها: تعصب و نمونه ایرانی اصیل

شمالی‌ها: مهمان‌نواز

../آفتاب


ویدیو مرتبط :
ختم مادر مهدوی كیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدوی‌كیا: هفته آینده مصدومیتم تمام می‌شود



 

مهدوی‌كیا: هفته آینده مصدومیتم تمام می‌شود

 

کاپیتان تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: با رهایی کامل از مصدومیت، هفته آینده برای استیل‌آذین بازی می‌کنم.

مهدی مهدوی‌کیا که به دلیل مصدومیت در بازی دیروز (شنبه) تیم فوتبال استیل‌آذین در جام حذفی غایب بود و از جایگاه ویژه عملکرد هم‌تیمی‌هایش را نظاره می‌کرد، پس از بازی گفت: مصدومیتم در حدی بود که نمی‌توانستم استیل‌آذین را در جام حذفی همراهی کنم؛ اما از روند بهبود‌ی‌ام راضی‌ام و قطعا هفته آینده می‌توانم در لیگ بازی کنم.

وی با بیان اینکه حق استیل‌آذین بود که در دیدار با نفت مسجد سلیمان پیروز شود، گفت: در این مسابقه حذفی حریف ما انگیزه زیادی داشت و خیلی خوب کار کرد. آنها تیم جوان و پرقدرتی بودند؛ عملکرد بازیکنان استیل‌آذین هم بد نبود و پیروزی حق ما بود. تیم فرصت‌های گلزنی متعددی بدست آورد که تنها دو گل ثمره آن شد. شرایط بازی‌های حذفی خاص است و هر اتفاقی می‌توانست در این دیدار بیافتد.