ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظر ضرغام اسماعیل برای حضور در پرسپولیس عوض شد



اخبار,اخبار ورزشی,ضرغام اسماعیل

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما با مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل بازیکن عراقی مذاکراتی داشتیم و حتی به تفاهماتی هم رسیدیم ولی نظر این بازیکن برای حضور در پرسپولیس عوض شد..

علی اکبر طاهری درباره زمان بازگشت پرسپولیس به ایران و برگزاری اردو در کشور ترکیه، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبق برنامه تیم روز پنجشنبه از ترکیه به ایران بازخواهد گشت. خوشبختانه اردوی کم حاشیه‌ای داشتیم. این جزو اهداف هیات مدیره و باشگاه است که مسائل حاشیه‌ای را از تیم دور کنیم و فقط به فوتبال بپردازیم. همه چیز در اردو خوب بوده و ما نقطه نظرات و امکانات موردنظر کادر فنی را مهیا کردیم.

وی درباره جذب بازیکن در پست دفاع چپ و خط حمله و مذاکره با ضرغام اسماعیل عراقی خاطرنشان کرد: کادر فنی برای دفاع چپ هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی مدنظر داشت. بازیکن خارجی یعنی ضرغام اسماعیل سه، چهار سال با باشگاه پلیس عراق قرارداد داشت. البته ما با کارگزار این بازیکن به تفاهماتی رسیدیم و رسما هم درخواست جذب این بازیکن را دادیم ولی نظر ضرغام اسماعیل عوض شد و جواب مثبتی به ما نداد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برای همین بیشتر نمی توانستیم معطل شویم  با همکاری برانکو با نفرات دیگر مذاکره کردیم تا در نهایت بازیکن موردنظر را که سابقه کاپیتانی در تیم امید را هم دارد، به خدمت گرفتیم ودفاع چپ را تقویت کردیم. در حال حاضر در یکی، دو پست دیگر بازیکن می‌خواهیم که با نظر برانکو در حال مذاکره هستیم.

طاهری درباره بازگشت مایکل اومانا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس هم تصریح کرد: اومانا با ما قرارداد دارد. او به خاطر مسابقات فوتبال در آمریکای لاتین به کاستاریکا بازگشت و باید زودتر به ایران می‌آمد. برای این بازیکن بلیت گرفته‌ایم و یکی، دو روز دیگر به ایران بر می‌گردد. البته یکسری مسائل هست که حل می‌شود. اومانا نظراتی درباره قرارداد فصل قبل خود دارد که از او خواستیم به ایران بیاید و با هم مذاکره کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان درباره خبر روز گذشته اعضای هیات مدیره مبنی بر انتخاب حامی مالی باشگاه تا پایان هفته، گفت: بعضا اخباری اینچنینی می‌آید که نباید جوابگوی آن باشیم! مسئله انتخاب حامی مالی جزو وظایف باشگاه است که باید تعیین شود حالا یا آخر هفته یا امروز.


اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
فیلم بازی دفاع چپ عراق ضرغام اسماعیل مد نظر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبرهای داغ نقل و انتقالات پرسپولیس/ توافق سرخ ها با مسلمان / آخرین وضعیت ضرغام اسماعیل/ حاج صفی در رادار پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:بعضی مشکلات درون خانوادگی است و لزومی نداشت علیپور این صحبت ها را از طریق رسانه ها مطرح کند..

علی اکبر طاهری طی مدتی که به عنوان سرپرست باشگاه مجددا مشغول به کار شده با فشار زیادی روبه رو بوده است. وی که برای بار دوم به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده حالا در فاصله چند روز مانده به شروع رقابت های لیگ باید هم برای انتخاب اسپانسر و هم جذب بازیکنان تلاش خود را انجام دهد.

وی در گفت و گو با کاپ در خصوص مسائل مختلف باشگاه به صحبت پرداخت که در زیر می خوانید:

*در روزهای اخیر اخبار خوبی از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد که کمی هواداران را امیدوار کرده است.

ما هر کاری که می کنیم برای خوشنودی دل هواداران است و می خواهیم آنها از تمام شرایط راضی باشند. ما از ابتدا هم گفتیم به دنبال این هستیم که امسال تیم قدرتمندی را روانه رقابت ها کنیم تا هواداران از تیم راضی باشند اما مهم این است که باشگاه به دنبال تعامل بر اساس فهرست سرمربی است تا با بازیکنان مد نظر برانکو ایوانکوویچ به مذاکره بپردازد و مطمئنا طی چند روز آینده اخبار خوبی از سوی باشگاه به گوش خواهد رسید.

*شما دیروز مذاکرات خودتان را با محسن مسلمان آغاز کردید. در حال حاضر مذاکرات به کجا انجامید؟

ما با مسلمان به توافقات اولیه رسیده ایم و تنها مانده رضایت نامه این بازیکن از سوی باشگاه ذوب آهن صادر شود تا در صورت توافق نهایی با این بازیکن قرارداد ببندیم.

*آیا برای گرفتن رضایت نامه محسن مسلمان با باشگاه ذوب آهن تعامل خواهید کرد؟

بله، مطمئنا باشگاه هم تلاش خودش را انجام می دهد تا با باشگاه ذوب آهن تعامل و رضایت نامه مسلمان را دریافت کند. البته مطمئنا وقتی که قرارداد رسمی شود از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

*آخرین وضعیت ضرغام اسماعیل به کجا انجامید؟

بالاخره این بازیکن در فهرست سرمربی تیم قرار دارد و برانکو هم به این بازیکن اعتقاد دارد اما مهم این است که برای هر قراردادی دو طرف باید با یکدیگر توافق کنند، هم باشگاه و هم بازیکن. ما به دنبال جذب این بازیکن هستیم اما این بازیکن عراقی هم باید قدمی به جلو بردارد تا در صورت توافق دوطرفه با ضرغام اسماعیل قرارداد امضا کنیم.

*حاج صفی با باشگاه سپاهان به اختلاف خورده و قراردادش را با این باشگاه امضا نکرده است. آیا با این بازیکن هم وارد مذاکره خواهید شد؟

باید بگویم ما نمی دانستیم که این بازیکن در حال حاضر با سپاهان قرارداد ندارد و به همین دلیل تا به حال با این بازیکن هیچ مذاکره ای نکردیم اما اگر این موضوع صحت داشته باشد و حاج صفی بازیکن آزاد باشد مطمئنا هر چه سریعتر با این بازیکن وارد مذاکره خواهیم شد. ما هم دوست داریم او را در اختیار داشته باشیم.

*امروز یکی از رسانه ها در خصوص مشکل مسکن علیپور نوشته بود. آیا مشکل این بازیکن حل شده است؟

من به عنوان سرپرست باشگاه همیشه تلاش کرده ام که به مشکلات بچه ها رسیدگی کنم و تا جایی که بضاعت باشگاه است مشکلات را حل کنم اما فکر می کنم بعضی مشکلات درون خانوادگی است و لزومی نداشت علیپور این صحبت ها را از طریق رسانه ها مطرح کند. مطمئنا به زودی با این بازیکن جدی صحبت خواهم کرد.

*ماریچ، مدافع کروات جدیدتان، در چند روزی که اعلام کرده بود به کرواسی سفر کرده در اصفهان حضور داشت و در تمرینات ذوب آهن شرکت کرده بود. آیا از این موضوع خبر داشتید؟

نمی خواهم وارد جزییات این موضوع شوم اما مهم این است بازیکن تا وقتی با تیمی قرارداد ندارد هر جایی که دلش بخواهد می تواند برود اما وقتی قرارداد بست دیگر باید پایبند به قراردادش باشد و طبق مقررات باشگاه عمل کند. این مدافع کروات از زمانی که با پرسپولیس قرارداد بسته در تمرینات تیم شرکت کرده و کاملا در روی خط مقررات باشگاه راه می رود.

*کریم باقری همچنان در تمرینات سرخپوشان غایب است. این در حالی است که قنبرپور هم به عنوان کمک دوم برانکو در تمرینات شرکت نمی کند.

همانطور که از قبل هم گفته بودم کریم باقری به دنبال حل کردن مسائل شخصی خود است که آن را با باشگاه در میان گذاشت و مطمئنا با حل شدن مسائل خود در چند روز آینده در تمرینات سرخپوشان شرکت خواهد کرد اما در خصوص مصطفی قنبرپور، وی در حال حاضر بیشتر در کنار من حضور دارد تا به من کمک کند و مطمئنا وقتی سرمان کمی خلوت شود در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

*اما شایعه شده باقری از دست مسئولان باشگاه ناراحت است.

اصلا چنین چیزی نیست و هیچ ناراحتی وجود ندارد. همانطور که گفتم بعد از حل شدن مسائل شخصی باقری او را در کنارمان خواهیم داشت.

*وضعیت اسپانسر به کجا انجامید؟

ما در حال مذاکره با اسپانسر هستیم و در چند روز آینده اسپانسر مورد نظر باشگاه را به هواداران و رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

اخبار ورزشی - جام نیوز