ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظر سرمربی اردن درباره قضاوت فغانی


سرمربی تیم‌ملی امید اردن پس از شکست مقابل کره‌جنوبی به نحوه قضاوت داور بین‌المللی کشورمان در این دیدار به شدت اعتراض کرد.

خبرگزاری فارس: تیم‌های امید کره‌جنوبی و اردن از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های راهیابی به المپیک 2016(قهرمانی زیر23 سال آسیا) به مصاف هم رفتند که این بازی را کره‌ای‌ها با یک گل به سود خود پایان دادند. جین مون در دقیقه 23 برای کره گل زد.

داور این دیدار علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان بود. همچنین رضا سخندان به عنوان کمک‌داور اول، فغانی را در این بازی همراهی کرد.

پس از این دیدار جمال ابو عابد سرمربی تیم‌ملی اردن از نحوه قضاوت فغانی به شدت انتقاد کرد و گفت: معتقد هستم گلی که زدیم کاملا صحیح بود اما متاسفانه داور بازی این گل را مردود اعلام کرد.

وی افزود: من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم در این دیدار هم کاملا از حریف برتر بودیم اما با قضاوت غلط و اشتباه صددرصدی داور در حق ما اجحاف شد.

پیش از این فدراسیون فوتبال اردن رسما شکایتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا از نحو قضاوت فغانی در این دیدار ارائه داده بود.


ویدیو مرتبط :
فغانی از قضاوت نیمه نهایی آسیا کنار گذاشته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود کره‌جنوبی با برتری مقابل اردن و با قضاوت فغانی/ کره‌ای‌ها حریف قطر شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امیدهای کره‌جنوبی با برتری مقابل اردن به نیمه نهایی مسابقات راه‌یابی به المپیک 2016 راه یافت.

به گزارش فارس، تیم‌های امید کره‌جنوبی و اردن از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های راه‌یابی به المپیک 2016 به مصاف هم رفتند که این بازی را کره‌ای‌ها با یک گل به سود خود پایان دادند.

جین مون در دقیقه 23 برای کره گل زد.

داور این دیدار علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان بود.

همچنین رضا سخندان به عنوان کمک‌داور اول، فغانی را در این بازی همراهی کرد.

کره‌جنوبی با این نتیجه باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف قطر میزبان رقابت‌ها بروند.

 

اخبار ورزشی - فارس