ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظر جالب بنیتس درباره مقایسه BBC‌ با MSN



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی رئال مادرید از سه مهاجم تیمش تمجید کرد.

رئال مادرید فردا شب (سه شنبه) در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا میزبان مالمو است.

رافائل بنیتس در نشست خبری پیش از بازی گفت: برابر شاختار و ختافه دو بازی متفاوت را به نمایش گذاشتیم. زمانی که خارج از خانه از شاختار با چهار گل پیش بودیم اشتباهاتی مرتکب شدیم. برابر ختافه کنترل بازی را در اختیار داشتیم و برتر از حریف بودیم. نیمه اول یکی از بهترین بازی‌های فصل را ارائه دادیم که علاوه بر گلزنی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. امیدوارم در 90 دقیقه اینگونه ظاهر شویم. این هدف ما است.

سرمربی رئال مادرید افزود: در بازی فردا شب برابر مالمو می توانیم از بازیکنان ذخیره استفاده کنیم اما باید در این دیدار پیروز شویم. ترکیب اصلی تغیراتی خواهد داشت تا بازیکنان در بهترین شرایط هفته آینده برابر ویارئال بازی کنند.

بنیتس درباره چریشف و بنزما گفت: بنزما به خوبی با هم تیمی‌هایش مشارکت و خوب حرکت می‌کند. این موضوع به بازیکنان چرخشی کمک می‌کند تا بهتر شوند. چریشف اصولا کم بازی می کند و نباید دیگران فکر کنند به خاطر قضیه کادیس بازی نخواهد کرد. او در تمرینات خوب ظاهر می شود و می داند که چه کاری باید انجام دهد.

سرمربی رئال درباره رضایت هواداران اظهار کرد: برای اینکه طرفداران از ما راضی باشند باید 90 دقیقه همانند نیمه اول دیدار برابر ختافه بازی کنیم و به این شیوه به پیروزی دست یابیم. برابر مالمو خواهان پیروزی هستیم و می خواهیم اعتماد به نفس به وجود آمده را حفظ کنیم. بازی مهمی نیست اما پیروزی در این دیدار تیم را از جهات دیگری قوی خواهد کرد.

بنیتس در مقایسه BBC و MSN گفت: به نظرم ناعادلانه است که گفته شود سه مهاجم بارسلونا برتر از مهاجمان ما هستند. بازیکنان ما مهمتر هستند ولی در این فصل مدت زمان زیادی کنار هم بازی نکرده اند و امیدواریم که تا پایان فصل همچون بازی برابر ختافه بدرخشند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مقایسه مثلث MSN و BBC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک مقایسه جالب بین مثلث BBC و MSN


پس از گذشت 16 هفته از رقابت های لالیگا و بر خلاف تصورات، این نیمار و سوارز بوده اند که گوی سبقت را در رقابت آقای گلی از رونالدو و مسی ربوده اند.

ورزش سه: پس از گذشت 16 هفته از رقابت های لالیگا و بر خلاف تصورات، این نیمار و سوارز بوده اند که گوی سبقت را در رقابت آقای گلی از رونالدو و مسی ربوده اند.

نگاهی به آمار گلزنی و شوت های مثلث BBC رئال و MSN بارسلونا نشان می دهد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید دو برابر سه مهاجم بارسا شوتزنی کرده اما نسبت به نیمار و سوارز گل های کمتری به ثمر رسانده است. در حال حاضر نیمار با 14 گل، سوارز با 13 گل و رونالدو با 12 گل در رده های اول تا سوم گلزنان لالیگا قرار دارند.

رونالدو در 16 بازی این فصل رئال در لالیگا بطور کامل در میدان حضور داشته و 105 بار به سمت دروازه حریفان شوتزنی کرده که این آمار در مورد سوارز و نیمار به 55 و 52 می رسد. به عبارتی از هر 9 شوت رونالدو یکی به گل تبدیل شده؛ در حالیکه سوارز از هر 4 شوت یکبار موفق به گلزنی شده و در مورد نیمار نیز این آمار، یک گل از هر 3.7 شوت است.

لئو مسی به دلیل مصدومیت تنها 703 دقیقه برای بارسا در لالیگا به میدان رفته و 5 گل نیز به ثمر رسانده است. مسی 53 بار به سمت دروازه حریفان شوتزنی کرده و از هر 10.6 شوت او یکی به تور نشسته است. اما گرت بیل و کریم بنزما به ترتیب 39 و 37 بار به سمت دروازه حریفان رئال شوتزنی کرده اند. بنزما تا بدینجا 11 گله است و گرت بیل نیز 8 گله، به عبارتی از هر 3.4 شوت بنزما و 4.8 شوت بیل، یکی به گل تبدیل شده است.