ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظری‌جویباری معاون ورزشی استقلال شد


مدیرعامل استقلال از تعیین نظری‌جویباری به عنوان معاون ورزشی باشگاه خبر داد.

ایسنا: مدیرعامل استقلال از تعیین نظری‌جویباری به عنوان معاون ورزشی باشگاه خبر داد.

بهرام افشارزاده پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی که قصد داشت، پاسخ خبرنگاران را ندهد با اصرار آنان مواجه شد و اظهار کرد: امروز جلسه‌ای برگزار و معاون ورزشی باشگاه را انتخاب کردیم. آقای نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه هستند. دکتر نوروزی به عنوان سرپرست پزشکی باشگاه منصوب شدند و آقای گودرزی هم معاون حقوقی باشگاه خواهند بود. در جلسه آینده نیز بقیه اعضای باشگاه را معرفی خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: در حال حاضر پیگیر مشکلات مالکیتی کمپ و ساختمان باشگاه هستیم.

وی در مورد حضور تاج در جلسه هیات مدیره نیز گفت: آقای تاج به دعوت من در جلسه امروز شرکت کردند.

افشارزاده درباره سقف بودجه‌ای که سازمان لیگ تعیین کرده است نیز گفت: این کاری که سازمان لیگ انجام داد کار خوبی بود و ما هم مطمئنا به آن عمل خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این حقیقت دارد که باشگاه استقلال برای یک سال 21 میلیون تومان برای هزینه آژانس بدهکار است، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و این موضوع مربوط به مدیریت گذشته می‌شود.


ویدیو مرتبط :
اظهارات معاون ورزشی استقلال درباره وضعیت کرار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: منتظری در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود/نظری‌جویباری جدا نشده بود که برگردد



باشگاه استقلال,پژمان منتظری, گفته های فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت پژمان منتظری

 

یک هافبک وسط برزیلی به جمعمان اضافه می‌شود
فتح‌الله‌زاده: منتظری در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود/نظری‌جویباری جدا نشده بود که برگردد

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت پژمان منتظری اعلام کرد: در مورد این قضیه ما قبلا هم با منتظری صحبت کردیم بازهم صحبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم، پژمان در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده طی گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت پژمان منتظری اعلام کرد: در مورد این قضیه ما قبلا هم با منتظری صحبت کردیم بازهم  صحبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم. ان‌شاءا... پژمان در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود.

دکتر فتح‌الله‌زاده  در خصوص انتخاب معاونین جدیدش اظهار داشت: این عزیزان جدیداً به جمع ما اضافه نشده‌اند و اتفاق جدیدی صورت نگرفته است فقط این مسئله در مورد آقای ساعدی صدق می‌کند ایشان از همکاران خوشفکر و نیکنام ما در عرصه مدیریت هستند که من قبلاً هم با وی  کار  کرده‌‌ام. ساعدی آدم بسیار امینی است و به همین دلیل ایشان را به عنوان سخنگو و مشاور خود در باشگاه استقلال انتخاب کردم.

وی در  ادامه در خصوص بازگشت علی نظری به عنوان قائم‌مقام باشگاه استقلال گفت:‌ در مورد آقای نظری هم باید بگویم با ایشان سال‌ها کار کردیم و وی به دلیل مسائل کاری و شخصی و مشکلاتی که داشت باید در برهه‌ای از زمان از جمع ما جدا می‌‌شد تا به آنها رسیدگی کند،

 

در این خصوص با من هم صحبت کرده بود و از بنده مرخصی گرفته بود که البته مرخصی‌اش از دو، سه ماه هم بیشتر شد. من فکر کردم مرخصی او تا به این زمان کافی است و همان‌طور که قبلاً به عنوان قائم‌مقام در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد الان هم در این پست به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در واقع نظری از استقلال جدا نشده بود که بخواهد برگردد.

دکتر فتح‌الله‌زاده  در ادامه اظهارداشت: بهرام امیری هم مشاور من بود و خیلی وقت پیش برایش این حکم را صادر کرده بودم و در واقع مشاوری ایشان حکم جدیدی منصوب نمی‌شود. در مورد آقای منزوی هم همین مسئله صدق می‌کند ایشان مشاور عالی من بودند و حکم وی هم خیلی وقت‌ پیش صادر شده بود

 

و موضوع جدیدی درمورد ایشان و بقیه معاونان جدید به جز آقای ساعدی وجود ندارد. به هر حال جام‌باشگاه‌های آسیای 2014 نزدیک است و مصمم هستیم که نتیجه 2014 حتی از 2013 هم برای باشگاه پرافتخار استقلال بهتر باشد و در این راه به همکاران باتجربه بیشتر نیاز داشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با خریدهای این تیم در نیم‌فصل هم توضیحاتی به سایت باشگاه استقلال ارائه داد: به اتفاق آقای قلعه‌نویی جلسه‌ای داشتیم و طی لیستی آنچه ‌آقای قلعه‌نویی از من خواستند جذب یک هافبک طراح و یک دفاع راست بود که با هافبک وسط برزیلی تقریباً تمام کردیم و ان‌شاءا... وی به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. در مورد مدافع راست هم همچنان مذاکرات‌مان ادامه دارد،

 

علاوه بر اینکه این موارد بخش اصلی درخواست‌های کادرفنی بود دو مورد دیگر هم توسط آقای قلعه‌نویی درخواست شد که به لطف خدا با آنها به توافق رسیدیم. بوبکر کبه و مهرداد اولادی بازیکنان بسیار خوبی هستند و مطمئناً آنها به خوبی در استقلال خواهند درخشید.

/فارس