ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نظرسنجی عجیب از هواداران رئال درباره رونالدو



اخبار,اخبارورزشی,کریستیانو رونالدو

با وجود ایفای نقش ستاره پرتغالی رئال‌مادرید به عنوان مهمترین ستاره کهکشانی‌ها در چند فصل اخیر، گروه پرشماری از هواداران این تیم خواهان فروش او هستند.

  سایت اینترنتی نشریه آس اسپانیا در یک نظرسنجی از کاربران خود خواسته است که نظر خود را درباره فروش کریستیانو رونالدو در صورت دریافت پیشنهادی بین 100 تا 150 میلیون یورو اعلام کنند و این نظرسنجی نتیجه جالبی داشته است.

49.96 درصد از 15 هزار و 725 نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند (15 هزار و 725 نفر) فکر می‌کنند که رئال‌مادرید باید رونالدو را بفروشد و مابقی خواهان ماندن او هستند.

در یک نظرسنجی دیگر از سوی نشریه آس بیشتر کاربران اینترنتی گفته‌اند که رئال‌مادرید از محل فروش رونالدو حداقل باید رقمی که سال 2009 برای خرید این بازیکن پرتغالی از منچستریونایتد پرداخت کرد را زنده کند اما رقم ایده‌آل برای فروش برترین بازیکن جهان در سال‌های 2013 و 2014 بین 100 تا 150 میلیون یورو است و 38.61 درصد آنها گفته‌اند که از رخ دادن چنین اتفاقی خوشحال می‌شوند.

32.54 درصد دیگر از کاربران شرکت‌کننده در این نظرسنجی باور دارند که فروش رونالدو باید رکورد گران‌ترین جابه‌جایی را در دنیای فوتبال بشکند و با رقمی بالاتر از 150 میلیون یورو صورت بگیرد.

 در همین حال 16.33 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که به فروش رونالدو با رقمی بین 50 تا 100 میلیون یورو هم راضی هستند. در این میان تنها 12.51 درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند ارزش رونالدو کمتر از 50 میلیون یورو است.

اخبار ورزشی  -  تسنیم


ویدیو مرتبط :
امضا گرفتن هواداران از رونالدو و بازیكنان رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود رئال مادرید به منچستر در میان استقبال هواداران رونالدو



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ورود رئال مادرید به منچستر در میان استقبال هواداران رونالدو

 تیم فوتبال رئال مادرید یکشنبه شب در میان استقبال بسیاری از هواداران کریستیانو رونالدو وارد منچستر شد.

این تیم قرار است روز سه شنبه در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستریونایتد برود.

دو تیم دو هفته پیش در دیدار رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی یک بر یک رسیدند.

ستاره سابق منچستریونایتد از سال 2009 که در ازای 80 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست برای نخستین بار در ورزشگاه اولد ترافورد توپ خواهد زد.

رونالدو پس از ورود به فرودگاه منچستر در میان حلقه ای از هواداران قرار گرفت.

روزنامه های انگلیسی در توصیف ورود رونالدو نوشته اند که او سرمای هوا در منچستر را فراموش کرده و با لباسی اندک از هواپیما بیرون آمده است.

گل تساوی دیدار رفت دو تیم را رونالدو به ثمر رساند ولی سر الکس فرگوسن اطمینان دارد که تیم او می تواند از عهده دشمن آشنای خود، تیم خوزه مورینیو برآید.

روزنامه دیلی میل نوشت : این مهاجم پرتغالی با استقبال گرم هواداران در اولد ترافورد روبرو خواهد شد ولی مشخص نیست وقتی خودش به تیم قبلی اش گل می زند چگونه شادی خواهد کرد.

او در این باره گفت: مطمئن هستم هواداران منچستریونایتد با من برخورد خوبی خواهند داشت ولی اگر به تیمش آنها گل بزنم لحظه ای فوق العاده خواهد بود.

رونالدو افزود: نمی توانم بگویم چه خواهم کرد ولی عاشق آن لحظه خواهم بود.به هر حال نشانه خوبی است که من گل بزنم و از این مرحله صعود کنیم. عزم رئال مادرید پیروزی در این مسابقه است./ایرنا