ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نصیر شلال: آسیب دیدگی‌ کمرم جدی است


نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: آسیب دیدگی‌ کمرم حقیقتاً جدی است و اگر قرار باشد بین به خطر افتادن سلامتی‌ام و حضور در المپیک یا خداحافظی و درمان آسیب دیدگی‌ام یکی را انتخاب کنم قطعاً سلامتی‌ام در اولویت است.

خبرگزاری فارس: به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، نواب نصیرشلال، نایب قهرمان المپیک2012 لندن در خصوص آسیب دیدگی کهنه کمرش گفت: با افزایش فشار تمرینات در اردبیل، درد کهنه کمرم تشدید شد به همین دلیل پس از آزمایش MRI متوجه شدم دیسک کمرم آسیب دیدگی‌اش به قدری است که بیش از این نمی‌توانیم به آن فشار وارد کنم.

وی ادامه داد: چند روز تحت نظر دکتر نوروزی در اردبیل با همین شرایط به فیزیوتراپی پرداختم، اما با تمرین مجدد و افزایش فشار درد کمرم بیشتر از قبل شد. برای رسیدن به جام فجر و آماده شدن برای مسابقات پیش رو، 15 روز قبل دو تزریق در کمرم انجام دادم. با رعایت برخی از مواردی که پزشک معالجم گوشزد کرده بود، تمرینات را ادامه دادم تا با آمادگی خوب به مسابقات جام فجر برسم، اما نتوانستم فشار تمرین را تحمل کنم.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد:  همین روند ادامه داشت و نه تنها درد کمرم کمتر نمی‌شد بلکه رفته رفته احساس درد بیشتری می‌کردم به همین خاطر از کادر فنی و کمیته پزشکی فدراسیون خواستم تا اجازه دهند تمریناتم را قطع کرده و به تهران برگردم تا تحت نظر فدراسیون پزشکی ورزشی پروسه درمانی‌ام را برای مشخص شدن وضعیت قطعی آسیب دیدگی‌ام طی کنم.

نصیرشلال در خصوص اینکه آیا به رقابت‌های جام فجر که حکم صدور مجوزش برای حضور در بازی های المپیک 2016 است می‌رسد یا خیر؛ خاطرنشان کرد: من هم به این دلیل تمریناتم را در اردبیل قطع کردم و به تهران آمدم تا تکلیف آسیب دیدگی‌ام مشخص شود. بنابراین فعلاً نمی‌توانم قطعاً بگویم می‌مانم یا مجبورم بخاطر این مصدومیت با دومین المپیک زندگی ورزشی‌ام خداحافظی کنم.

وی خاطر نشان کرد: البته آسیب دیدگی‌ام حقیقتاً جدی است و اگر قرار باشد بین به خطر افتادن سلامتی‌ام و حضور در المپیک یا خداحافظی و درمان آسیب دیدگی‌ام یکی را انتخاب کنم قطعاً سلامتی‌ام در اولویت است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه نصیر شلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آسیب دیدگی جهانبخش جدی نیست


رود برود در آستانه دیدار تیمش در این هفته رقابت‌های لیگ هلند اعلام کرد آسیب دیدگی علیرضا جهانبخش جدی نیست.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه نایمخن در هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال هلند فردا (یکشنبه) به مصاف آلمره خواهد رفت.

نایمخن که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد با کسب 92 امتیاز از 34 دیدار گذشته خود در صدر جدول رده بندی قرار دارد و همچنین موفق شده تا عنوان قهرمانی زود هنگام لیگ را نیز از آن خود کند.

این تیم در فصل گذشته از لیگ دسته اول فوتبال هلند به دسته دوم سقوط کرد اما در فصل جاری احیا شد و اکنون در راه رسیدن به 100 امتیاز در طول یک فصل قرار گرفته است. رود برود با وجود چنین شرایطی می‌خواهد شاگردانش باز هم روحیه جنگندگی‌شان را حفظ کرده و حتی آن را بیشتر کنند.

نایمخن در دیدار هفته گذشته خود مقابل گرافشاپ، نمایشی متوسط ارائه کرد. پس از آن دیدار بود که این تیم مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. رود برود در این زمینه گفت: نمی‌خواستیم آنطور شود. باید سطح تیم‌مان را بالاتر ببریم. تمرکز شاگردانم باید بیش از این باشد. در غیر این صورت ممکن است اوضاع آنطوری که می‌خواهیم پیش نرود. می‌خواهیم تا پایان فصل در همه دیدارهای خانگی‌مان به پیروزی برسیم. باید به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

علیرضا جهانبخش در دیدار هفته گذشته نایمخن مقابل گرافشاپ به دلیل آسیب دیدگی زانو در ترکیب تیمش به میدان نرفت. برود در این زمینه هم گفت: خوشبختانه پس از ام آر آی مشخص شد آسیب دیدگی او زیاد جدی نیست.

کریستیان امیلسون و مایک فان‌هامل نیز همانند جهانبخش دیدار بعدی را از دست می‌دهند. جیووانی گراونبیک اما پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی احتمال دارد بار دیگر به ترکیب نایمخن بازگردد. مارسل آپیا نیز ممکن است جایگاه از دست رفته‌اش در ترکیب را بازپس بگیرد.

ترکیب احتمالی نایمخن در دیدار با آلمره به شرح زیر است:

اسمیتز، آپیا، فان‌ایدن، کانبوی، لیواکابسی، دائمن، سانتوس، برینبرگ، فور، آرس، لیمبومبه.