ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نصری بازگشت به آرسنال را تکذیب کرد


بازیکن حال حاضر منچسترسیتی‌ هر گونه تمایل برای بازگشت به تیم سابق خود را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران: گفته می‌شود هافبک فرانسوی تیم منچسترسیتی که قبلا در آرسنال بازی می‌کرد از آرسن ونگر سررمبی این تیم خواسته او را بار دیگر به جمع توپچی‌ها برگرداند، اما ونگر‌ درخواست سمیر نصری را نپذیرفته است.

 اما نصری با تکذیب چنین درخواستی گفته است من واقعا از بودن در اینجا (من سیتی) خوشحالم.

من هرگز از کسی‌ درخواست بازگشت نکرده‌ام، پس داستان‌ احمقانه خود را بس کنید.


ویدیو مرتبط :
بازگشت رویایی تیری هانری به آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری نصری با بازیکن آرسنال



 

 

گل: سمیر نصری پس از پایان بازی جام اتحادیه که به برتری یک بر صفر منچسترسیتی مقابل آرسنال انجامید با بازیکن حریف زد و خورد کرد.

تیم من سیتی سه شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلستان در ورزشگاه امارات با یک گل از سد آرسنال گذشت و این در حالی است که سمیر نصری برای نخستین بار از زمانی که از آرسنال جدا شد به این ورزشگاه بازمی گشت.

امانوئل فریمپونگ، هم تیمی پیشین نصری در این بازی ۹۰ دقیقه برای مهاجم من سیتی مزاحمت ایجاد کرد و در ‌‌نهایت این دو بازیکن پس از پایان بازی در تونل ورزشگاه با یکدیگر به زد و خورد پرداختند.

فریمپونگ پیش‌تر در تویی‌تر خود نارضایتی‌اش را از جدایی نصری اعلام کرده بود و در طول بازی نیز برخورد نامهربانه‌ای با یکدیگر داشتند.

البته سخنگوی باشگاه آرسنال که در صحنه حاضر بوده گفته که زد و خورد فیزیکی در کار نبوده و بازیکنان فقط حرف رد و بدل کرده‌‎اند اما گزارش‌ها حاکی از این است که نصری یک مشت به هم تیمی غنایی پیشین خود زده است..../گل