ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نصرتی: همه کار می کنیم جز گل زدن


مدافع گسترش فولاد گفت: از خداحافظی سرمربی تیم در رختکن پس از دیدار با فولاد شوکه شدم.

خبرگزاری فارس:مدافع گسترش فولاد گفت: از خداحافظی سرمربی تیم در رختکن پس از دیدار با فولاد شوکه شدم.

محمد نصرتی درخصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تساوی به پایان رسید، گفت: بازی یک‌طرفه و اصطلاحا یک گله بود و کنترل کامل بازی در اختیار گسترش بود و ما مانند نیمه دوم دیدار با پرسپولیس، توپ و میدان را به‌طور کامل در اختیار داشتیم و 2-3 فرصت خوب را هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازی به اندازه‌ای در اختیار ما بود که حریف فقط چشم به ضدحمله داشت و حتی یک توپ هم روی دروازه ما نیامد. واقعاً حیف شد که این بازی را نبردیم. حالا نمی‌دانم قسمت بود یا خواست خداوند که این اتفاق افتاد و در دقیقه پایانی مسابقه گل خوردیم، در عین حال خوشحالم که طوری بازی کردیم که تیم‌ مقابل هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

نصرتی درمورد اینکه در گل خورده چه کسی مقصر بود، گفت: به هر صورت وقتی تیمی گل می‌خورد، همه مقصر هستند، اما باید اشتباهات را به حداقل رساند.

مدافع گسترش درمورد خداحافظی کمالوند از بازیکنان این تیم در رختکن گفت: واقعاً از اعلام این خبر شوکه شدم. امیدوارم این موضوع جدی نباشد و این تصمیم از روی احساس و عصبانیت گرفته شده باشد.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد کمالوند با این اقدام در صدد آن است تا به تیم یک شوک روحی و روانی ایجاد کند، گفت: واقعاً نمی‌دانم. پس از بازی به کمالوند زنگ زدم، اما جواب نداد تا بدانم دلیل این تصمیم چیست. تیم ما روان بازی می‌کند و در روزی که فولاد برای یک بازی انتحاری آمده بود، حتی یک فرصت هم به این تیم ندادیم و نمی‌دانم آخر بازی چه اتفاقی افتاد و شاید هم فکر کردیم که همه چیز تمام شده است که ناگهان گل تساوی را خوردیم.

وی درباره اظهار‌نظر کمالوند درمورد کم‌کاری برخی بازیکنان گفت: بچه‌های ما با جان و دل بازی می‌کنند و این حرف‌ها نیست. خودم که خیلی خوشبین هستم، چون فوتبال‌مان قابل قبول و مسلط هستیم. حتی مساریچ پس از بازی به من گفت که برد حق شما بود، اما قسمت این بود که بازی مساوی شود. با این حال قطعاً در آینده به مراتب بهتر خواهیم شد.

نصرتی گفت: اگر در ضربات آخر بهتر عمل کنیم و گل بزنیم، می‌توانیم به تیم‌های بالای جدول هم برسیم، چون همه کار می‌کنیم، جز گل زدن.

وی در پایان گفت: امیدوارم تصمیم کمالوند احساسی باشد، چون دقیقه 93 گل خوردیم، کمالوند از روی عصبانیت این حرف‌ها را زده است. با این حال مطمئن باشید طی چند روز آینده همراه با چند بازیکن باتجربه تیم نزد کمالوند خواهیم رفت تا او را از تصمیمش منصرف کنیم.


ویدیو مرتبط :
گل نصرتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلوپ: زدن سه گل به رئال‌ کار آسانی نیست


سرمربی دورتموند با اعلام این که زدن سه گل به رئال‌مادرید کار آسانی نیست، می‌گوید داور مسابقه باید ژابی آلونسو را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

ورزش سه: بوروسیا دورتموند با وجود برتری دو بر صفر برابر رئال‌مادرید در دیدار برگشت نتوانست مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و در مجموع دو دیدار متحمل شکست سه بر دو شد تا نتواند همچون سال گذشته تیم اسپانیایی را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری خود گفت: به تیمم افتخار می‌کنم. عملکرد خیلی خوبی در این مسابقه داشتیم اما با بدشانسی نتوانستیم به گل سوم دست یابیم و اکنون باید حذف از لیگ قهرمانان را بپذیریم. در ابتدا باید بگویم که پنالتی حریف درست نبود و داور به اشتباه پنالتی اعلام کرد. این پنالتی از دست رفت تا به بازی برگردیم. در نیمه دوم یک بار دیگر اشتباه داوری به ضرر ما تمام شد. فکر می‌کنم ژابی آلونسو در این دیدار عملکرد خوبی داشت او بازیکن خوبی است اما به دلیل خطای بد روی بازیکن ما در دقیقه‌ 52 باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد که این اتفاق رخ نداد. خوشحالم که توانستیم بازی را برای رئال مادرید سخت کنیم. ما تا دقایق پایانی جنگیدیم اما باید این را در نظر داشت که آنها تیم خیلی خوبی هستند که انگیزه زیادی برای صعود به مرحله بعد داشتند.

سرمربی بوروسیادورتموند در ادامه گفت: زدن سه گل به رئال‌مادرید کار آسانی نیست. رئال در این فصل تیم باکیفیتی بوده است. در نیمه نخست فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم هر سه گل را جبران کنیم. در آغاز نیمه دوم چندین فرصت گل نصیبمان شد که با بدشانسی نتوانستیم راه دروازه‌ رئال را پیدا کنیم. شاید اگر یک گل در اسپانیا زده بودیم اکنون شرایط برای ما خیلی فرق می‌کرد. مشکل ما در این مرحله این بود که در بازی خارج از خانه نتوانستیم گلزنی کنیم.

ایکر کاسیاس در این دیدار یک اشتباه بزرگ داشت که منجر به گل اول مارکو رویس شد. کلوپ درباره عملکرد کاسیاس گفت: همان طور که ذهنم یاری می‌کند کاسیاس در دیدار رفت بهترین بازیکن زمین شد و چندین موقعیت مسلم گلزنی را از تیم ما گرفت. در نیمه دوم این دیدار نیز عملکرد او خیلی خوب بود و غیر از آن اشتباه در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت.

بوروسیا دورتموند پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا اکنون تنها در جام حذفی و بوندسلیگا رقابت خواهد داشت. آنها شنبه در دیدار حساس در بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برابر بایرن‌مونیخ دیدار خواهند کرد که می‌تواند تاثیر زیادی روی سرنوشت آنها در کسب رده دوم داشته باشد.