ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نشست ویژه رحیمی با علی دایی


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عصر امروز نشست ویژه‌ای با سرمربی و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه داشت تا در مورد برنامه‌های آینده و جذب بازیکنان جدید به بحث و تبادل نظر بپردازند.

خبرگزاری مهر: نشست ویژه علیرضا رحیمی با علی دایی سرمربی و محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز جمعه درحالی برگزار شد که حاضران در این نشست در مورد برنامه‌های آینده و انتخاب و جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات به بحث، بررسی و تبادل نظر با همدیگر پرداختند.

همچنین مقرر شد نخستین تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر از ساعت 17:30 فردا شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری علی دایی پیش از دیدار مقابل پدیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی نشست خبری را نیمه‌ کاره رها کرد؛ خنده به اولتیماتوم انصاری فرد



 

 

علی دایی نشست خبری را نیمه‌ کاره رها کرد؛ خنده به اولتیماتوم انصاری فرد

 

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از اینکه تیمش برابر تیم دسته دومی سایپا مهر کرج با سه گل مغلوب شد، در اقدامی تعجب برانگیز نشست خبری را نیمه‌ کاره رها کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا مهر کرج و راه‌آهن تهران در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان عصر امروز برگزار و شاگردان علی دایی با دریافت سه گل از حریف، گلباران شدند.

پس از این دیدار طبق روال معمول سرمربی تیم‌ها به جایگاه خبرنگاران آمده و به سئوالات آنها پاسخ دادند.

علی دایی نیز در این نشست شرکت کرد و درباره علت شکست تیمش گفت: اشکالاتی در این بازی به صورت فردی داشتیم که مهمترین آن عدم عملکرد مطلوب دروازه‌بان ما و همچنین عدم خروج به موقع وی از درون دروازه‌ بود.

وی افزود: وقتی از روی اوت دستی و به دلیل اشتباه بازیکنان گل می‌خوریم، معلوم است که بازی را دستکم گرفته‌ایم.

این مربی فوتبال افزود: امروز بلایی که نباید سر تیم ما آمد و متاسفم که از روی اشتباه فردی بازی را باختیم.

در ادامه این جلسه خبرنگاری از علی دایی سئوال کرد، نظر شما درباره اولتیماتوم مدیران باشگاه به دلیل نتایج ضعیف راه آهن چیست؟ که ناگهان علی دایی در پاسخ خبرنگار فوق گفت: من از این حرف‌ها خنده‌ام می‌گیرد و جوابی هم به چنین حرف‌هایی نمی‌دهم.

پس از این علی دایی در حالی که خبرنگاران دیگری نیز بودند که از وی سئوال داشتند، جلسه مصاحبه را ترک کرد.

این اقدام دایی با انتقاد برخی از خبرنگاران که منتظر دریافت پاسخ‌های خود از سرمربی راه آهن بودند، شد.