ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نشست قلعه‌نویی و رحمتی برای تمدید


امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال صبح امروز (شنبه) نشستی با سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان این تیم داشت.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال صبح امروز (شنبه) نشستی با سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان این تیم داشت.

 امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، نشستی با سیدمهدی رحمتی داشته است تا مقدمات تمدید قرارداد این دروازه‌بان باتجربه را فراهم آورد.

سیدمهدی رحمتی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با باشگاه استقلال به اتمام رسیده و برای ادامه حضور در جمع آبی‌پوشان باید قراردادش تمدید شود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدون قلعه‌نویی، نبی، افاضلی و دوستی‌مهر، نشست كمیته فنی تشكیل شد



 

 

 

بدون قلعه‌نویی، نبی، افاضلی و دوستی‌مهر، نشست كمیته فنی تشكیل شد

 

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) بدون حضور امیر قلعه‌نویی، هومن افاضلی، علی دوستی‌مهر و مهدی محمد نبی برگزار شد.

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال صبح یکشنبه از ساعت 9 و 45 دقیقه در محل آکادمی ملی فوتبال ایران آغاز شد.

در این نشست مهدی محمد نبی، امیر قلعه‌نویی، هومن افاضلی و علی دوستی‌مهر حضور ندارند. مرتضی محصص هم کمی با تاخیر به این نشست رسید. افاضلی که به طور موقت به عنوان مربی تیم امید منصوب شده همزمان با برگزاری نشست تمرین تیم امید را در زمین شماره یک کمپ برگزار می‌کند.

در این نشست درباره‌ی انتخاب سرمربی جدید تیم امید و تیم جوانان بحث و تبادل نظر خواهد شد.