ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کی روش

در حالی که قرار بود نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فردا از ساعت 12:30 در روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شود، این نشست لغو شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش پس از لغو این نشست خبری، در آستانه سال نوی خورشیدی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و آرزوی بهترین‌ها، موفقیت و سلامتی برای مردم ایران در سال 94 گفت: بر خلاف میل باطنی و هدفی که در ذهن دارم و با در نظر گرفتن آخرین اخبار راجع به کنفرانس قبل، اجبار پیدا کردم به این نتیجه برسم که در حال حاضر دلیلی برای برگزاری این نشست خبری وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: این را حق خود می‌دانم هر زمان نیاز به اطلاع‌رسانی به اذهان عمومی وجود داشت، خیلی سریع‌ راجع به حقایق و اتفاقاتی که مربوط به وظایف و مسئولیت‌های من در تیم ملی ایران است، اطلاع‌رسانی کنم. همچنین باید از اصحاب محترم رسانه به خاطر زحمتی که این اتفاقات برای آنها ایجاد کرده بار دیگر عذرخواهی کرده و از تک تک آنها تشکر کنم. در پایان تکرار می کنم که این اتفاقات بر خلاف میل باطنی و استانداردهای حرفه‌ای شخص من بوده است. بار دیگر نوروز بر تمام هواداران فوتبال و اصحاب رسانه مبارک.

قرار بود فردا علیرضا اسدی و کارلوس کی‌روش در دو نشست خبری جداگانه پاسخگوی خبرنگاران باشند که هر دو این نشست را لغو کردند. 

 
 اخبار ورزشی  -  سایت فدراسیون فوتبال


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // صحبت های سرمربی و کاپیتان تیم ملی روسیه در نشست خبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اسـلام آورد!



سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسلام آورد,ویرا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اسـلام آورد!

ویرا مربی مشهور برزیلی و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و تیم سپاهان با حضور در حرم کاظمین(ع) اسلام و تشیع خودش را اعلام کرد.

به نقل از خبرگزاری عراقی ابا، ویرا مربی مشهور برزیلی و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و تیم سپاهان با حضور در حرم کاظمین(ع) اسلام و تشیع خودش را اعلام کرد.

بنابر این گزارش این مربی برزیلی پس از ادای شهادتین همراه با میلیون‌ها زائر امامین کاظمین(ع) مراسم زیارت حرم آن امامین را انجام داد.

گروفان ویرا مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران بود که در سال 1998 تیم ملی ایران با مربی‌گری او به جام جهانی راه یافت./خبر داغ