ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نشان دادن پول به داور یعنی چه؟ / چرا محرومیت هر 4 داور به خاطر پرسپولیس باید باشد؟



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «متاسفانه قربانی مسائلی شدیم که بخشی از آنها داوری است. شرمندگی اصفهانیان چه سودی برای پرسپولیس دارد؟»

علی اکبر طاهری درباره اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس و اینکه اصفهانیان گفته است که بازیکن ذوب آهن می توانسته به داور بگوید که توپ به دست صادقی نخورده است اظهار داشت: «سرپرست تیم ما رفت و با داور صحبت کرد. یکی از کسانی که دوربین داشته است، به خوردبین می گوید و حتی خوردبین صحنه را می بیند و بلافاصله به جهانبازی موضوع را منتقل می کند. جهانبازی می گوید خدا کند اشتباه نکرده باشم.»

وی ادامه داد: «فیرپلی باید در رفتار و گفتار باشد. 11 بازی است و 4 داور محروم می شوند چون برای پرسپولیس سوت های اشتباه می زنند. دوست دارید نظر کارشناسی بدهم؟ اگر جایی که هند نمی شود و از بنگر هند می گیرند، با استوک روی سینه عالیشاه می روند و خطا نمی گیرند. وقتی صادقی را اینطور اخراج می کنند چه باید گفت؟ من فوتبال را بلدم اما هیچ وقت از حوزه خودم بیرون نمی روم. خودتان بیایید این بحث ها را کنار هم بگذاریم. به چه نتیجه ای می رسید؟»

 سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: «چقدر ما سرمایه گذاری کردیم؟ چقدر برای شادی دل هواداران کار کردیم؟ ذره ای هم حاشیه نداریم. شرمندگی اصفهانیان چه سودی برای پرسپولیس دارد؟»

 وی ادامه داد: «از رسانه ها می خواهم این بحث را لوث نکنند. اتفاقات رخ داده چه ارتباطی به اضافه وزن جهانبازی دارد؟ بی اعتمادی که الان وجود دارد باید برگردد. تماشاگری که به استادیوم می آید آیا این حالت را ندارد که نتیجه از قبل رقم خورده است؟ بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند. چرا همه از دربی تعریف می کنند؟ دربی همه جوره خوب بود چه فرهنگی و چه ورزشی. من هر بار خودم را متوجه مسئولیتم می بینم خیلی ناراحت می شوم. متاسفانه قربانی مسائلی شدیم که بخشی از آنها داوری است.»

 طاهری افزود: «من خواندم که برخی هواداران در بازی پرسپولیس و ذوب آهن اسکناس به داور نشان دادند. آقای اصفهانیان! چرا می خواهید از این موضوع ساده بگذرید؟ این بحث ساده ای نیست. نشان دادن پول به داور یعنی چه؟ چرا 4 داور هر 4 تا به خاطر پرسپولیس باید محروم شوند؟ من هیچ وقت به هیچ داوری اهانت نمی کنم. ما می نشینیم و پس از چند ساعت تحلیل می کنیم. ولی داور باید در لحظه تصمیم بگیرد. حرف من این است که چرا سریالی علیه پرسپولیس سوت زده می شود؟»

 اخبار ورزشی  -  کاپ


ویدیو مرتبط :
باز هم پرسپولیس و محرومیت ۴جلسه ای داور،اینبار صالحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنگر: محرومیت من و پرسپولیس یعنی تشویق فغانی/ داور پرسپولیس را کشت



اخبار,اخبارورزشی,محسن بنگر

محسن بنگر در مصاحبه‌ای از عملکرد داور بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محسن بنگر در بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن توسط فغانی از زمین اخراج شد. حالا او كه غیبتش در هفته‌های ابتدایی بیش از حد به چشم آمده بود، در یك بازی دیگر هم غایب خواهد بود. بنگر در مصاحبه‌ای كه با روزنامه خبرورزشی انجام داد، گفت: «داور پرسپولیس را كشت.» او در این مصاحبه كه در شماره روز شنبه خبرورزشی منتشر شده گفت: «محرومیت من و پرسپولیس یعنی تشویق فغانی.»


این البته اولین و آخرین مصاحبه انتقادی از فغانی نیست. او كه فصل گذشته هم در هفته پایانی لیگ برتر قضاوت پر حرف و حدیثی در مسابقه تراكتورسازی - نفت تهران انجام داد، حالا دوباره سوژه اهالی فوتبال شده تا قضاوت‌هایش را نقد كنند و از او ایرادهای مختلفی بگیرند.
 
  اخبار ورزشی - خبر  انلاین