ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نرخ جدید اجاره ورزشگاه آزادی مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی,نرخ جدید اجاره ورزشگاه آزادی

 

 اخبار ورزشی - نرخ جدید اجاره ورزشگاه آزادی مشخص شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اجاره بهای استادیوم آزادی را برای برگزاری یک مسابقه 50 میلیون تومان اعلام کرد.

 مصطفی مدبر در تایید اظهارات اخیر مدیر مجموعه ورزشی آزادی، هزینه برگزاری یک مسابقه در استادیوم یکصدهزارنفری را حدود 50 میلبون تومان اعلام کرد.


مدبر در خصوص چهار برابر شدن اجاره بهای دو استادیوم ورزشی آزادی و تختی گفت: «درست نیست که این موضوع را به این شکل مطرح کنیم، چراکه اجاره استادیوم آزادی سال قبل 45 میلیون تومان بود که سالانه 20 درصد افزایش دارد و امسال حدود 50 میلیون تومان خواهد بود.»

وی با اشاره به رقم 270 میلیونی اجاره بهای ورزشگاه آزادی که پیش از این اعلام شده بود، افزود: «به این دلیل که ما بودجه عمومی نداریم، برای سرپا نگه داشتن این مجموعه‌ها که در واقع سرمایه ملی محسوب می‌شوند باید از مسیر گرفتن اجاره و حقوق قانونی جلو برویم.»

مدیرعامل شرکت توسعه‌ونگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه اجازه بهای 50 میلیون تومانی بدون در نظر گرفتن تبلیغات محاسبه شده است، عنوان کرد: «تیم‌های استقلال، پرسپولیس و هر تیم لیگ برتری که بخواهد در دو استادیوم آزادی و تختی بازی کند باید این هزینه را بپردازد و در واقع هزینه 50 میلیون تومانی صرف سرویس دهی به خود تیم‌ها، آب، برق، بازسازی چمن، نور و ... می‌شود.»

مدبر ادامه داد: «افزایش بیش از 50 میلیون تومان به اجاره بهای استادیوم‌ها مربوط به تبلیغات و درآمد بیشتر فوتبال در این فصل است، چراکه سازمان لیگ همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اقدام به اجاره دادن تبلیغات دور زمین استادیوم آزادی با مبلغ 160 میلیارد تومان کرده است. براساس آیین نامه سازمان لیگ سهم مالک زمین از تبلیغات باید پرداخت شود.»

«ارقام عنوان شده توسط شرکت توسعه در واقع شامل آگهی‌های دور زمین و اجاره بهای مجموعه یک صدهزارنفری آزادی و تختی است» وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: «با احتساب آگهی‌ها و اجاره بها، رقمی معادل 270 مییلون تومان اجازه بهای برگزاری هر مسابقه می‌شود که اگر طرف قرارداد ما، سازمان لیگ باشد این رقم باید به طور کامل پرداخت شود و اگر طرف حساب ما تیم‌ها هستند رقم حدود 50 میلیون تومان است و مابقی از سازمان لیگ اخذ خواهد شد.»

 مدیرعامل شرکت توسعه‌ونگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: «در خصوص ارقام اجاره بهای ورزشگاه‌ها هنوز در حال مذاکره با سازمان لیگ و تیم‌ها هستیم.»

اخبار ورزشی - سایت ورزشگاه آزادی


ویدیو مرتبط :
نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی تا دو هفته آینده مشخص می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت ورود تماشاگران دربی به ورزشگاه آزادی مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی های دربی

 

اخبار ورزشی - ساعت ورود تماشاگران دربی به ورزشگاه آزادی مشخص شد

ساعت ورود تماشاگرانی که قصد دارند دربی پایتخت را در ورزشگاه آزادی ببینند، مشخص شد.

به گزارش تسنیم، در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که فردا (یک‌شنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، در خصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی تصمیم‌گیری شد که بر اساس آن تماشاگران می‌توانند از ساعت 11:50 وارد ورزشگاه شده و در صندلی‌های خود مستقر شوند.

قرار است 10 دقیقه پیش از ورود بازیکنان به زمین برای گرم کردن نیز مراسمی به مناسبت درگذشت زنده‌یاد غلامحسین مظلومی برگزار شود. 

اخبار ورزشی - تسنیم