ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین مدال طلای كشتی آزاد بر سینه اسماعیل‌پور نشست



اخبار,مسعود اسماعیل‌پور

مسعود اسماعیل‌پور صاحب مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در دوحه قطر شد.

رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز چهارشنبه با برگزاری رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد برگزار شد كه در نهایت مسعود اسماعیل‌پور توانست نخستین مدال طلای كشتی ایران در روز اول را كسب كند.

اسماعیل‌پور در وزن ۶۵ کیلوگرم پس از استراحت در در دور نخست، در دور دوم وراسینگ از سریلانکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر ۶ پارک ریونگ هاک هوانگ از کره شمالی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۸ و با ضربه فنی روسلان پلی‌اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.  اسماعیل‌پور در دیدار فینال مقابل توموتسوگو ایشیدا از ژاپن با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

پیش از این یونس سرمستی در وزن ۵۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
تیراندازی: کسب مدال طلای کامپاند توسط اسماعیل عبادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسماعیل‌پور از حضور در فینال بازماند/ مبارزه برای مدال برنز



رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان
اسماعیل‌پور از حضور در فینال بازماند/ مبارزه برای مدال برنز

آزادکار وزن‌ ۶۰ کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از حضور در فینال بازماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات روز دوم چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه «پاپ لازلو» بوداپست مجارستان آغاز شده است، مسعود اسماعیل‌پور آزادکار وزن‌ 60 کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی از حضور در فینال بازماند.

در وزن 60 کیلوگرم که 39 کشتی‌گیر حضور دارند، مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حاجی علی‌یف از آذربایجان را با نتیجه 9 بر 7 (ضربه فنی) شکست داد.

وی در دور دوم نیز در کمتر از 3 دقیقه با نتیجه 8 بر صفر بینکوفسکی از لهستان را شکست داد و جواز حضور در یک‌چهارم نهایی را کسب کرد.

اسماعیل‌پور در دور سوم با نتیجه 9 بر 8 مقابل ریس هامفری از آمریکا به برتری دست یافت و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد، اما در این مرحله در همان تایم اول با نتیجه 8 بر صفر مغلوب بخان گوی‌گریف از روسیه شد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

اسماعیل‌پور در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

فارس