ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین خرید تابستانی باشگاه اینتر


باشگاه اینتر با بال چپ فنرباغچه به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد تا نخستین خرید تابستانی خود را انجام دهد.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه اینتر با بال چپ فنرباغچه به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد تا نخستین خرید تابستانی خود را انجام دهد.

باشگاه اینتر فعالیت خود را به صورت رسمی در فصل جابجایی تابستانی شروع کرد و نخستین بازیکن مورد علاقه خود را جذب کرد.

کانر آرکین بال چپ ترکیه ای فنرباغچه نخستین بازیکنی است که با اینتر به توافق رسید و قرارداد امضا کرد. انتقال این بازیکن به اینتر هزینه ای به دنبال نداشت چرا که قرارداد او با فنرباغچه به پایان رسیده و به صورت بازیکن آزاد راهی نرآتزوری شد.

این بازیکن ترکیه ای 27 سال سن دارد و سابقه حضور در زسکا مسکو روسیه را هم دارد.

اینتر در فصلی که گذشت نتوانست با هدایت روبرتو مانچینی عملکرد خوبی از خود نشان دهد. آنها در ابتدای فصل شروعی طوفانی داشتند و برای چند هفته صدرنشین بودند اما در نیم فصل دوم ناامید کننده بودند و در نهایت تنها سهمیه لیگ اروپا را به دست آوردند.


ویدیو مرتبط :
آکادمی تابستانی باشگاه منچستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد



 

 

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ صعود اینتر را حاصل خوش‌شانسی این تیم دانست.

کارل هاینس رومنیگه پس از شکست 3 بر 2 بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابتها گفت:‌ از این شکست بسیار ناامید شده‌ایم. در نیمه‌ی اول بازی خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم تکلیف بازی را یکسره کنیم. زمانی که 2 بر یک از حریف پیش بودیم باید بهتر بازی را نگاه می داشتیم. اما به جای این کار به اینتر اجازه دادیم به بازی برگردد.

رومنیگه ادامه داد: روبن وضعیت چندان مطلوبی نداشت، اما تعویض او هم تاثیرگذار نبود و نتوانست باعث نجات تیم شود.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در پایان درباره‌ی صعود اینتر هم گفت: به نظر من بهترین تیم صعود نکرد بلکه خوش شانس‌ترین تیم به دور بعد راه پیدا کرد.