ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین تمرین تیم امید در کیش برگزار شد


نخستین تمرین تیم فوتبال امید در جزیره کیش برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: اولین تمرین تیم فوتبال امید در اردوی آماده‌سازی کیش دیشب برگزار شد.

ملی‌پوشان که عصر دیروز تهران را ترک کردند دیشب ساعت 9 تمرین سبکی انجام دادند.

پس از صحبت‌های اولیه محمد خاکپور با بازیکنان، آنها 30 دقیقه دویدن،‌ حرکات کششی و تمرین‌های هوازی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادند.

هادی طباطبایی و سعید عزیزیان از اعضای کادر فنی تیم همراه با بازیکنان در زمین دویدند.

بنابر اعلام کادر فنی، قرار است 2 بازیکنی که همراه با تیم امید به کیش نرفتند امروز به جمع‌ ملی‌پوشان اضافه شدند.

تمرینات تیم امید در جزیره کیش امروز و همینطور در روزهای آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از اردوی تیم ملی امید در کیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلالی: تیم امید می‌توانست در تعطیلات اردو برگزار كند



 

 

 

جلالی: تیم امید می‌توانست در تعطیلات اردو برگزار كند

 

باید تمرکز خودمان را بیشتر کنیم

جلالی: تیم امید می‌توانست در تعطیلات اردو برگزار كند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: لیگ 40 روز تعطیل بود و می‌توانستند در این تعطیلات اردوی امیدها را برگزار کنند.

مجید جلالی درباره شرایط فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی با صبای قم مثل همه دیدارها است و باید تمرکز خود را از این هفته به بعد بیشتر کنیم. تمام تیم ها خوب شده اند و شرایط آماده سازی مناسبی را در تعطیلات داشته اند.

وی افزود: نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم. نیمه اول مقابل نفت تهران در هفته گذشته خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم نتوانستیم کیفیت بازی را حفظ کنیم. در هفته گذشته تمرکز خود را روی این موضوع گذاشتیم. من انتظار دارم که تیم وضعیت بهتری داشته باشد و این که بتوانیم در جدول رتبه بهتری را کسب کنیم.

جلالی در خصوص اینکه هفته گذشته به تشکیل اردوی تیم امید و حضور بازیکنان در این اردو معترض بوده، عنوان کرد: سازمان لیگ در ابتدای فصل برنامه ای به ما داده و مربیان هم بر اساس همان برنامه های تمرینی را لحاظ کرده اند اما به یکباره می بینیم که به خاطر یک اردوی غیره منتظره برنامه ها ما هم بهم می ریزد. وقتی از قبل به باشگاه ها برنامه ای می دهند با برگزاری چنین اردوهایی کارهای همسان سازی و هوازی بهم می خورد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: وقتی 40 روز وقفه در لیگ وجود دارد و فشار تمرین بالاست به یکباره اعلام می کنند که بازیکنان باید در اردوی تیم امید شرکت کنند. اردویی که لزومی هم ندارد تشکیل شود. لیگ 40 روز تعطیل بوده و تیم امید می توانست در تعطیلات اردو داشته باشد. این مسائل باعث گلایه من شده بود و این حرف ها را با مربی تیم امید هم مطرح کردم.