ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین بارقه‌های امید در بیداری شوماخر



اخبار,اخبار ورزشی ,امید به بهبودی شوماخر

 

اخبار ورزشی - پس از 2 ماه کمای مطلق
نخستین بارقه‌های امید در بیداری شوماخر

پزشکان فرانسوی از نشانه‌ها و علائم خروج قهرمان افسانه‌ای فرمول یک جهان از کمای دو ماهه خبر دادند.

مایکل شوماخر، قهرمان اتومبیلرانی جهان، چهارشنبه گذشته با بروز نشانه‌های کوچکی مانند لرزش پلک‌های چشم امید به بهبودی‌اش را به اثبات رساند.


دکتر «تیپو عزیز» استاد جراحی مغز و اعصاب دانشگاه آکسفورد درمصاحبه با خبرنگاران محلی اعلام کرد: با این علامت به‌طور کلی روند درمان به شکل مطلوبی تغییر خواهد کرد، پیش‌بینی‌های بعدی حاصل واکنش بیمار به داروها و جراحی‌های مختلف خواهدبود.
وی در ادامه افزود: خارج کردن دستگاه تنفس مصنوعی و ادامه درمان قدم بعدی است که با این واکنش مثبت، امیدواریم این امر تحقق یابد.


شوماخر اسطوره اتومبیلرانی در 29 دسامبر سال‌گذشته در حالی که بر فراز کوه‌های آلپ مشغول اسکی روی برف بود، براثر برخودر با صخره، دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت.

اخبار ورزشی -  روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
بى دانشى، خرافه گرایى و بارقه هاى امید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پزشکان از بهبودی شوماخر قطع امید کردند



اخبار ,اخبار ورزشی ,شوماخر

اخبار ورزشی - پزشکان از بهبودی شوماخر قطع امید کردند

شوماخر که ماه دسامبر 2013 (دی ماه سال 1392) در یک حادثه در پیست اسکی مریبل فرانسه در اثر برخورد با صخره دچار خونریزی مغزی شد و از آن زمان در کما به سر می‌برد هنوز علائمی که حاکی از احتمال بازگشت او به شرایط عادی باشد نشان نداده است.

یک نشریه انگلیسی از کمرنگ‌تر شدن شانس بهبودی اسطوره فرمول یک خبر داد.

 

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه سان چاپ انگلیس، پزشکان بیمارستان گرونوبل فرانسه جایی که میشائیل شوماخر،‌ قهرمان آلمانی پیشین مسابقات فرمول یک در آن بستری شده است، او را از بخش مراقبت‌های ویژه خارج کردند تا نگرانی‌هایی که از بابت عدم بهبودی کامل او وجود داشت افزایش پیدا کند.

 

شوماخر که ماه دسامبر 2013 (دی ماه سال 1392) در یک حادثه در پیست اسکی مریبل فرانسه در اثر برخورد با صخره دچار خونریزی مغزی شد و از آن زمان در کما به سر می‌برد هنوز علائمی که حاکی از احتمال بازگشت او به شرایط عادی باشد نشان نداده و از قرار معلوم پزشکان نیز دیگر امیدی به پیشرفت چشمگیر در روندخارج کردن او از کما ندارند.

 

در همین راستا نشریه آلمانی بونته نوشته است: انتقال شوماخر به بخش توان‌بخشی خاص بیان کننده این موضوع است که شانس بهبودی کامل او کاهش پیدا کرده است. پزشکان معتقدند که اگر قرار بود او علائم بهبودی نشان دهد تا الان باید چنین کار را انجام می‌داد.

 

باقی ماندن شوماخر در حالت کمای مصنوعی برای جلوگیری از فشار به مغز او، در حالی است که خروج بیمارانی که مانند او به کمای مصنوعی برده می‌شوند معمولاً بیش از دو هفته زمان نمی‌برد. 

اخبار ورزشی - تسنیم